officiële waarschuwing

officiële waarschuwing 

Onderwerp van robinet

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef robinet
    Jij moet je eigen nergens mee bemoeien want je ben niet een in dienst van .....

    Als het alleen deze opmerking geweest is, vind ik het nogal bijzonder om hier een officiële waarschuwing voor te krijgen.
    Een collega kan zeggen dat hij hier niet van gediend is.

  2. Tien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tien
    En de planner heeft van horen zeggen en daarmee naar pz...hij was er niet bij zo als ik lees.
  3. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    Ik ben benieuwd naar t echte verhaal

    En verbaas me; er zou iig een gesprek moeten komen en als bij in t buitenland zit een uitnodiging voor een gesprek

  4. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Anke
    Ik ben benieuwd naar t echte verhaal

    En verbaas me; er zou iig een gesprek moeten komen en als bij in t buitenland zit een uitnodiging voor een gesprek


    Bij een professionele HRM/PZ afdeling wel - maar het hele verhaal suggereert dat die afdeling niet professioneel opereert en gebruikt wordt als wapen in een ruzie, waarbij iemand last heeft van lange tenen.
  5. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    WIJ hebben er veel over gesproken samen. Ik heb het hier geventileerd. Vanmorgen kwam mijn grote broer terug van vakantie. Daar hebben wij heerlijk mee gesparred. Hij zit in de directie van een grote onderneming. Het is een kwalijke zaak zo één officiële waarschuwing krijg je niet zomaar. Maar .... de procedure raakt kant nog wal. Van horen zeggen/ geen hoor en wederhoor toegepast. Een officieel stuk per mail. Deze had aangetekend verstuurd moeten worden/persoonlijk overhandigd op pz.
    Zusje ook al is de bezwaartermijn verstreken. Schrijf een bezwaar en lever deze samen met de getekende officiële waarschuwing in op het bedrijf.
    Maak er daar verder niet teveel worden aan vuil. Dat geeft weer voer om je uit de kast te halen.

    Bezwaar is klaar met de uiteenzetting van zijn kant van het verhaal. Ook bezwaar gemaakt tegen de bezwaartermijn met duidelijke onderbouwing.

    En het verzoek om het bij te sluiten in het personeelsdossier.

    Wordt vervolgd
  6. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Het lijkt mij normaal dat na een melding/klacht over iemand er eerst een gesprek komt. Dan kan je partner zijn kant vd melding vertellen.
  7. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef wendy72
    Het lijkt mij normaal dat na een melding/klacht over iemand er eerst een gesprek komt. Dan kan je partner zijn kant vd melding vertellen.


    jadat. Maar ook van horen zeggen en dat er vele getuige waren van het "toneelstukje" getuigt niet van professioneel personeelsbeleid.
    Ach het verweer is ingeleverd. Partner heeft nu drie weken vakantie. Dan kan het aan beide zijde wat zakken.
Terug naar de lijst