Gratis ontwikkeladvies voor 45-plussers

Gratis ontwikkeladvies voor 45-plussers 

Onderwerp van miranda1966

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Patricia
    Ik heb volgende week een eerste gesprek. Een heel korte vragenlijst ingevuld. Ben benieuwd


    Oh ik kreeg lange lijsten
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Pi



    Nee, het loopt via een bureau met landelijke dekking. (>>LINK<<) Weet dus helemaal niks over degene die het uiteindelijk zal gaan doen.



    Was dat jouw keuze om het zo te doen?
    Ik heb het via James lopen ( zo leuk om eindelijk een James voor me aan het werk te hebben 😂😂😂) daardoor had ik geen keuze, maar dat was beetje noodgedwongen.

  3. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi
    quote:
    Dit schreef Rose_s



    Was dat jouw keuze om het zo te doen?
    Ik heb het via James lopen ( zo leuk om eindelijk een James voor me aan het werk te hebben 😂😂😂) daardoor had ik geen keuze, maar dat was beetje noodgedwongen.




    Ik wilde een loopbaantraject gaan doen, omdat ik me het werk dat ik nu doe geen 20 jaar meer zie doen en stuitte hier op. Ken niemand die ooit zoiets heeft gedaan, dus heb ik ze maar een mail gestuurd.
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Pi



    Ik wilde een loopbaantraject gaan doen, omdat ik me het werk dat ik nu doe geen 20 jaar meer zie doen en stuitte hier op. Ken niemand die ooit zoiets heeft gedaan, dus heb ik ze maar een mail gestuurd.



    Prima toch.
  5. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Vanuit je valkuilen of je allergieën kun je ook je talenten herleiden.

    Ik heb komende week mijn laatste afspraak en de week erna gesprek met HRM, nav de rapportage.
    Leuk dat jij anderen mocht vragen hoe ze jou zien.

    Nav de gesprekken zie ik nu ook andere opties van werk en heb me al voor iets aangemeld om mee te denken.
    Wat voor een effect heeft dit proces op jou Kaatje.
    Ik merk dat er enthousiast en blij van wordt.
    Overigens zouden wij in een team tegenovergesteld zijn, ik vind alles leuk en wil beginnen, nu kom op schouders eronder en we gaan ervoor...valkuil is veel te veel hooi op mijn vork nemen.


    Klopt. Dat is dat kernkwaliteitenkwadrant. We zijn uit gegaan van de kwaliteiten die anderen en ikzelf over mij benoemd hebben.

    Dat van te veel hooi op de vork nemen, ontstaat bij mij door een enorm verantwoordelijkheidgevoel.

    Mooi dat je er zo blij en enthousiast van wordt. Ben benieuwd of het je wat gast brengen.

    Ik ben er erg veel mee bezig. Vind veel dingen interessant en leuk. Dat moet zich nog wat verder uitkristalliseren. Iets waar ik mijn 'kwaliteiten' in kwijt kan: empathisch vermogen, analytisch inzicht en communicatieve vaardigheden.
    Medische/zorgwereld trekt me, maar ook de sociaal juridische richting.
    En ik zie veel beren, maar dat verbaast me nu helemaal niet meer Smile
  6. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Wij zijn naar randvoorwaarden aan het kijken die voor mij werk leuk maken. Wat vind ik belangrijk en wat niet en welk soort werkzaamheden vind ik leuk. En uiteindelijk heb ik een lijstje wat ik naast vacatures kan leggen, hoeveel komt er dan overeen en is dat voldoende voor mij.
    En ik ben een lijstje niet helpende gedachten en daar mag ik nu helpende gedachten achter zetten :)
  7. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Wij zijn naar randvoorwaarden aan het kijken die voor mij werk leuk maken. Wat vind ik belangrijk en wat niet en welk soort werkzaamheden vind ik leuk. En uiteindelijk heb ik een lijstje wat ik naast vacatures kan leggen, hoeveel komt er dan overeen en is dat voldoende voor mij.
    En ik ben een lijstje niet helpende gedachten en daar mag ik nu helpende gedachten achter zetten :)


    Met die (voor)waarden ben ik nu ook bezig (geweest).
Terug naar de lijst