Zonnepanelen

Zonnepanelen  

Onderwerp van wendy72

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    quote:
    Dit schreef Anke
    Ik heb een offerte voor 4 panelen, incl vervangen meterkast voor 4900

    Levertijd 4 weken

    Van Solarite
    Ervaringen?

    Ik verbruik nog geen 1100 kw pj en dit levert me 1700 op
    Kan ik nog ns aan de airco Smile


    geen ervaringen. Maar reken ik het om naar mijn 9 panelen dan zitten wij rond dezelfde prijs.In verhouding heb ik wel meer opbrengst 3200kwh.
    En die airco doen. Een heerlijke warmte.
  2. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Morgen wordt mijn dak gerepareerd. Ik ben er blij mee. Eerst maar echt laten repareren. Morgen maar naar de zonnepanelen firma bellen voor afspraak. Wordt vervolgd.

    Hebben jullie een nieuwe energieleverancier gekozen?? Gekeken wie gunstig is in de teruglevering? Ik ben nu bij Vattenfall.
  3. DianaB
    Go with the flow....

    Toon alleen de berichten van DianaB
    Ik heb idd gekeken naar wie een gunstig teruglevertarief heeft. Eerst bij Energie Direct en nu al 2 of 3 jaar bij Greenchoice.

    Uiteraard kijk ik hierbij ook naar de bedragen van gas en leveringskosten e.d.

    Mijn schoonzoon heeft onlangs ook alle leveranciers gecheckt ivm huis wat hij en mijn dochter hebben gekocht en waar al panelen oplagen.

    Hij kwam op Greenchoice uit.
  4. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    gaslicht.com kom ik ook op greenchoice uit. Vul ik mijn gegevens in bij Vattenfall dan wijkt dat niet veel af. Eerst maar een de panelen dan daar naar kijken.
  5. quote:
    Dit schreef robinet
    Morgen wordt mijn dak gerepareerd. Ik ben er blij mee. Eerst maar echt laten repareren. Morgen maar naar de zonnepanelen firma bellen voor afspraak. Wordt vervolgd.

    Hebben jullie een nieuwe energieleverancier gekozen?? Gekeken wie gunstig is in de teruglevering? Ik ben nu bij Vattenfall.


    Vattenfall heeft een gunstig teruglever tarief van 16,8 cent. Maar dat is pas relevant als je in een jaar meer teruglevert dan afneemt.
  6. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Yes 21 februari ben ik aan de beurt. Ik kijk er naar uit. Zeker zo'n zonnige koude dag als vandaag dat ik met de airco kan verwarmen.
  7. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef robinet
    Yes 21 februari ben ik aan de beurt. Ik kijk er naar uit. Zeker zo'n zonnige koude dag als vandaag dat ik met de airco kan verwarmen.


    Ow fiijn !
  8. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted
    quote:
    Dit schreef robinet
    Yes 21 februari ben ik aan de beurt. Ik kijk er naar uit. Zeker zo'n zonnige koude dag als vandaag dat ik met de airco kan verwarmen.


    De afgelopen dagen, en vandaag in het bijzonder, heb ik al weer meer kwh opgewekt dan ik gebruikt heb.
  9. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Ik ben aan het aftellen, en in ene wordt ik ok best zenuwachtig. Ik ben alleen thuis. partner zit in Zweden, Mijn HTS electronika broer in Amerika. Zo geen verstand van de meterkast en bekabeling. Of maak ik mij bij voorbaat al weer te druk.
  10. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted
    quote:
    Dit schreef robinet
    Ik ben aan het aftellen, en in ene wordt ik ok best zenuwachtig. Ik ben alleen thuis. partner zit in Zweden, Mijn HTS electronika broer in Amerika. Zo geen verstand van de meterkast en bekabeling. Of maak ik mij bij voorbaat al weer te druk.


    Tja, ik heb geen partner, ook niet op afstand.
    Als het goed is heeft het bedrijf dat het gaat doen er verstand van. Was bij mij ook zo.
    Het ging best snel.
    Zorg voor koffie thee en wat lekkers.
    Voor de lunch eventueel een soepje.
    Leg ze een beetje in de watten.
    Komt goed.
  11. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef robinet
    Ik ben aan het aftellen, en in ene wordt ik ok best zenuwachtig. Ik ben alleen thuis. partner zit in Zweden, Mijn HTS electronika broer in Amerika. Zo geen verstand van de meterkast en bekabeling. Of maak ik mij bij voorbaat al weer te druk.



    Hebben ze vantevoren de meterkast niet bekeken?

    Bij mij hebben ze toen heel veel vernieuwd/aangepast. En een extra kastje geplaatst voor de panelen.
  12. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    quote:
    Dit schreef robinet
    Ik ben aan het aftellen, en in ene wordt ik ok best zenuwachtig. Ik ben alleen thuis. partner zit in Zweden, Mijn HTS electronika broer in Amerika. Zo geen verstand van de meterkast en bekabeling. Of maak ik mij bij voorbaat al weer te druk.


    Jij hoeft er toch geen verstand van te hebben, daarvoor heb je hun toch voor ingehuurd Smile


Terug naar de lijst