Gratis ontwikkeladvies voor 45-plussers

Gratis ontwikkeladvies voor 45-plussers 

Onderwerp van miranda1966

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966

    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Het is meer dan een kort gesprek, het zijn meerdere gesprekken en vragenlijsten invullen en.bespreken.
    Ik ben er net mee begonnen op advies van HRM, wanneer het afgerond is heb ik een gesprek met HRM over wat kan binnen deze organisatie


    Denk dat ik kort TRAJECT bedoelde ;-) Weet dat het meerdere gesprekken zijn.
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef miranda1966


    Denk dat ik kort TRAJECT bedoelde ;-) Weet dat het meerdere gesprekken zijn.


    Ja dat klinkt logischer.
    Ga je eraan beginnen?
  3. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966

    Ik heb woensdag telefonisch gesproken met coach die ik op het oog had. Er was meteen een klik. Ze is wandeltherapeut, dus al wandelend praten. Lijkt mij een ontzettend fijne manier. Kan aanstaande woensdag al terecht. Ben benieuwd!
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef miranda1966
    Ik heb woensdag telefonisch gesproken met coach die ik op het oog had. Er was meteen een klik. Ze is wandeltherapeut, dus al wandelend praten. Lijkt mij een ontzettend fijne manier. Kan aanstaande woensdag al terecht. Ben benieuwd!


    Dat is fijn
    Ik had hier in Assen ook een leuke match, maar zij.durft het niet aan.
    Nu naar Emmen
  5. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966

    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Dat is fijn
    Ik had hier in Assen ook een leuke match, maar zij.durft het niet aan.
    Nu naar Emmen


    Hopelijk daar ook een leuke match!
  6. Cynthia9
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cynthia9
    quote:
    Dit schreef miranda1966
    Ik heb woensdag telefonisch gesproken met coach die ik op het oog had. Er was meteen een klik. Ze is wandeltherapeut, dus al wandelend praten. Lijkt mij een ontzettend fijne manier. Kan aanstaande woensdag al terecht. Ben benieuwd!

    Dat lijkt mij ook een heel fijne manier!! Hoe heb je haar gevonden? Is er een speciale site voor wandelcoaches?
  7. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Ik had een bericht gestuurd naar een bureau dat bij ons op Intranet stond. De site oogde professioneel, maar erg zakelijk. Daarnaast heb ik 24 uur later nog niets vernomen. Zelfs geen mail dat er contact opgenomen gaat worden. Heb nu verder gezocht en ben een wandelcoach in Apeldoorn tegengekomen die ook ontwikkeladvies 45+ biedt. Ook een bericht gestuurd. Ben benieuwd.
  8. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966

    quote:
    Dit schreef Cynthia9

    Dat lijkt mij ook een heel fijne manier!! Hoe heb je haar gevonden? Is er een speciale site voor wandelcoaches?


    Via deze site: >>LINK<<
    Niet persé gericht op wandelen. Heb gefilterd op coaches die in mijn omgeving zitten. Daarna op gevoel foto’s uitgekozen die me aanspraken. Websites bekeken en daarna keuze gemaakt. Had er 2 over maar uiteindelijk meteen voor de eerste gekozen ;-)
  9. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966

    quote:
    Dit schreef kaatje
    Ik had een bericht gestuurd naar een bureau dat bij ons op Intranet stond. De site oogde professioneel, maar erg zakelijk. Daarnaast heb ik 24 uur later nog niets vernomen. Zelfs geen mail dat er contact opgenomen gaat worden. Heb nu verder gezocht en ben een wandelcoach in Apeldoorn tegengekomen die ook ontwikkeladvies 45+ biedt. Ook een bericht gestuurd. Ben benieuwd.


    Niet fijn als ze niet reageren.
    Top dat je ook een wandelcoach hebt gevonden. Hopelijk is er een klik!
  10. Cynthia9
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cynthia9
    Ik heb net afspraak gemaakt voor een eerste gesprek. Wat ik van ‘mijn’ coach begreep omvat het traject van de overheid een intake gesprek, 2 gesprekken van 1,5 uur en daarna nog een korte evaluatie. Is dit bij jullie ook zo?
  11. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Cynthia9
    Ik heb net afspraak gemaakt voor een eerste gesprek. Wat ik van ‘mijn’ coach begreep omvat het traject van de overheid een intake gesprek, 2 gesprekken van 1,5 uur en daarna nog een korte evaluatie. Is dit bij jullie ook zo?


    Ja zoiets idd, ik heb een eerste korte intake telefonisch gedaan. Daarna kreeg ik een vragenlijst en verzoek mij cv op te sturen. Daarna nog twee vragenlijsten via de mail.Vandaag eerste afspraak, lijsten doorgenomen en daarna kwaliteiten onder de loep genomen. Verder huiswerk mee gekregen en nog twee afspraken gepland

    Stukje wat jij schrijft zijn ze verplicht minimaal te doen. Exacte invulling, oefeningen en methode zal per coach verschillen denk ik. Ik krijg kwaliteiten onderzoek( meen dat de methode zo heet ff te lui om op te zoeken ;)). Daarbij ga je bij elke kwaliteit de valkuil, allergie en uitdaging opzoeken. Iig bevalt deze persoon en methode mij wel goed.
  12. jellehl
    Geregisseerd...

    Toon alleen de berichten van jellehl
    quote:
    Dit schreef Rose_s

    ... Iig bevalt deze persoon en methode mij wel goed.


    Nog steeds James?
Terug naar de lijst