Hoelang garage de tijd geven om probleem op te lossen?

Hoelang garage de tijd geven om probleem op te lossen? 

Onderwerp van XXX

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
    Bericht van EmC is op 11-09-2019 om 07:14:22 uur verwijderd door Read.

    Reden: hgchchg

     
  1. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    quote:
    Dit schreef Vogeltje



    Auto is gekocht bij leasemaatschappij en er zit een half jaar garantie op.
    Auto is afgeleverd met grote beurt.


    Vreemd verhaal
    Foto’s eerste bericht zie je bij open motorkap direct dat er troep op zekeringenbak ligt.
    Er hoort een kunststof deksel overheen te zitten tegen vuil/regen enz
    Als die erop zat kunnen er geen blaadjes enz inkomen
  2. Bericht van EmC is op 11-09-2019 om 07:14:33 uur verwijderd door Read.

    Reden: hchhchcg

     
  3. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef EmC


    Ik ging er vanuit dat de foto is genomen nadat dit is ontdekt. Dat die kap er dus wel op zat met ergens aan de achterkant een gat erin, anders kon dat beest er in de eerste plaats ook niet in om een nest te bouwen.



    Deze foto's zijn gemaakt door de garage nadat de kap was verwijdert.
  4. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef EmC
    Ik kan me niet voorstellen dat er een officiële termijn bestaat. Woorden als redelijkheid en billijkheid zullen vallen als je dit wilt aanvechten en daar kun je alle kanten mee op. Electronische storingen kunnen echt enorm lastig zijn op te sporen dus snap best dat garage geen datum geeft.
    Garage geeft vervangend vervoer dus tsja... is echt lastig hoor.

    Het is niet per se lastig, het vraagt om geduld en Vogeltje wil NU een oplossing, terwijl de garage dit allemaal netjes lijkt te willen oplossen en nog maar net bezig is.
  5. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    Als je bovag garantie hebt zou je bij de bovag kunnen informeren.

    Verder vang je met stroop meer vliegen dan met azijn. Zolang ze bereidwillig lijken om eea op te lossen kun je ze maar beter te vriend houden. Ik ken iemand die is zijn auto een half jaar kwijt geweest bij een garantie kwestie
  6. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Bloem

    Het is niet per se lastig, het vraagt om geduld en Vogeltje wil NU een oplossing, terwijl de garage dit allemaal netjes lijkt te willen oplossen en nog maar net bezig is.


    Auto staat nu langer bij de garage dan dat ik er in heb mogen rijden. Daarvoor koop je geen auto lijkt me.
    2 weken en 3 dagen is hij daar nu en zijn ze er mee bezig, dat is ook niet nog maar net.
  7. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Vogeltje


    Auto staat nu langer bij de garage dan dat ik er in heb mogen rijden. Daarvoor koop je geen auto lijkt me.
    2 weken en 3 dagen is hij daar nu en zijn ze er mee bezig, dat is ook niet nog maar net.

    Het is nog maar twee weken voor een blijkbaar ingewikkeld electronisch probleem. Dat is niet lang.

    Maar goed, heb je bij de garage al te kennen gegeven dat je de koop wil ontbinden?
  8. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Dianaa
    Als je bovag garantie hebt zou je bij de bovag kunnen informeren.

    Verder vang je met stroop meer vliegen dan met azijn. Zolang ze bereidwillig lijken om eea op te lossen kun je ze maar beter te vriend houden. Ik ken iemand die is zijn auto een half jaar kwijt geweest bij een garantie kwestie



    Auto is gekocht van leasemaatschappij, deze heeft de garantie uit besteed en dat bedrijf heeft garages waar hun dan mee samenwerken.

    Hoop niet dat dit bij ons zolang gaat duren. Kost toch allemaal geld en ergernis.
  9. quote:
    Dit schreef Vogeltje



    Auto is gekocht van leasemaatschappij, deze heeft de garantie uit besteed en dat bedrijf heeft garages waar hun dan mee samenwerken.

    Hoop niet dat dit bij ons zolang gaat duren. Kost toch allemaal geld en ergernis.

    O, de garage heeft dus iets in de schoot geworpen gekregen. De garage valt niets te verwijten, de leasemaatschappij wel. Of verkoopt de leasemaatschappij zonder vooraf gecheckt te hebben.
  10. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Vogeltje


    Auto staat nu langer bij de garage dan dat ik er in heb mogen rijden. Daarvoor koop je geen auto lijkt me.
    2 weken en 3 dagen is hij daar nu en zijn ze er mee bezig, dat is ook niet nog maar net.


    Maar je hebt een vervangende auto.en ze zijn er mee bezig. Twee weken vind ik niet erg lang. Je kunt ook het juridisch loket bellen, maar er zal geen termijn voor zijn verwacht ik.
  11. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Marlies

    O, de garage heeft dus iets in de schoot geworpen gekregen. De garage valt niets te verwijten, de leasemaatschappij wel. Of verkoopt de leasemaatschappij zonder vooraf gecheckt te hebben.



    Nee, auto's worden nagekeken voordat ze afgeleverd worden, heb er zelf ook nog een onderhoudspakket bij gekocht zodat distributieriem en nog meer dingen nagekeken zouden worsen en zonodig vernieuwd.
    Dat grapje heeft ze al 2500€ gekost.
    En nu komt dit euvel er nog bovenop. Heeft ook al meer dan 1000€ gekost tot nu toe, plus dat ik nu voor onbeperkte tijd tot probleem is opgelost een huurauto heb à 200 pw.
    Terugnemen en wat anders is goedkoper denk ik.
Terug naar de lijst