Senseo en alle aanverwanten heb ik nooit lekker gevonden en zelf heb ik dus nooit zo'n apparaat aangeschaft.
Ik heb een doodgewoon koffiezetapparaat met een thermoskan van Philips. Een 'bijna' ouderwetse mok koffie, ook voor mij alleen...heerlijk...
quote:Dit schreef Dayenne En is t lekker Internetty?
Het is heerlijk, een zalige koffiegeur en zo blij als een kind met al die kleurige cupjes
Yep,.... goede keus geweest... nu nog kijken hoe het in de praktijk bevalt, ook financieel.
maar normaal drink ik met gemak 3 bakken Senseo achter elkaar, maar nu moet er echt een tijdje tussen zitten, het is echt een stuk sterker, ook al neem je een 3 of 4 ( op schaal van 1 -10)
Misschien uiteindelijk toch die coffeeduck proberen voor dit apparaat.
vanavond ga ik de cappuccino proberen, heb nog geen elektrische melkopschuimer, maar met mijn opklopding lukt het ook
Ik had ook cups van DE gekocht, maar die zijn blech
Voor die paar centen meer, dan maar de echte Nespresso, ben benieuwd of er nog meer merken bijkomen nu het patent eraf is..
Daif.. die YESpresso.... is die wel lekker??????
quote:Dit schreef Lisenna De lekkerste koffie volgens mij is filterkoffie heel sterk gezet en dan volle melk in een steelpannetje opkloppen en dat erbij..
quote:Dit schreef Lisenna De lekkerste koffie volgens mij is filterkoffie heel sterk gezet en dan volle melk in een steelpannetje opkloppen en dat erbij..