Verliefd op een huis! - Deel 3

Verliefd op een huis! - Deel 3 

Onderwerp van Bloem

Terug naar de lijst
  1. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    Weet je, alles is keuzes maken.
    Je kan een radiator kopen van (afgepreisd 270 euro) voor 135 euro >>LINK<<
    Of gewoon deze voor 95 euro >>LINK<<

    En zo gaat dat met bijna alle badkamer en keuken spullen.

    Je moet kiezen welke dingen je waar wilt kopen. Mijn douche bak met glazen deuren komt als enige van de badkamer boer, omdat ik het anti kalk iets belangrijk vondt. De rest allemaal her en der gekocht en toen klussers offertes laten maken: Dit zijn de spullen, dat is de badkamer, zeg maar hoeveel Smile

    Ikea keukens zijn super, alleen de bladen die ze hebben zijn niks, dat is dus een Ikea keuken geworden en het blad ergens anders gekocht. De apparatuur weer ergens anders trouwens.
    Een site als Kieskeurig is geweldig voor dat soort dingen.

    Denk je ook aan eventueel je keukeblad 10 cm breder nemen? Dat kleine beetje geeft zoveel meer ruimte op je aanrecht!

    Succes met alles. Gezien de oplevering zou ik maar haast maken, er zit soms op dingen wat levertijd Smile

    Groet Leonard
  2. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    Ik heb mijn keukenapparatuur via >>LINK<< besteld. Goede prijzen en echt prima service!
  3. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    quote:
    Dit schreef Leonard


    Denk je ook aan eventueel je keukeblad 10 cm breder nemen? Dat kleine beetje geeft zoveel meer ruimte op je aanrecht

    Breder of dieper?
  4. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Breder of dieper?

    Dieper Smile
  5. carla1961
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van carla1961
    Ik heb een keukenblad van Ikea (ca 4 jaar nu) van 9 of 10 cm dik, die mij heel goed bevalt.
    Geen vlekken, hittebestendig etc. Ik zou hem zo weer kopen.

    Overigens ook de rest van de keuken van Ikea; je kunt heel veel zelf doen als je wilt.
    Ik heb hem zelf in elkaar gezet met hulp voor leidingen etc., maar dat moet je wel leuk vinden om te doen.
    Ikea maakt geen ontwerp voor je; dat mag je zelf doen en zij checken dan of je plan klopt en geven advies.
    Hij was erg voordelig in vergelijking met de keukens bij keukenboeren.

    Je kunt de keuken inderdaad ook laten plaatsen door hen.

    Veel succes met je verbouwing!
  6. Poppetje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Poppetje
    Leukbloempie! Veel geluk!Smile
  7. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    Zo, net thuis van de Ikea, ik ga de keuken sowieso daar kopen. Wat een verschil in prijzen en met 25 jaar garantie mag je er toch vanuit gaan dat het geen prutzooi is Smile
  8. Bericht van Tresie56 is op 19-10-2014 om 04:56:37 uur verwijderd door tresie56.

    Reden: Nnmvt

     
  9. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Zo, net thuis van de Ikea, ik ga de keuken sowieso daar kopen. Wat een verschil in prijzen en met 25 jaar garantie mag je er toch vanuit gaan dat het geen prutzooi is Smile

    weer je al wat voor? (kleur en zo?)
  10. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    quote:
    Dit schreef Solar

    weer je al wat voor? (kleur en zo?)

    Vrij standaard denk ik: wit hoogglans, zwart stenen blad, achterwand zwart moza?ek betegeld, alle apparatuur ingebouwd.
    En de vraag is nu nog: wel of niet de muur tussen keuken en woonkamer uit? Zo ja, dan nog een kookeiland met bar.
  11. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Vrij standaard denk ik: wit hoogglans, zwart stenen blad, achterwand zwart moza?ek betegeld, alle apparatuur ingebouwd.
    En de vraag is nu nog: wel of niet de muur tussen keuken en woonkamer uit? Zo ja, dan nog een kookeiland met bar.

    oooooooh kookeiland.....Smile Heb ik geen ruimte voor. Standaard is slim lijkt mij, te opvallende kleur gaat waarschijnlijk snel vervelen.
  12. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    De vraag is alleen: hoeveel zin heb ik in het doorbreken van een dragende muur? Smile
Terug naar de lijst