Verliefd op een huis! - Deel 3

Verliefd op een huis! - Deel 3 

Onderwerp van Bloem

Terug naar de lijst
  1. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    quote:
    Dit schreef robbyrood
    Bloem, dit is goed nieuws, gefeliciteerd en vooral succes met het klussen. Hopelijk zijn er nog een paar vriendelijke stevige armen te vinden die wat energie over hebben,
    En 1 advies: doe plannen die je hebt meteen, maar niet later want dan zit je vaak veel langer in de rommel en moet je heel veel schipperen en schuiven.
    Alles kan, maar dan moet je het wel zelf kunnen en je ook de enige zijn die last heeft van de stof enz..anders is het niet zo een lolletje meer.
    Zoals al eerder gezegd, genieten, maar dat is of meteen of wat later als alles naar het zin is, dan ben je wat meer geld kwijt in het begin maar je hebt wel sneller rust in het huis.
    Succes aan jullie, jij en kleine Bloem.

    Dank je wel Smile
  2. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    quote:
    Dit schreef Dive

    een paar fotoootjes danSmile

    Die zie je vanzelf wel op Facebook. Je weet dat ik niet zo scheutig ben met priv?zaken op OA.
  3. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Je kan de kopers vragen of je alvast wat essentiele maten kunt opnemen, zodat je eerder dan 28 oktober kan bestellen.

    Zo leuk voor je!
  4. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef robbyrood

    En 1 advies: doe plannen die je hebt meteen, maar niet later want dan zit je vaak veel langer in de rommel en moet je heel veel schipperen en schuiven.

    .

    Ik zit er ook wat tegenaan te hikken. Half december is de overdracht en ooit, op niet al te lange termijn, moet er een nieuwe keuken in.
    Maar ik wil zo graag al v??r de kerst in m'n nieuwe huis. Smile

    Ik ga woensdag toch eens bij de Ikea langs.
  5. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef scar
    Je kan de kopers vragen of je alvast wat essentiele maten kunt opnemen, zodat je eerder dan 28 oktober kan bestellen.

    Zo leuk voor je!

    Slecht plan voor het keukendeel hoor. Altijd degene die gaat plaatsen/leveren zelf laten meten.
    Groet Leonard
  6. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    quote:
    [i]Dit schreef Boep [/

    Ik zit er ook wat tegenaan te hikken. Half december is de overdracht en ooit, op niet al te lange termijn, moet er een nieuwe keuken in.
    Maar ik wil zo graag al v??r de kerst in m'n nieuwe huis. Smile

    Ik ga woensdag toch eens bij de Ikea langs.

    Hier dus hetzelfde. De oplevering is verschoven naar 4 december. Een dag voor de verjaardag van Mini-Bloem. I'm not amused at all, maar goed, het is niet anders.
    Dat betekent dus strak plannen, tijdig maten opnemen (dat vond de verkoper in ieder geval goed), bestellen en 1 dag na oplevering keuken plaatsen.
  7. Mol
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mol
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Die zie je vanzelf wel op Facebook. Je weet dat ik niet zo scheutig ben met priv?zaken op OA.

    Smile
  8. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes
    quote:
    Dit schreef Leonard

    Slecht plan voor het keukendeel hoor. Altijd degene die gaat plaatsen/leveren zelf laten meten.
    Groet Leonard

    Precies, nooit zelf gaan meten
  9. quote:
    Dit schreef loezepoes

    Precies, [B]nooit
    zelf gaan meten [/B]


    Als je bij Ikea wil kopen zal je toch echt zelf moeten meten.
  10. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    quote:
    Dit schreef Jacqueline_69


    Als je bij Ikea wil kopen zal je toch echt zelf moeten meten.

    Waarbij goede instructies te vinden zijn. De Ikea keukens zijn zo ontworpen dat je zelf kan meten en plaatsen. Als dat een heel slecht idee zou zijn, dan zou het niet aangeboden worden denk ik dan?
  11. quote:
    Dit schreef Bloem

    Waarbij goede instructies te vinden zijn. De Ikea keukens zijn zo ontworpen dat je zelf kan meten en plaatsen. Als dat een heel slecht idee zou zijn, dan zou het niet aangeboden worden denk ik dan?

    Denk ik ook. Bij mij past het prima.
  12. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Waarbij goede instructies te vinden zijn. De Ikea keukens zijn zo ontworpen dat je zelf kan meten en plaatsen. Als dat een heel slecht idee zou zijn, dan zou het niet aangeboden worden denk ik dan?

    Als je ook zelf plaatst dan kan je ook zelf wel meten, dan weet je nl alles van stuc diktes en daar nog eventueel tegels op ook.
    Maar dan nog is het dus degene die gaat plaatsen die ook meet Smile
Terug naar de lijst