Organisatorische tips gezocht.

Organisatorische tips gezocht. 

Onderwerp van Liek

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Liek
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Liek
    Ik overweeg een operatie te ondergaan waarna ik 6 weken oa niet mag tillen, stofzuigen, bed verschonen, autorijden, ramen zemen, fietsen.

    Het enige wat me nog tegenhoud is dus de praktische organisatie van bovenstaande dingen. Ik ben hier echt zo slecht in.

    Wie heeft er handige tips voor me?
  2. AnnemiekH
    I'm back

    Toon alleen de berichten van AnnemiekH
    Iemand vragen keer je bed te verschonen of stof te zuigen. Zelf ook diverse keren gehad.... er zijn altijd mensen bereid te helpen
  3. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    Kun je via wmo geen hulp krijgen voor het huishouden?
  4. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Kunnen je kinderen niet iets betekenen voor je?
    Ik weet dat wanneer het mij zou overkomen mijn zoon echt komt helpen of ik dat nu wel of niet zou willen vanwege alles wat hij al voor zijn kiezen heeft.
    Een keertje minder stofzuigen oid is ook niet heel erg toch. Bed verschonen en boodschappen lekker door je kinderen laten doen of laten bezorgen. 1 of 2 x stofzuigen/afstoffen komt ook vast wel goed.
    Vraag het gewoon en je weet gelijk waar je aan toe bent en wat je eventueel echt nog zelf moet regelen.
    Sterkte
  5. happy-56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van happy-56
    Zelf ook een operatie gehad waar dat niet mocht en door omstandigheden vertrok degene die mij zou helpen al na een dag.
    Mijn jongste zoon heeft me geholpen...Daarnaast kwam mijn zus ook een aantal keer, maar woon ver bij familie vandaan

    We hebben het overleefd, de lat veel lager gelegd als normaal ...

    Laat het je niet weerhouden om de operatie te laten doen
  6. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    boodschappen laten bezorgen via jumbo, Ah of Picnic of een lieve buur of kind het laten doen.

    ramen zemen kan best 6 weken niet gebeuren.

    Heb je een aardige buur of vriendin of OA-er in de buurt? Vraag om hulp al van te voren. Dat je op het moment zelf geen stress ervaart om het te vragen.
    Kunnen je kinderen wat betekenen?
  7. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    Vervelend dat je zo'n pittige operatie moet laten doen Smile
  8. Liek
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Liek

    quote:
    Dit schreef Dianaa
    Kun je via wmo geen hulp krijgen voor het huishouden?


    Dit moet ik inderdaad nog uitzoeken.
  9. Batavus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Batavus
    quote:
    Dit schreef Liek


    Dit moet ik inderdaad nog uitzoeken.



    Of de zorgverzekeraar, omdat het kortdurend is. WMO verwijst eerst door naar zorgverzekering. Even bellen met je zorgverzekeraar om na te vragen?
  10. Liek
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Liek

    quote:
    Dit schreef Batavus



    Of de zorgverzekeraar, omdat het kortdurend is. WMO verwijst eerst door naar zorgverzekering. Even bellen met je zorgverzekeraar om na te vragen?


    Zorgverzekeraar vergoed het niet.
  11. Liek
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Liek

    quote:
    Dit schreef Erna
    Kunnen je kinderen niet iets betekenen voor je?
    Ik weet dat wanneer het mij zou overkomen mijn zoon echt komt helpen of ik dat nu wel of niet zou willen vanwege alles wat hij al voor zijn kiezen heeft.
    Een keertje minder stofzuigen oid is ook niet heel erg toch. Bed verschonen en boodschappen lekker door je kinderen laten doen of laten bezorgen. 1 of 2 x stofzuigen/afstoffen komt ook vast wel goed.
    Vraag het gewoon en je weet gelijk waar je aan toe bent en wat je eventueel echt nog zelf moet regelen.
    Sterkte


    Ik heb een hond en vier katten.
    Stofzuigen is echt wel noodzakelijk Smile
  12. Liek
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Liek

    quote:
    Dit schreef Erna
    Kunnen je kinderen niet iets betekenen voor je?
    Ik weet dat wanneer het mij zou overkomen mijn zoon echt komt helpen of ik dat nu wel of niet zou willen vanwege alles wat hij al voor zijn kiezen heeft.
    Een keertje minder stofzuigen oid is ook niet heel erg toch. Bed verschonen en boodschappen lekker door je kinderen laten doen of laten bezorgen. 1 of 2 x stofzuigen/afstoffen komt ook vast wel goed.
    Vraag het gewoon en je weet gelijk waar je aan toe bent en wat je eventueel echt nog zelf moet regelen.
    Sterkte


    Mijn kinderen gaan zeker helpen maar wil zoveel mogelijk zelluf regelen Smile
Terug naar de lijst