kippen in de achtertuin

kippen in de achtertuin 

Onderwerp van xMonique

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    Vanaf woensdag mag Kip hier komen wonen. Dit hok blijft open en staat in een ren van 3 bij 4 meter. Er komen ook nog drie zusjes voor haar bij. Verder heb ik nog twee aparte nachthokken. Oh zo leuk Smile.
    Plaatje
    Plaatje
    20 apr '15 - 17:19:43 / 2 mei '15 - 00:04:03
  2. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien
    quote:
    Dit schreef Caroline
    Vanaf woensdag mag Kip hier komen wonen. Dit hok blijft open en staat in een ren van 3 bij 4 meter. Er komen ook nog twee zusjes voor haar bij. Verder heb ik nog twee aparte nachthokken. Oh zo leuk Smile.

    Leuk!
  3. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien
    En Monique, mijn katten zaten ook achter de kippen aan toen het nog kuikens waren. Inmiddels laten ze ze met rust. Een volwassen kip, daar dol je niet mee.. Ook mijn Seramaatje kan ongestoord het voer van Charlie stelen ;)
    Plaatje
  4. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Caroline
    Vanaf woensdag mag Kip hier komen wonen. Dit hok blijft open en staat in een ren van 3 bij 4 meter. Er komen ook nog twee zusjes voor haar bij. Verder heb ik nog twee aparte nachthokken. Oh zo leuk Smile.


    Wat leuk! Ik zou bijna zelf kippen willen Smile
  5. xMonique
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van xMonique

    Mijn hen die een haan blijkt te zijn moet helaas weg.
    Het kraaien gaat nu al te hard en zo onder mijn raam vind ik om 5 uur in de ochtend niet fijn. Ik slaap graag met raam open en wil dit graag blijven doen.
    Ook de buren gaan dit op termijn niet leuk vinden.

    Hij staat nu op marktplaats, mails gestuurd naar kinderboerderijen maar ik ben bang dat hij terug naar de fokker moet en soep gaat worden.
    Niet leuk Smile maar zo gaat dat.
    Plaatje
  6. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    maak je toch je eigen, verse, kippensoep? Smile
  7. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien
    Mijn haan is via OA herplaatst. Misschien even een draadje aan wijden?
  8. xMonique
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van xMonique

    Dank je voor de tip Dorien, hij staat bij advertenties.


    Enne soep wordt hij als hij naar de fokker gaat. Ach ik eet ook af en toe kip dus mag niks zeggen maar ik wil het niet horen of zien.
  9. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien
    quote:
    Dit schreef xMonique
    Dank je voor de tip Dorien, hij staat bij advertenties.


    Enne soep wordt hij als hij naar de fokker gaat. Ach ik eet ook af en toe kip dus mag niks zeggen maar ik wil het niet horen of zien.

    Misschien een draadje in deze rubriek. Advertenties worden minder gelezen..
  10. ilona
    dorpsgek van OA

    Toon alleen de berichten van ilona
    Een donker nachthok maken hebben wij ooit gedaan. Toen haan niet snapte dat mensen andere 'opstatijden' hebben dan hanen. Als je zorgt dat dat hok echt lichtdicht is kraait haanlief pas als ie een eerste lichtstraal ziet. Zo kun jij zelf bepalen hoe laat hij bedenkt dat hij de wereld op moet roepen om iets moois van de dag te maken.
  11. xMonique
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van xMonique

    De haan gaat za naar de fokker terug en dan haal ik een hennetje bij hem op.

    Het nachthok dicht maken had ik al gehoord maar ik heb zelf reuma en uit mijn bed komen kost me moeite, zeker vroeg. Ik vind het niets dat het hok dicht blijft tot 11 uur. Dat is onnatuurlijk. Soms kunnen mijn meiden het doen maar het zijn mijn kippen dus het meeste zal ik zelf moeten doen.
    Ik wilde 3 hennetjes, nu met de haan merk ik dat het me stress geeft, daar heb ik geen zin in. Stress genoeg, ik ga voor ontstress.

    Dank voor het meedenkenSmile


    Caroline heb jij je kippen al?????????
  12. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    Jaja, het is klaar.
    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
Terug naar de lijst