Brandend maagzuur 

Onderwerp van Liek

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo
    quote:
    Dit schreef MarjanvanE

    [B]'Prima te doen zonder roesje.
    De verpleegkundige en arts praten je er doorheen!´ =quote van Coraline----> Dat is niet algemeen te stellen! Smile [/B]

    Sorry hoor... je bedoeld dat jij het beter weet? Ik werk op de scopiekamer. Ik zie het dagelijks. Ik spreek de mensen met en zonder roesje dagelijks.

    Ik vind het echt heel jammer dat beroepskennis zo genegeerd wordt ten opzichte van een ervaring. Bij angst is het echt niet erg om zo’n onderzoek aan te vragen. Het is minimaal invasief. En kijk naar Malero, die ging ook voor een gastroscopie omdat ze wat last had van haar slokdarm.
    Ik ken de ziektebeelden, ik weet wat het allemaal kan zijn. Meestal is het niets, maar ga nou maar gewoon. Nee het is geen fijn onderzoek, maar heel goed te doen en de medewerkers helpen je echt erdoorheen!

    Ik ga wat anders doen, voel dat mijn kennis niet wordt gewaardeerd hier. Kennelijk is “doemdenken” fijner dan iets opsteken van een ander.
  2. Zooitje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Zooitje
    Krijg het zuur van dit draadje Smile
  3. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    quote:
    Dit schreef Coraline

    Sorry hoor... je bedoeld dat jij het beter weet? Ik werk op de scopiekamer. Ik zie het dagelijks. Ik spreek de mensen met en zonder roesje dagelijks.

    Ik vind het echt heel jammer dat beroepskennis zo genegeerd wordt ten opzichte van een ervaring. Bij angst is het echt niet erg om zo’n onderzoek aan te vragen. Het is minimaal invasief. En kijk naar Malero, die ging ook voor een gastroscopie omdat ze wat last had van haar slokdarm.
    Ik ken de ziektebeelden, ik weet wat het allemaal kan zijn. Meestal is het niets, maar ga nou maar gewoon. Nee het is geen fijn onderzoek, maar heel goed te doen en de medewerkers helpen je echt erdoorheen!

    Ik ga wat anders doen, voel dat mijn kennis niet wordt gewaardeerd hier. Kennelijk is “doemdenken” fijner dan iets opsteken van een ander.

    Ik weet het niet beter, ik heb het zelf ervaren!

    Je kunt toch iets aannemen van een ervaringsdeskundige.
  4. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef MarjanvanE

    Ik weet het niet beter, ik heb het zelf ervaren!

    Je kunt toch iets aannemen van een ervaringsdeskundige.



    Het is voor iedereen anders, denk ik. Ik vond het prima te doen zonder roesje.
  5. Liek
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Liek

    Laten we maar geen ruzie maken.

    Ik heb geen pijnstillers meer, gebruik amytriptiline en dexamfetamine. Daarbij dus Omeprazol maar dit langzaam afgebouwd op advies van de psychiater.

    Galblaas is al jaren geleden verwijderd, blinde darm ook.

    Gelukkig heb ik snachts niet zoveel last en komen die hevige pijnen en krampen (denk ik) na het eten. Het maakt niet uit wat ik eet.

    Heb ook de laatste weken af en toe keelpijn en soms weet ik niet hoe ik moet slikken.
    Morgen bel ik de huisarts.
  6. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    Beterschap Liek 😘
  7. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Liek
    Laten we maar geen ruzie maken.

    Ik heb geen pijnstillers meer, gebruik amytriptiline en dexamfetamine. Daarbij dus Omeprazol maar dit langzaam afgebouwd op advies van de psychiater.

    Galblaas is al jaren geleden verwijderd, blinde darm ook.

    Gelukkig heb ik snachts niet zoveel last en komen die hevige pijnen en krampen (denk ik) na het eten. Het maakt niet uit wat ik eet.

    Heb ook de laatste weken af en toe keelpijn en soms weet ik niet hoe ik moet slikken.
    Morgen bel ik de huisarts.


    Zou ook slokdarmkramp kunnen zijn. Goed dat je morgen de huisarts belt. Sterkte, Liek Smile
  8. Margoos
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Margoos
    quote:
    Dit schreef Liek
    Morgen bel ik de huisarts.


    Heel goed! Sterkte morgen en ik hoop dat ze serieus naar je probleem kijken en je doorverwijzen als dat nodig (b)lijkt.
  9. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Liek

    Gelukkig heb ik snachts niet zoveel last en komen die hevige pijnen en krampen (denk ik) na het eten. Het maakt niet uit wat ik eet.

    Heb ook de laatste weken af en toe keelpijn en soms weet ik niet hoe ik moet slikken.


    [B]Morgen bel ik de huisarts
    . [/B]


    Goedzo voor wat betreft het laatste Smile

  10. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Heb je afspraak bij huisarts gemaakt, Liek?
  11. Liek
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Liek

    quote:
    Dit schreef kaatje
    Heb je afspraak bij huisarts gemaakt, Liek?


    Nee, het gaat echt een heel stuk beter en heb nog amper klachten. Sinds zondag besloten weer beter te gaan eten, meer te bewegen. Ik kijk het nog een paar dagen aan. Als de klachten terugkeren ga ik naar de huisarts.
Terug naar de lijst