Koolhydraatarm

Koolhydraatarm  

Onderwerp van Jacqueline_69

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Een zakje witte kool in een schaal doen. Daaroverheen wat kruiden ik gebruik aromat. ff omscheppen. Daarop een blikje tonijn in olie. Goed omscheppen.Tegenwoordig laat ik het ff staan met een deksel erop(tupperware schaal met deksel) zodat het lekker mals wordt. Na zo'n bak knagen zit je lekker vol.
  2. Poek
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Poek
    Wij waren vroeger al dol op de zuurkoolschotel van mijn vader. Die was met aardappelpuree maar dat laat ik gewoon weg. Ik bak uien in een pan en gehakt, daar doe ik kipkruiden van Verstegen bij, dan dat onderin een ovenschaal, daar overheen zuurkool (eerst laten uitlekken) een dan klop ik eieren met wat melk of room los en die daar geraspte kaas door. Even in de oven tot er een bruine korst op komt en klaar!
    Je kunt ook allerlei salades maken en roerbak verwachten verschillende groenten mengen bij vlees of vis of ei. Met eieren kun je sowieso ook enorm veel.

    Vanavond maak ik asperges met zalm. Gisteren sugarsnaps en worteltjes gemengd.

    Ik heb ook weleens zoete aardappelen geraspt en gemengd met ei en nog wat om een soort rösti te maken.

    Op Pinterest staan enorm veel lekkere low carb ideeën...

    Ow....en champignons en prei en kruidenroomkaas zijn ideaal...

  3. Vandaag lasagne met courgettereepjes en plakken tomaat i.p.v. lasagnebladeren, lekker!
  4. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Jacqueline_69
    Vandaag lasagne met courgettereepjes en plakken tomaat i.p.v. lasagnebladeren, lekker!

    Heb je een recept?
  5. samsam
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van samsam
    quote:
    Dit schreef Inge65

    Heb je een recept?


    Maak lasagne als normaal, maar vervang de bladen door courgette repen. Gebruik iets minder vocht in de saus als normaal of leg de repen onder de gril om wat water kwijt te raken.
  6. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef samsam


    Maak lasagne als normaal, maar vervang de bladen door courgette repen. Gebruik iets minder vocht in de saus als normaal of leg de repen onder de gril om wat water kwijt te raken.

    Thx!
Terug naar de lijst