Droomwens 1: een vaatwasser

Droomwens 1: een vaatwasser 

Onderwerp van Haya

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Jacqueline
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacqueline
    Bij Scheer & Foppen hebben ze mij afgeraden om een goedkope van 250 euro te kopen. Ik kon ?cht beter even doorsparen voor een Siemens of AEG van 350 euro.

    Succes met je afweging!
  2. roger35
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van roger35
    ik weet niet of het zo'n goed merk is.. maar heb vorig jaar een Siemens gekocht. Veel minder plastic en meer alu dan andere merken. Bij echt goed pingelen ga je met een siemens naar huis voor de prijs van een etna.
  3. Water- aan- en afvoerslangen zijn er ook flexibel tegenwoordig dus een loodgieter heb je niet eens nodig denk ik, wel een handigerd die het weet te bevestigen.
  4. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Dinges
    Water- aan- en afvoerslangen zijn er ook flexibel tegenwoordig dus een loodgieter heb je niet eens nodig denk ik, wel een handigerd die het weet te bevestigen.


    Als je de vaatwasser in een kastje naast de gootsteen kan inbouwen, heb je de noodzakelijke aan en afvoer al dichtbij. Enige is dan nog een geaard stopkontakt. Een kraantje moet dan gemaakt worden in de kast onder de gootsteen voor aansluiten van de vaatwasser. Niet direct op de leiding aansluiten. Tussen het gootsteen putje en de zwanenhals een v-koppeling maken zodat daar de afvoer van de vaatwasser in gedaan kan worden. Allemaal kleine klusjes maar wat wel goed moet gebeuren om lekkage en geurtjes te voorkomen. Succes
  5. erwin1
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van erwin1
    Als je onder je gootsteen kijkt zie je onderstaande syfon mogelijk zitten.
  6. erwin1
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van erwin1
    Aan de volgende syfon zit een extra afvoerpijpje voor de vaatwasser.

    Het onderste deel lijkt heel erg op dat van het vorige plaatje.

    Het stukje waarin ze verschillen is ook los te koop voor een euro of 4.

    Op het pijpje sluit je met een slangklem de afvoer aan.

    Is het afvoerdeel voor 4 euro opgelost.

    (zo heb ik het hier gedaan.)
  7. erwin1
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van erwin1
    Onder het aanrecht heb ik een knelknietje vervangen door een t-stukje
  8. erwin1
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van erwin1
    Zo kreeg ik een extra uitgang voor het water.
    Daarop een stukje buis met een muurplaat en een kraan.
    Hier zat al een stopcontact in de keuken voor een fornuis.
    Daar heb ik de vaatwasser op aangesloten.
  9. Bericht van Marie-Anne is op 11-11-2011 om 14:35:48 uur verwijderd door Marie-Anne.

    Reden: verwijderen

     
  10. quote:
    Dit schreef Marie-Anne


    O, daarom is die failiet gegaan. Smile

    Yep, ik was een beetje t? goed met pingelen Smile
  11. Ik heb een paar maanden geleden mijn vaatwasser gekocht bij Redcoon, een online winkel. Hele goede levering. Ik heb een whirlpool type ADP 2300 WH
    Bevalt me prima!


    1 x Whirlpool ADP 2300 WH - NL Model
    uit productgroep: Vaatwassers (vrijstaand)Prijs per stuk: EUR 259,00
    Tussentotaal (incl. BTW):EUR 259,00
    VerwijderingsbijdrageEUR 5,00
    Verzendkosten:EUR 37,99
    Verpakkingskosten:EUR 1,99

    Hierboven zie je nwat ik ervoor betaald heb in mei.

    Oeps... heb even de site van Redcoon bezocht en zie dat dezelfde vaatwasser nu ? 309,- excl. verzendkosten is. Flink omhoog gegaan dus, wat raar.

    Dani?lle.
  12. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Ik heb ook een Etna. Hiervoor had ik een Miele, maar ik heb er niet meer zoveel geld voor (over). Hij doet het prima, alleen de rubberen strip heb ik een keer moeten vastlijmen.

    Wit- en bruingoed koop ik tegenwoordig zo goedkoop mogelijk. Gaat het kapot dan koop ik weer een nieuwe want iets maken loont tegenwoordig ook niet meer. Ik ga er maar vanuit dat ik 5 tot 7 jaar met een apparaat kan doen, en is het langer dan is het meegenomen. En als het vervangen moet worden dan doe ik dat, meestal is het dan weer een exemplaar met nieuwe snufjes want de ontwikkelingen gaan tegenwoordig wel erg hard.
Terug naar de lijst