Droomwens 1: een vaatwasser

Droomwens 1: een vaatwasser 

Onderwerp van Haya

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Ik heb een Etna en staat hier al zo'n 6 jaar iedere dag te draaien zonder problemen. Hiervoor had ik een Bosch, gekregen van vriendin die 'n inbouw-machine hadden gekocht, hij was al 10 jaar oud toen ik hem kreeg en heeft nog zeker 10 jaar prima z'n werk gedaan.
    Toen de Bosch kapot ging, hebben de dames hier 2 weken moeten afwassen (mopperen dat ze deden Smile), ik zat toen niet echt goed in de slappe was dus moest er een goedkope komen want ik was de troep op het aanrecht z? zat.
    En de Etna kostte toen zo'n 200 euro!

    Ik zeg altijd; als er hier door geldproblemen apparatuur de deur uit moet, dan is het nog eerder de droogtrommel dan de afwasmachine. Want ik heb echt 'n bloedhekel aan afwassen en ja m'n dames ook natuurlijk want vlak voordat m'n oudste geboren werd, kochten wij 'n afwasmachine.
  2. Yihaaaaa!!!!

    Vanaf volgende week staat deze dame niet meer te soppen achter het aanrecht.
    Bij de Mediamarkt was de AEG Favorit 45000WO afgeprijsd naar 349 euro.
    Ik heb flink gegoogled en vergeleken, en de AEG komt overal erg positief uit de bus.
    Dus dat wordt um. Okay...35 euro bezorgkosten erbij, maar ik vind het wel best.

    Volgende week zaterdag wordt de vaatwasser gebracht en zondag komt mijn klusjesman om een toevoer en afvoer aan te leggen en de machine aan te sluiten.
    Ik ben helemaal blij... :)
  3. quote:
    Dit schreef ludya



    zal ik mee onderhandelen?? :)



    Aiii, net te laat....
  4. quote:
    Dit schreef jalinda


    Ik zeg altijd; als er hier door geldproblemen apparatuur de deur uit moet, dan is het nog eerder de droogtrommel dan de afwasmachine. Want ik heb echt 'n bloedhekel aan afwassen en ja m'n dames ook natuurlijk want vlak voordat m'n oudste geboren werd, kochten wij 'n afwasmachine.


    Ik heb ook zomaar het gevoel dat mijn leven weer een beetje leuker zal worden.. :)
  5. quote:
    Dit schreef haya


    Ik heb ook zomaar het gevoel dat mijn leven weer een beetje leuker zal worden.. :)


    Dat weet ik wel zeker!!

    Goed gedaan Haya, AEG is een prima vaatwasser
  6. quote:
    Dit schreef cora


    Dat weet ik wel zeker!!

    Goed gedaan Haya, AEG is een prima vaatwasser


    Dankje Cora!
    Ik ben helemaal blij nu, idioot he?

    De komende week moet ik nog wel met de kwast aan de gang.

    En nu we het er toch over hebben: wat zijn goede en goedkope vaatwastabletten?
  7. quote:
    Dit schreef haya


    Dankje Cora!
    Ik ben helemaal blij nu, idioot he?

    De komende week moet ik nog wel met de kwast aan de gang.

    En nu we het er toch over hebben: wat zijn goede en goedkope vaatwastabletten?


    Nee hoor, helemaal niet raar, tis gewoon heerlijk zo'n ding.
    Die AEG heb ik jaaaaaren mee gedaan, prima ding was dat!!
    Ik heb nu een Bosch omdat dat toen een hele goede aanbieding was.

    Misschien een tip, kijk eens of je een kort wasprogramma hebt zonder dat hij droogt.
    Dat drogen kost veel energie en als je, n? dat korte wasprogramma, de lades uitschuift en de deur openzet droogt alles vanzelf, zonder druppeltjes of wat dan ook.

    Vaatwastabletten breek ik meestal doormidden, het resultaat is hetzelfde.
    Ik kijk wat er in de aanbieding is, meestal gebruik ik die van de Aldi of de Lidl, helemaal niks mis mee.
  8. quote:
    Dit schreef cora


    Nee hoor, helemaal niet raar, tis gewoon heerlijk zo'n ding.
    Die AEG heb ik jaaaaaren mee gedaan, prima ding was dat!!
    Ik heb nu een Bosch omdat dat toen een hele goede aanbieding was.

    Misschien een tip, kijk eens of je een kort wasprogramma hebt zonder dat hij droogt.
    Dat drogen kost veel energie en als je, n? dat korte wasprogramma, de lades uitschuift en de deur openzet droogt alles vanzelf, zonder druppeltjes of wat dan ook.

    Vaatwastabletten breek ik meestal doormidden, het resultaat is hetzelfde.
    Ik kijk wat er in de aanbieding is, meestal gebruik ik die van de Aldi of de Lidl, helemaal niks mis mee.



    Geweldige tips, dankje wel Cora!!
  9. Lian
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Lian
    quote:
    Dit schreef cora




    Vaatwastabletten breek ik meestal doormidden, het resultaat is hetzelfde.
    Ik kijk wat er in de aanbieding is, meestal gebruik ik die van de Aldi of de Lidl, helemaal niks mis mee.



    Vaatwaspoeder is nog voordeliger.
  10. quote:
    Dit schreef Lian



    Vaatwaspoeder is nog voordeliger.


    Bestaat dat? Waar koop je dat dan? Werkt het net zo goed als vaatwastabletten?
  11. quote:
    Dit schreef haya


    Bestaat dat? Waar koop je dat dan? Werkt het net zo goed als vaatwastabletten?


    Ja hoor! Ik gebruik Sun vaatwaspoeder (te koop bij AH) en zoals Cora schrijft draai ik het korte programma, na 21 uur in het goedkopere avondtarief. Even 15 min. laten uitdampen en de vaat kan weer schoon de kast in. Plastic spullen blijven soms wat nat, maar daar haal ik dan even de droogdoek over. Moet er wel bij zeggen dat ik de vaat van te voren goed afspoel, die gaat dus al bijna schoon de vaatwasser in Smile
  12. Jacqueline
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacqueline
    quote:
    Dit schreef haya
    Yihaaaaa!!!!

    Vanaf volgende week staat deze dame niet meer te soppen achter het aanrecht.
    Bij de Mediamarkt was de AEG Favorit 45000WO afgeprijsd naar 349 euro.
    Ik heb flink gegoogled en vergeleken, en de AEG komt overal erg positief uit de bus.
    Dus dat wordt um. Okay...35 euro bezorgkosten erbij, maar ik vind het wel best.

    Volgende week zaterdag wordt de vaatwasser gebracht en zondag komt mijn klusjesman om een toevoer en afvoer aan te leggen en de machine aan te sluiten.
    Ik ben helemaal blij... :)




    Ik heb deze ook, sinds gisteren. Ik ben er heel blij mee Smile
Terug naar de lijst