Verliefd op een huis! - Deel 3

Verliefd op een huis! - Deel 3 

Onderwerp van Bloem

Terug naar de lijst
  1. jieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van jieke
    destijds was het hier helaas niet mogelijk de keuken te plaatsen voor het verhuizen. Als je die tijd wel hebt, absoluut wel doen. Dus bij keukenzaken langs, offertes laten maken en goed bespreken wat ze moeten doen. Want ook hier moesten leidingen verlegd worden. Erg leuk om te doen (ja heb het zelf met mijn vader gedaan) maar het levert ook nogal wat stof op. Niet fijn als je er wel al woont.

    Succes met kiezen en zoeken want dat is gewoon erg leuk
  2. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Heb hele slechte ervaring gehad met werkspot. Daarnaast is het ook nog een klant ;) Moet me er nog maar even in verdiepen, want er zijn natuurlijk meerdere sites die het zo doen.

    Dat kan natuurlijk altijd, dat je ondanks goede reviews iemand treft die bij jou de klus niet goed doet. Het fijnste is natuurlijk als via iemand die jij goed kent een naam door krijgt van een hele goede klusser.
  3. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef jieke
    destijds was het hier helaas niet mogelijk de keuken te plaatsen voor het verhuizen. Als je die tijd wel hebt, absoluut wel doen. Dus bij keukenzaken langs, offertes laten maken en goed bespreken wat ze moeten doen. Want ook hier moesten leidingen verlegd worden. Erg leuk om te doen (ja heb het zelf met mijn vader gedaan) maar het levert ook nogal wat stof op. Niet fijn als je er wel al woont.

    Succes met kiezen en zoeken want dat is gewoon erg leuk

    badkamer en keuken inderdaad als het even kan laten doen voor je er in trekt.
  4. quote:
    Dit schreef Bloem

    In de oude keuken staat nu losse apparatuur die de verkopers mee nemen. Dat zou betekenen dat ik een losse vriezer, losse koelkast, los fornuis en losse vaatwasser zou moeten kopen voor ik de keuken zou kunnen gebruiken. Dat vind ik echt zonde van het geld als het plan is om een nieuwe keuken te plaatsen. Keuken moet dus ook echt voor we erin gaan Smile

    Dat is inderdaad zonde van het geld.

    Wanneer krijg je de sleutel?
  5. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    28 oktober Smile
  6. quote:
    Dit schreef Bloem
    28 oktober Smile

    Snel Smile

    Dat wordt dit weekend keukenzaken en zo aflopen Smile
    Wellicht scheelt de levertijd per zaak, ik moest 10 weken wachten.
  7. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    quote:
    Dit schreef Marlies

    Snel Smile

    Dat wordt dit weekend keukenzaken en zo aflopen Smile
    Wellicht scheelt de levertijd per zaak, ik moest 10 weken wachten.

    Heel snel. Ik moet van het weekend even rustig gaan zitten en een planning maken. Aan de ene kant heb ik er enorm zin in, aan de andere kant schiet ik soms in paniek.
    Een eerste huis kopen en meteen verbouwen is best een klus waarbij ik bang ben dat ik het te positief en makkelijk in schat.

    Adem in, adem uit.
  8. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Bloem
    28 oktober Smile

    ow dan is er tijd zat!! Ik ben bij tulpkeukens goed geholpen,als je de juiste maten hebt kun je snel bestellen...
  9. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    Saai ik vergeet je te feliciteren!!
  10. Van harte met je nieuwe huisje

    belangrijkste bij een keuken is eerst sleutel hebben dan pas goed in meten !!! zelfde met badkamer ..

    Ikea leverd hele mooie keukens voor een mooi bedrag . .

    Dus Plan : sleutel en binnne 4 dg op meten en bestellen .. van te voren je keuze maken ..

    onder tussen ga je op knappen schilderen enz .(.kan het oude keuken blok vies worden .)

    Ik had je al een pm gestuurd ivm contact persoon .

    Het valt allemaal reuze mee maar plan alles en niet te strak met je tyd plan dingen in tyd ruimer

    mocht je hulp nodig hebben schroom niet ik woon in de regio .

    Succes Smile
  11. Bericht van papa-djenna is op 06-09-2014 om 00:12:00 uur verwijderd door papa-djenna.

    Reden: dubbel geplaatst

     
  12. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Heel snel. Ik moet van het weekend even rustig gaan zitten en een planning maken. Aan de ene kant heb ik er enorm zin in, aan de andere kant schiet ik soms in paniek.
    Een eerste huis kopen en meteen verbouwen is best een klus waarbij ik bang ben dat ik het te positief en makkelijk in schat.

    Adem in, adem uit.

    Daarom is het lekker als je een keukenklusser en/of badkamermannetje treft die met je mee denkt. Die dus eerst thuis komt kijken , al opneemt of er leidingen verplaatst moeten worden, er eventueel een extra groep moet komen in de meter kast etc.
Terug naar de lijst