Verliefd op een huis! - Deel 3

Verliefd op een huis! - Deel 3 

Onderwerp van Bloem

Terug naar de lijst
  1. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    >>LINK<<

    Misschien heb je hier nog wat aan.
  2. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    quote:
    Dit schreef Leonard

    Als je ook zelf plaatst dan kan je ook zelf wel meten, dan weet je nl alles van stuc diktes en daar nog eventueel tegels op ook.
    Maar dan nog is het dus degene die gaat plaatsen die ook meet Smile

    Dat begrijp ik, zover reikt mijn kennis nog wel Smile
  3. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    quote:
    Dit schreef kaatje
    >>LINK<<

    Misschien heb je hier nog wat aan.

    Thanks! Die mail ik meteen door naar de handige Harrie die de uitvoering gaat doen!
  4. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Thanks! Die mail ik meteen door naar de handige Harrie die de uitvoering gaat doen!

    ah je hebt een handige Harrie gevonden. Mooi !Smile
  5. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Thanks! Die mail ik meteen door naar de handige Harrie die de uitvoering gaat doen!


    Smile
  6. Raaf
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raaf
    Zo, he, he.
    Alles doorgelezen.....Smile

    Maareh, Ikea keuken.
    Ga ik ook doen.
    Maar ik geen apparatuur nemen van Ikea. Dat is namelijk Whirlpool en dat is niet echt goed spul.
    Apparatuur ga ik dus ergens anders halen.

    Ik denk dat ik veel roestvrij staal en hout ga combineren in mn nieuwe keuken.
    Iets compleet anders dan ik nu heb dus.
    En dan een gegoten vloer.
    Lekker strak, maar warm door het gebruik van hout.
  7. quote:
    Dit schreef Raaf
    Zo, he, he.
    Alles doorgelezen.....Smile

    Maareh, Ikea keuken.
    Ga ik ook doen.
    Maar ik geen apparatuur nemen van Ikea. Dat is namelijk Whirlpool en dat is niet echt goed spul.
    Apparatuur ga ik dus ergens anders halen.

    Ik denk dat ik veel roestvrij staal en hout ga combineren in mn nieuwe keuken.
    Iets compleet anders dan ik nu heb dus.
    En dan een gegoten vloer.
    Lekker strak, maar warm door het gebruik van hout.


    Ik heb wel de inbouwapparatuur van Ikea, de vaatwasser, koelkast en combimagnetron. Nu zes jaar, niks mis mee.
  8. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    quote:
    Dit schreef Raaf

    Ik denk dat ik veel roestvrij staal en hout ga combineren in mn nieuwe keuken.
    Iets compleet anders dan ik nu heb dus.
    En dan een gegoten vloer.
    Lekker strak, maar warm door het gebruik van hout.

    Very nice!

    Ik wacht het nog even wacht... Al vanaf vrijdag, ivm de datum van overdracht. Om pissig van te worden dat het zo lang moet duren voor daar overeenstemming over is.
    Staat het huis langer dan 2 jaar te koop, ben je het eens over de koopsom, is er gezeur over de overdracht. Zij willen er het liefst tot januari in blijven, omdat ze niet weet hoe snel ze een andere woning heeft en ik wil per se zsm erin en sowieso in 2014, omdat de overdrachtsbelasting tot 31 december nog 2% is ipv 6%.

    Ik begin mijn geduld te verliezen...
  9. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Bloem

    ik wil per se zsm erin en sowieso in 2014, omdat de overdrachtsbelasting tot 31 december nog 2% is ipv 6%.

    Verandert dat weer dan?

    Is de voorlopige koopakte al getekend? Daarin staat dan toch een datum? Bovendien heb je wrs tegelijk met je bod een datum genoemd (denk ik, hoop ik)

    Als ze nu al weet dat december de overdracht is kan ze toch in actie komen? Geef haar de tip: 123Wonen. Ik had daar binnen een week iets gevonden. Smile
  10. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    De overdrachtsbelasting gaat vanaf 1 januari 2015 weer terug naar 6%.

    We hebben dus NOG STEEDS NIET getekend vanwege die schijtdatum. Nu blijkt na weer tig belletjes dat verkopers morgen naar een huurwoning gaan kijken en dan weten wat de datum is waarop ze er daar in kunnen. Datum staat nu op 4 december, maar ik wil er gewoon echt eerder in. December is de drukste maand op kantoor, dochter heeft twee weken vakantie en er is natuurlijk geen hond die een 'Kerstuitje bij Bloem, pak de kwast' ziet zitten. Ik wil er gewoon voor de kerst in zitten, punt. En met het aanbod aan vrije sector huurwoningen in deze regio, heb je bij wijze van morgen een woning, dus ik begrijp niet zo goed waarom er zo moeilijk wordt gedaan. Zeker niet omdat die woning al 2 jaar te koop staat.

    Ik heb dus net, 10 minuten geleden, eindelijk de koopovereenkomst gekregen, maar teken pas als de datum officieel naar voren wordt gehaald. Morgenmiddag weet ik meer en dan kunnen we maandag tekenen.
  11. Raaf
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raaf
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Ik heb dus net, 10 minuten geleden, eindelijk de koopovereenkomst gekregen, maar teken pas als de datum officieel naar voren wordt gehaald. Morgenmiddag weet ik meer en dan kunnen we maandag tekenen.


    Volgens mij kan jij heel overtuigend zijn.
    Dat gaat je lukken.
    Makkelijke voorspelling.
    Bijna alsof je zeker weet, omdat je helderziend bent dat je de lotto gaat winnen.Smile
  12. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    Ik denk ook wel dat dat lukt. Vrije sector woningen zijn er hier genoeg, dus het zal niet lang duren voor ze erin kunnen.
    Als morgen die datum naar voren gehaald wordt en we inderdaad maandag tekenen, dan trek ik een fles bubbels open. Zit me al 3 weken te verheugen op de officiele bubbels Smile
Terug naar de lijst