Verliefd op een huis! - Deel 3

Verliefd op een huis! - Deel 3 

Onderwerp van Bloem

Terug naar de lijst
  1. Yina
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yina
    Gefeliciteerd met je eigen huis Bloem.

    De betere keuken/badkamerzaken hebben loodgieters, mensen voor het gas en elektrici?ns in huis. Zij plaatsen je keuken volledig inclusief alle bijkomende werkzaamheden. Erg makelijk, dan hoef je zelf niet meer op zoek naar een mannetje voor de stroom, of het gas of de waterleidingen.
    Bedenk heel goed waar je je stopcontacten wilt hebben en hoeveel het er moeten zijn. Soms is zelfs uitbreiding van de groepenkast nodig.
    Het is dan toch wel fijn wanneer je alle werkzaamheden bij een en hetzelfde bedrijf kunt regelen. Zij stemmen de werkzaamheden dan op elkaar af.
  2. Yina vergeet niet dat die gasten de hoofd prijs rekenen en een klus bedrijfje het stukken goed koper kan ...
  3. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef papa-djenna
    Yina vergeet niet dat die gasten de hoofd prijs rekenen en een klus bedrijfje het stukken goed koper kan ...

    Juist, ik ben bij zo'n betere keuken zaak geweest en offerte laten opmaken.
    Maar uiteindelijk gegaan voor een klusbedrijf, scheelde mij echt de helft. Sommige klusbedrijven kunnen nl materiaal/keuken ook goedkoop leveren / (hebben ook contact met de fabrieken waar die keukenwinkels inkopen)
  4. klopt .zeker ..
    Ik werk met een klus bedrijf samen ..ze hebben veel contacten kunnen al veel komen ..
    of alleen het werk van plaatsen kunnen ze goedkoper
  5. Dushi
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dushi
    Keukens. Dat is een wereld apart. Onderhandelen, nog eens onderhandelen, charmes in de strijd gooien, nog meer onderhandelen en zorgen dat je met een glimlach weer het pand verlaat.

    Probeer je zelf zo goed mogelijk via internet te ori?nteren op de prijzen van de inbouwspullen. Koel/vrieskast, combimagnetron, afzuigkap enz.

    Ook nooit zeggen dat je al bij een concurrent bent wezen kijken. Doe net alsof hun winkel je eerste keuze was en dat je het liefst met hun een deal sluit, zonder dat je nog langs de concurrent wil gaan. Scheelt je zo weer een paar honderd euro:-).

    Ik had me bijna een oor aan laten naaien bij de keukenboer. Wilde pertinent een bepaald merk niet, wat wel veel standaard gebruikt wordt bij de keukenboeren. Ik wilde alles van Bosch. Daar hing een behoorlijk meerprijskaartje aan. Eenmaal weer thuis, ging ik toch nog even checken op internet. Daar zou alles bij elkaar ruim 3000 euro!!!!!! minder kosten als wat ik had bij hun had moeten betalen. Maar dan wel bij verschillende leveranciers. Heeft ook een nadeel. Boos terug gegaan naar de keukenboer. Dat hij leuk op mij wilde verdienen dat begreep ik wel. Maar zo gigantisch een oor aan naaien was ook weer niet nodig. Uiteindelijk de prijs met 2700 euro terug kunnen brengen. 300 euro meer kon ik nog mee leven.

    Let wel: dit was nog in de tijd dat kopen via internet nog niet zo heel gewoon was en winkels konden schermen met: wij hebben kosten aan de showrooms, wij leveren service enz. Tegenwoordig gaat dat niet echt meer op.

    Succes met de verbouwing en alles wat er bij komt kijken. Dat is heel wat. En gefeliciteerd!!
  6. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    Vandaag naar ikea en langs een keukenboer. Gewoon even ori?nteren om vooral te kijken wat ik nou eigenlijk wil :)
  7. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    Succes dame!
  8. quote:
    Dit schreef Bloem
    Vandaag naar ikea en langs een keukenboer. Gewoon even ori?nteren om vooral te kijken wat ik nou eigenlijk wil :)

    Succes en laat je geen oor aannaaien
  9. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    quote:
    Dit schreef Marlies

    Succes en laat je geen oor aannaaien

    Ik ga nog niets kopen of bestellen, alleen kijken. Lekker Hollands Smile
  10. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    Kijken is kopen
  11. Mol
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mol
    quote:
    Dit schreef Bloem
    28 oktober Smile

    Dat is al lekker snel zeg.
    Laat eens een link zien van je mooie nieuwe huisSmile
  12. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    Nou nee. Vind het niet het nodig dat iedereen weet waar ik straks kom te wonen Smile
Terug naar de lijst