Hulp in de huishouding/ werk(st)er

Hulp in de huishouding/ werk(st)er 

Onderwerp van Margo

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Linda
    lekker toch als je wc en badkamer een keer schoongemaakt worden ipv 1keer per half jaar
    Ja precies. En om in een schoon bed te kruipen. En om een kastje open te doen en te zien dat het is opgeruimd. Gewoon daarom.
  2. Bericht van geest is op 04-12-2015 om 21:15:51 uur verwijderd door Linda.

    Reden: Bliep

     
  3. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef Linda
    ik zal eerlijk gezegd niet meer bij een carriere vrouw kunnen werken. Moet je zo ontzettend hard werken . Is mijn ervaring. Daar ben ik te oud voor inmiddels.


    Wat noem je een carri?re vrouw dan?
    Ik werk liever dan dat ik het huishouden doe
    Heb gewoon geen poetsgenen
  4. Snoopy
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Snoopy
    Smile

    Werk zelf ruim 40 uur per week dus het is niet nodig om thuis ook nog iets te moeten doen.

    Iedere week weer een heerlijk schoon en opgeruimd huis, bij mij komt ze vrijwel wekelijks.
  5. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef Snoopy
    Smile

    Werk zelf ruim 40 uur per week dus het is niet nodig om thuis ook nog iets te moeten doen.

    Iedere week weer een heerlijk schoon en opgeruimd huis, bij mij komt ze vrijwel wekelijks.

    Tja.. Doe het duidelijk nog verkeerd. 't Is niet bij te houden met dat huishouden naast alle ander geregel, werk en activiteiten van alle gezinsleden. Zelfs niet (bijna) goed genoeg.. Wordt 'n goed voornemen een deel uit te besteden aan iemand die er hopelijk veel beter in is.
  6. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel

    Ze is vandaag weer geweest en nu gaat het verder 1x per 2 weken.
    Zo 2x vlak achter elkaar is om meerdere redenen aan te bevelen, zeker als je zelf niet zo schoon was. En je hebt even 2x kort achter elkaar contact, is goed voor het opbouwen van een vertrouwensrelatie.

    Het loopt aardig goed en het is erg fijn dat het huis nu eens lekker schoon is Smile
  7. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef Margo
    Ze is vandaag weer geweest en nu gaat het verder 1x per 2 weken.
    Zo 2x vlak achter elkaar is om meerdere redenen aan te bevelen, zeker als je zelf niet zo schoon was. En je hebt even 2x kort achter elkaar contact, is goed voor het opbouwen van een vertrouwensrelatie.

    Het loopt aardig goed en het is erg fijn dat het huis nu eens lekker schoon is Smile

    Smile
  8. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Ik heb heel het draadje doorgelezen. Ik heb 3.5 uur thuiszorg in de week. Zij heeft echter ontslag genomen. Na Pasen krijg ik, althans dat hoop ik, een nieuwe hulp. In eerste instantie wacht ik het even af. In mijn achterhoofd speel ik toch met de gedachte om een particuliere hulp te nemen. Thuiszorg medewerkers mogen steeds minder en het is vaak gezeik. Medio augustus trekt vriendlief hier in. Met dat gegeven zal mijn thuiszorg komen te vervallen/ wordt mijn eigen bijdrage maximaal ?611,-- per maand.Ik voel ook wel wat voor ikzoekhhuishoudelijkehulp.nl
Terug naar de lijst