Verliefd op een huis! - Deel 3

Verliefd op een huis! - Deel 3 

Onderwerp van Bloem

Terug naar de lijst
  1. Raaf
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raaf
    quote:
    Dit schreef Bloem
    . Ik ben fliefd!!! Smile


    Scar opende ooit een draadje "Ik ben fliefd" over haar shiewawa en ze hield er ook nog een Kobus aan over!Smile
    Dus wie weet Bloem.Smile

    Maareh, klinkt goed!!!!!
    Dingen gaan zoals ze gaan. Het ??n gaat niet door en dan komt er iets anders voor in de plaats.
    Ik ga voor je duimen!

    Ik ben zelf ook fliefd.
    Ik heb vanmiddag een bank gekocht.Smile
    Dat moest ik nu al doen, want levertijden enzo................

    Ok, en wat voor een kleur?????
    Lavendel fluweel met chaise longe, met extra goudbeige en licht lavendelkleurige kussens..............zooooooooh mooi.Smile

    (sorry voor de hartjes, Bloem Smile)
  2. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Bloem
    . Heel gevaarlijk, kan het prima betalen maar is duurder dan mijn oorspronkelijke bedoeling was. Ik ben fliefd!!! Smile

    Leuk voor je.
    En dan kun je nu bezig met je onderhandelingskwaliteiten. Smile
  3. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    quote:
    Dit schreef Raaf


    Scar opende ooit een draadje "Ik ben fliefd" over haar shiewawa en ze hield er ook nog een Kobus aan over!Smile
    Dus wie weet Bloem.Smile

    Maareh, klinkt goed!!!!!
    Dingen gaan zoals ze gaan. Het ??n gaat niet door en dan komt er iets anders voor in de plaats.
    Ik ga voor je duimen!

    Ik ben zelf ook fliefd.
    Ik heb vanmiddag een bank gekocht.Smile
    Dat moest ik nu al doen, want levertijden enzo................

    Ok, en wat voor een kleur?????
    Lavendel fluweel met chaise longe, met extra goudbeige en licht lavendelkleurige kussens..............zooooooooh mooi.Smile

    (sorry voor de hartjes, Bloem Smile)

    Ik doe mee, voor jouw bank en mijn hopelijk nieuwe woning SmileSmileSmile
  4. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    quote:
    Dit schreef Boep

    Leuk voor je.
    En dan kun je nu bezig met je onderhandelingskwaliteiten. Smile

    Heb alles na gezocht, weet wat zij hebben betaald en verbouwd en een prijs in mijn hoofd. Denk dat dat echt wel gaat lukken Smile
  5. Raaf
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raaf
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Heb alles na gezocht, weet wat zij hebben betaald en verbouwd en een prijs in mijn hoofd. Denk dat dat echt wel gaat lukken Smile


    Voorzichtig h?, met blij worden.
    Dacht ik ook bij mijn 1e appartement en later kwam ik er achter dat ze er ook nog eens 30.000 eigen geld in hadden gestoken en daarom geen marktwaardige prijs accepteerden.Smile
  6. monchique
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van monchique
    Wat een leuk draadje. Zeker goed dat vorige appartement niet doorging. Nu een leuke eensgezinswoning op het oog! :-)

    Tip om je bij te laten staan door een onafhankelijke aankoopmakelaar? Die kijkt realistisch en kent de marktwaarde. Heeft inzicht in bouwkundige en technische zaken. SmileEn gaat omgevingsfactoren onderzoeken. Ontzorgt en verdient zichzelf vanzelf terug. 🏡
  7. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    Aankoopmakelaar ga ik niet doen. Mijn financieel adviseur is makelaar en de bouwkundige is een klant en voorheen makelaar. Twee duidelijke ijkpunten waar ik blind op kan vertrouwen :-)

    Daarnaast vind ik het onderhandelen etc. erg leuk en onderhandel ik zonder blikken of blozen. Die lol wil ik zelf hebben Smile
  8. Bericht van Bloem is op 23-09-2014 om 21:28:32 uur verwijderd door Bloem.

    Reden: Ging niet goed of zo

     
  9. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    Maandag is de keuring, ik probeer niet te enthousiast en te fliefd te zijn, straks valt die keuring enorm tegen. Maar oh man... Ik wil oud worden in dit huis Smile
  10. Bindi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Bindi
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Maandag is de keuring, ik probeer niet te enthousiast en te fliefd te zijn, straks valt die keuring enorm tegen. Maar oh man... Ik wil oud worden in dit huis Smile




    ohhhhhh, leuk,
    moet gewoon lukken!
    duim, duim, duim
    Smile
  11. quote:
    Dit schreef Bloem
    Maandag is de keuring, ik probeer niet te enthousiast en te fliefd te zijn, straks valt die keuring enorm tegen. Maar oh man... Ik wil oud worden in dit huis Smile

    We sturen met ons allen even positive vibes door!
  12. ------------
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ------------
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Maandag is de keuring, ik probeer niet te enthousiast en te fliefd te zijn, straks valt die keuring enorm tegen. Maar oh man... Ik wil oud worden in dit huis Smile


    Succes Bloem..... Smile
Terug naar de lijst