Verliefd op een huis! - Deel 3

Verliefd op een huis! - Deel 3 

Onderwerp van Bloem

Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef Bloem
    De vraag is alleen: hoeveel zin heb ik in het doorbreken van een dragende muur? Smile

    En daarna stutten Smile

    Als je keuken ruim zat is zou ik het niet doen.(maar dat komt omdat ik eigenlijk liever geen open keuken heb)
  2. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    De keuken is klein, heb zonder doorbreken 1 wand van 3 meter en hou dan door alle apparatuur maar een klein beetje werkblad over.
  3. dat door breken van steun muur niet te moeilijk denken ..het is jou keuze ivm je keuken ja of nee

    bij ja laten doen door prof ,,en bij nee houden zo en keuken plaatsen ..

    die 10 cm dieper blad is slimme tip helpt altyd ..

    Ikea heeft mooi spul en goede kwaliteit .dit najaar gaan ze als ik het goed heb van assorti wisselen (vrienden van me werken er )

    als je gaat bestellen vraag ff na dadelijk is jou type keuken er niet meer ...
    maar eerst sleutel dan in meten en bestellen ..

    succes
  4. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    Die nieuwe serie keukens worden al een paar maanden verkocht, dus dat zit wel goed. Dank voor alle tips!
  5. bloem je heb pb
  6. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    quote:
    Dit schreef papa-djenna
    bloem je heb pb

    Die je vrijdag hebt verstuurd?
  7. quote:
    Dit schreef Bloem

    Vrij standaard denk ik: wit hoogglans, zwart stenen blad, achterwand zwart moza?ek betegeld, alle apparatuur ingebouwd.
    En de vraag is nu nog: wel of niet de muur tussen keuken en woonkamer uit? Zo ja, dan nog een kookeiland met bar.


    Heb ik ook, Ikea. Ook hoogglans wit, maar dan met houten blad en achterwand. Ben er heel tevreden over, ook na zes jaar nog. Alleen spijt dat ik destijds alleen een koelkast genomen heb en geen koelvriescombi.
  8. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    Dat kan ik me voorstellen, een vriezer is wel onmisbaar...
  9. quote:
    Dit schreef Bloem
    Dat kan ik me voorstellen, een vriezer is wel onmisbaar...


    Ik heb er wel ??n, een losse, in de kelder. Maar dat matcht slecht met mijn nogal luie aard....
  10. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    quote:
    Dit schreef Jacqueline_69


    Ik heb er wel ??n, een losse, in de kelder. Maar dat matcht slecht met mijn nogal luie aard....

    Smile
  11. robbyrood
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van robbyrood
    Bloem, dit is goed nieuws, gefeliciteerd en vooral succes met het klussen. Hopelijk zijn er nog een paar vriendelijke stevige armen te vinden die wat energie over hebben,
    En 1 advies: doe plannen die je hebt meteen, maar niet later want dan zit je vaak veel langer in de rommel en moet je heel veel schipperen en schuiven.
    Alles kan, maar dan moet je het wel zelf kunnen en je ook de enige zijn die last heeft van de stof enz..anders is het niet zo een lolletje meer.
    Zoals al eerder gezegd, genieten, maar dat is of meteen of wat later als alles naar het zin is, dan ben je wat meer geld kwijt in het begin maar je hebt wel sneller rust in het huis.
    Succes aan jullie, jij en kleine Bloem.
  12. Mol
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mol
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Nou nee. Vind het niet het nodig dat iedereen weet waar ik straks kom te wonen Smile

    een paar fotoootjes danSmile
Terug naar de lijst