Hoelang garage de tijd geven om probleem op te lossen?

Hoelang garage de tijd geven om probleem op te lossen? 

Onderwerp van XXX

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX
    Sinds 22 mei andere auto gekocht. 2 weken later een electronische storing. Toen werd er ergens waar bedrading en zekeringen zitten een nest gevonden waar een of ander beest warmte had gezocht. Probleem zou opgelost zijn.
    Niet dus, sindsdien is garage op zoek naar wat er dan wel aan de hand is. Dinsdag heb ik de auto weer gehaald omdat hij bij hun na een dag gebruikt te hebben geen storing meer gaf. Gisteren heb ik er gewoon mee kunnen rijden en vanmorgen hield hij er tijdens het rijden weer mee op.
    De lol is er voor mij wel af, ondanks dat ik nu op hun kosten een huurautootje heb.
    Hoelang moet je de garage de tijd geven het probleem op te lossen, of mag ik nu al wel eisen dat ik mijn geld terug wil en de koop wil ontbinden?
  2. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    .
    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
  3. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Bloem
    Bel je rechtsbijstandverzekering?



    Al gedaan.
    Moet de garage eerst de kans geven om het op te lossen. Daar zijn ze druk mee bezig, maar ik ben het zat en ze kunnen me niet zeggen hoe lang ze daar nog mee bezig zijn.
    Heb 2 weken gebruik kunnen maken van de auto en daarna was het op de fiets of met OV. Pas sinds vandaag heb ik op hun kosten een huurautootje tot mijn beschikking, maar daar heb je toch zelf geen auto voor Smile
  4. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef kaatje
    Steenmarter? Die kunnen veel schade aanrichten....



    Geen idee wat voor beest het geweest is.
  5. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef EmC
    Is dat beest erin gekropen na aanschaf? Hij deed het eerst wel toch?



    Dat zat er al in. Waren blaadjes van bomen die hier bij ons niet groeien, plus dennennaalden en die bomen groeien hier ook niet.
  6. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Inge65

    Heb je daar niets van gezegd toen je hem kwam ophalen?


    Van buiten zag je er niks van. Zat verstopt achter/ onder een kap.
  7. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef EmC


    Jemig. Dan hebben ze voor de verkoop dus niet eens de motorkap open gehad. Dat is bizar. Normaal kijkt een garage op zijn minst de vloeistoffen even na. Het was een garage toch? Of gewoon een autohandelaar?


    Was zo onder de motorkap niets van te zien. Hebben ANWB er ook nog bij gehad toen hij in noodloop ging en die was het ook niet opgevallen.
  8. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Tinus

    Of je bent opgelicht.


    Kan ik me niet voorstellen. Is een groot bedrijf, denk niet dat ze daar zitten te wachten op slechte reclame.
  9. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Piep


    Je hebt zelf als koper ook een onderzoeksplicht. Je kijkt toch ook even onder de motorkap als je een auto koopt? Dat is het belangrijkste van een auto.



    Hebben onder de motorkap gekeken maar was niks van te zien van buitenaf.
  10. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Marlies

    Zag je die blaadjes dan al zitten toen je de auto kocht?



    Nee. Maar als er dennennaalden en beukenblaadjes inzitten dan kan het niet anders dan dat het er al gezeten moet hebben. Die bomen hebben we hier nl in de verre omtrek niet. En auto heeft nergens anders geparkeerd gestaan dan bij ons op de oprit of in de parkeergarage.
  11. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Gerrr
    Is deze garage lid van de BOVAG?

    Want dan zou je contact op kunnen nemen met de BOVAG.




    Auto is gekocht bij leasemaatschappij en er zit een half jaar garantie op.
    Auto is afgeleverd met grote beurt.
  12. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Gerrr



    Advies vragen, dat is toch niet zo raar?



    Het enige wat ik wil weten is hoelang je een garage de tijd mag geven om hey probleem op te lossen. Heb nl geen auto gekocht om er geen gebruik van te kunnen maken en te rijden in een huur auto.
    Vakantie komt er aan en kunnen zo ook geen plannen maken waarheen te gaan omdat we de auto die we daarvoor aangeschaft hadden tot op heden niet kunnen gebruiken en ook niet weten wanneer die wel fatsoenlijk functioneert.
Terug naar de lijst