Droomwens 1: een vaatwasser

Droomwens 1: een vaatwasser 

Onderwerp van Haya

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef haya



    Maar hij is wel al meer dan 10 jaar oud hoor Savvy...


    Mijn Miele-vaatwasser is na 10 jaar overleden. Niet doen dus.
  2. quote:
    Dit schreef twelve


    Mijn Miele-vaatwasser is na 10 jaar overleden. Niet doen dus.


    Hij ziet er ook wel erg afgeleefd uit, en keuken en woonkamer zijn een..
    Ik ga dus wel voor een vaatwasser die er goed uitziet.

    30 euro is niet veel, maar als hij er opeens de brui aan geeft moet ik het ding ook weer kwijt...
    Ze nemen een oud apparaat vaak wel mee als je een nieuwe koopt, maar dan kan ik toch beter meteen een nieuwe kopen.
  3. leaving
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van leaving
    quote:
    Dit schreef haya



    Is dat niet heel veel werk met een groot gezin Marion?



    Nah ja Haya,
    Er zijn er hier ook 5 die kunnen helpen enne ik ga dat dus echt niet alleen doen.
    Het hoort er gewoon vanaf nu bij, nu dat zit er snel in hoor.
    Valt mij alles mee.

    Hier is de keuken niet zichtbaar vanaf de kamer, dat scheelt, maar 2x per dag ff wegwerken gaat prima.
  4. quote:
    Dit schreef haya


    Hij ziet er ook wel erg afgeleefd uit, en keuken en woonkamer zijn een..
    Ik ga dus wel voor een vaatwasser die er goed uitziet.

    30 euro is niet veel, maar als hij er opeens de brui aan geeft moet ik het ding ook weer kwijt...
    Ze nemen een oud apparaat vaak wel mee als je een nieuwe koopt, maar dan kan ik toch beter meteen een nieuwe kopen.



    Als het niet goed voelt: niet doen. Ook al is het een Miele ;-)
  5. Hier heeft mijn miele het na 23 jaar opgegeven. Nooit problemen mee gehad. Ik kwam er op die manier achter(of werd me bewust) dat mijn zoon van 20 nog nooit heeft afgewassen!!!! Ja, tijdens het kamperen 2x......
    Ik heb besloten hem niet te vervangen, en het bevalt mij evenals Marion heel erg goed. Zoonlief wat minder trouwensSmile
    Aanrecht altijd schoon, haal toch wat vaker een doekje door de keuken. En het is echt niet zo dat ik minder tijd heb nu..........tijd die bespaart met een vaatwasser is ook zo weer ingevuld. Pannen en grote schalen waste ik sowieso al met de hand af.
    Wel vond ik het met bezoek ed heel erg makkelijk. Aan de andere kant helpt het bezoek nu met afwassen is ook wel weer gezellig.
    Misschien bedenk ik me wel weer hoor, maar vooralsnog vind ik het prima zo.
  6. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef haya


    Hij ziet er ook wel erg afgeleefd uit, en keuken en woonkamer zijn een..
    Ik ga dus wel voor een vaatwasser die er goed uitziet.

    30 euro is niet veel, maar als hij er opeens de brui aan geeft moet ik het ding ook weer kwijt...
    Ze nemen een oud apparaat vaak wel mee als je een nieuwe koopt, maar dan kan ik toch beter meteen een nieuwe kopen.


    Als je hem voor niks mee kan nemen dan zou je het nog kunnen doen. Dus vriendelijk lachen tegen die verkoper, en zeg met een knipoog:" je wilt er echt vanaf he? Geef hem maar mee, dan spaar ik ondertussen even door voor een duurdere en dan kom ik bij jou terug. Goed plan?"
    En blijven glimlachen natuurlijk!

    Als ie kapot gaat en je koopt een nieuwe dan wordt ie vanzelf weer meegenomen.
  7. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    Misschien begrijp ik het verkeerd hoor.
    Maar als je kinderen thuis hebt, sta je toch niet in je eentje af te wassen?Smile

    Voor alle duidelijkheid: het is mijn hobby ook niet en ik ben dus erg blij met mijn (AEG) vaatwasser.
    Maat het staat hier alsof jij alles alleen doet.
  8. quote:
    Dit schreef salome
    Misschien begrijp ik het verkeerd hoor.
    Maar als je kinderen thuis hebt, sta je toch niet in je eentje af te wassen?Smile

    Voor alle duidelijkheid: het is mijn hobby ook niet en ik ben dus erg blij met mijn (AEG) vaatwasser.
    Maat het staat hier alsof jij alles alleen doet.



    Ik ben wel de hoofdafwasser hier ja... Smile
  9. Heey Haya zat ook net even op marktplaats te kijken maar er zijn genoeg mensen die defecte vaatwassers komen ophalen sommige geven er zelfs geld voor..dus mocht je er een gratis kunnen krijgen of een goedkope op de kop hebben getikt en deze gaat toch nog stuk dan is ophalen geen probleem...

    Gerda
  10. Klopt Gerrr, allemaal knutselaars die onderdelen zoeken. Ik twijfel nu tussen de Candy en een AEG (Favorit), de laatste is in de aanbieding bij de Mediamarkt en volgens de verkoper een erg goede machine..
  11. Lian
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Lian
    quote:
    Dit schreef haya



    Ik ben wel de hoofdafwasser hier ja... Smile

    Mijn ex is een zakkenwasser. Ieder zo zijn beroep.
  12. ludya
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ludya
    quote:
    Dit schreef haya
    Klopt Gerrr, allemaal knutselaars die onderdelen zoeken. Ik twijfel nu tussen de Candy en een AEG (Favorit), de laatste is in de aanbieding bij de Mediamarkt en volgens de verkoper een erg goede machine..



    zal ik mee onderhandelen?? :)
Terug naar de lijst