Alleen Over.

Alleen Over. 

Onderwerp van Malero

Terug naar de lijst
  1. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Nova

    Enkele AOers......... netter zou het geweest zijn er een poll op los te laten en dan meeste stemmen gelden

    Beetje vreemd is het wel ja.


    Misschien ga ik een verzoek doen dat AO-ers niet meer bij OA mogen meelezen. Of niet met onze uitjes mee mogen. Smile
  2. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Boep

    Beetje vreemd is het wel ja.


    Misschien ga ik een verzoek doen dat AO-ers niet meer bij OA mogen meelezen. Of niet met onze uitjes mee mogen. Smile

    Gelijke monniken, gelijke kappen Smile
  3. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Ik heb helaas een aantal reacties uit dit draadje moeten verwijderen van mensen die denken dat dit een onderwerp is om "leuke grapjes" over te maken.

    Even voor de zekerheid: dat is het dus niet.
  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Malero
    Waarom mag ik daar niet op...SmileSmile

    AleenOver is voor alleenstaande ouders die hun partner verloren zijn.
  5. Nova
    Positief blijven !

    Toon alleen de berichten van Nova
    quote:
    Dit schreef Boep

    Beetje vreemd is het wel ja.


    Misschien ga ik een verzoek doen dat AO-ers niet meer bij OA mogen meelezen. Of niet met onze uitjes mee mogen. Smile


    Moet je doen Boep, inwilliging van jouw verzoek zou voor mij dan het laatste zetje zijn om mijn abo niet meer te verlengen Smile
    Openbaar is openbaar en wil je daar niet schrijven, dan doe je dat binnen een club.
  6. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Nova


    Moet je doen Boep, inwilliging van jouw verzoek zou voor mij dan het laatste zetje zijn om mijn abo niet meer te verlengen Smile
    Openbaar is openbaar en wil je daar niet schrijven, dan doe je dat binnen een club.

    Daag me niet uit! Smile
  7. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Ingridk
    Vind ik ook belachelijk. Alsof we een elite clubje zijn bij AO terwijl we net als iedereen hier opnieuw moeten beginnen. Misschien dat in sommige gevallen het liefdesverdriet anders is? Maar dan nog....niet mijn keus.

    Dat is prima, want het is niet verplicht om in die rubriek te schrijven. Je hebt gelukkig heel veel andere rubrieken waar je kunt schrijven. En misschien is die rubriek ook niet speciaal bedoeld om over liefdesverdriet te schrijven, maar juist over specifieke AO-dingen.

    Er was bij anderen wel behoefte aan, dus vandaar dat het er wel gekomen is. Als je dat vervelend vindt, dan kun je de rubriek eventueel verbergen. Dat doe je hier:
    >>LINK<<
  8. Nova
    Positief blijven !

    Toon alleen de berichten van Nova
    quote:
    Dit schreef bart

    AleenOver is voor alleenstaande ouders die hun partner verloren zijn.

    Er wordt een subgroepje gemaakt binnen het openbare gedeelte.
    Ik sta op de ledenlijst van OA, dat is voldoende.
    Nu ben ik verplicht mij te plaatsen op een AlleenOverlijst ledenlijst wanneer ik mee wil lezen bij de groep die idd hoort bij mijn reden waarom ik alleenstaande ouder ben geworden.
    Het voegt niets toe zo'n aparte lijst en nu moet ik wel, wil ik mee kunnen blijven lezen
  9. Nova
    Positief blijven !

    Toon alleen de berichten van Nova
    quote:
    Dit schreef bart



    Er was bij anderen wel behoefte aan, dus vandaar dat het er wel gekomen is. Als je dat vervelend vindt, dan kun je de rubriek eventueel verbergen. Dat doe je hier:
    >>LINK<<

    Sorry, ik vind dit een flauwe opmerking........ Ingrid zal toch moeten kunnen lezen, wilt ze eventueel kunnen reageren binnen dat gedeelte.
  10. Nova
    Positief blijven !

    Toon alleen de berichten van Nova
    quote:
    Dit schreef bart

    . En misschien is die rubriek ook niet speciaal bedoeld om over liefdesverdriet te schrijven, maar juist over specifieke AO-dingen.


    Wellicht hang jij een totaal andere waarde aan het woord liefdesverdriet dan dat Ingrid doet.
    Nu kan ik niet spreken voor Ingrid, maar ik schat zo in dat zij hier mee bedoelt het verdriet van het overlijden van haar partner, voor haar voelt dat als zijnde liefdesverdriet (het verdriet over het overlijden van haar lief, cq liefde) en nee ze heeft het hier niet over een bakvisliefde die uit is gegaan.
  11. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    quote:
    Dit schreef bart

    AleenOver is voor alleenstaande ouders die hun partner verloren zijn.



    Dat snap ik heel goed. En over het algemeen gaat het "blauwe" gedeelte daar ook goed mee om. Het stoort mij nu dat Elsss een afscheidsdraadje heeft geopend daar en ik "mag" niet reageren. Nu heeft Elsss een pb gehad daarover en is ze zo vriendelijk geweest om ook het "blauwe" gedeelte op de hoogte te brengen maar ik vind het gewoon jammer dat ik doordoor van bepaalde wellicht geen afscheid kan nemen.

    Dat was het.
    Maar nogmaals als dit gewoon een beslissing is van enkele AO'ers dan heb ik mij daar gewoon bij neer te leggen.
  12. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    quote:
    Dit schreef Nova

    Sorry, ik vind dit een flauwe opmerking........ Ingrid zal toch moeten kunnen lezen, wilt ze eventueel kunnen reageren binnen dat gedeelte.



    Ingrid is weduwe.
Terug naar de lijst