prive auto leasen

prive auto leasen 

Onderwerp van leaving

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Veronica magazine 'organiseert de beste en slimste auto-deal van het jaar met een exclusieve veiling'

    Geen idee of het wat is, maar misschien heb je er wat aan. Geheel vrijblijvend.
    Plaatje
  2. Zeeg
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zeeg
    Tja, het zal wel... Autoveiling. Zal een soort private lease constructie uitkomen. Misschien voordeliger dan een gewone private lease. Alhoewel ik die autobedrijven ook wel onderling prijsafspraken zie maken...
    Ik denk, dat autobedrijven in ieder geval auto's willen verkopen. Dus ze zullen alle kanalen benutten. Uiteindelijk geloof ik niet, dat dit niet echt goedkoper zal zijn dan zelf een nieuwe auto kopen. Maar misschien zijn de verschillen klein. Maar zou de kleine lettertjes wel goed bestuderen...
  3. Texpert
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Texpert
    Op die kosten van bijvoorbeeld gebruikersschades gaat het vaak mis, dat zijn de kleine dingen die je even heel goed bij de diverse aanbieders moet gaan uitzoeken. Er word onderscheid gemaakt tussen gebruikersschade en nalatigheidsschade. Gebruikerschades zijn bij de meeste aanbieders gedekt, hier moet je aan denken in gevallen van een kras op een wieldop, lichte krasjes van het wassen in de lak en minimale steenslag. Nalatigheidsschades miet je denken aan parkeerdeukjes, krasjes/krassen die niet meer weg te poetsen zijn, stoeprandschade op banden en velgen, vlekken in bekleding, krassen in het interieur en ingevreten vogelpoep in de lak. Deze zaken worden bij de eindinspectie genoteerd in een innamerapport welke word gemaakt door experts op dit gebied. Die zien alles...! Vandaar dat juist deze kosten enorm uit de pan kunnen stijgen.

    Het aanbod auto's groeit met de dag, en de prijzen vari?ren ook flink. Mijn advies is om bij de merkdealer te gaan leasen, misschien wel enkele euro's (of juist niet,) maar meer transparant in de daadwerkelijke kosten. Momenteel heeft Seat enkele aanbiedingen op de Ibiza, omdat dit een uitloopmodel betreft, en deze compleet volgehangen met aangename opties voor wellicht een interessant bedrag te leasen is.
  4. foetske
    ja, best jôh!

    Toon alleen de berichten van foetske
  5. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Huiveren in de zin van..?
  6. drakie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van drakie
    quote:
    Dit schreef foetske
    Lees en huiver:

    >>LINK<<


    Goede link!! Maar huiveren zie ik niet echt; wel alert zijn!
Terug naar de lijst