Droomwens 1: een vaatwasser

Droomwens 1: een vaatwasser 

Onderwerp van Haya

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Ik kan niet wachten tot hij er is...
  2. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes
    quote:
    Dit schreef haya
    Ik kan niet wachten tot hij er is...

    Het is zo heerlijk, een vaatwasser.
    Geen vuile vaat meer op de aanrecht.
    Ik zet hem savonds aan en de volgende ochtend voor ik ga werken, haal ik hem leeg.
    Ik doe er ook alles in, ik ga echt geen pannen met de hand afwassen.
    ook vazen worden blinkens schoon, roosters van de afzuigkap gaan erin...

    Veel plezier ermeeSmile Halve blokjes zou ik niet doen, lees even in deze rubriek de ervaringen van mensen die ook dachten zuinig te zijn (onder andere ikzelfSmile)
  3. Die steunen op mijn gasstel, waar de pannen op staan, meeeennn...die zijn me toch een portie vet, en ik krijg het er niet af, ik doe er ook geen moeite meer voor.
    Die gaan straks lekker in de vaatwasser!! :)
  4. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes
    quote:
    Dit schreef haya
    Die steunen op mijn gasstel, waar de pannen op staan, meeeennn...die zijn me toch een portie vet, en ik krijg het er niet af, ik doe er ook geen moeite meer voor.
    Die gaan straks lekker in de vaatwasser!! :)

    Ik weet niet of dat gaat lukken hoor, iets van al heel lang aangekoekt is, krijgt ook een vaatwasser niet zomaar schoon.
    Zal toch eerst een poosje moeten weken
  5. quote:
    Dit schreef loezepoes

    Ik weet niet of dat gaat lukken hoor, iets van al heel lang aangekoekt is, krijgt ook een vaatwasser niet zomaar schoon.
    Zal toch eerst een poosje moeten weken


    Al wordt het maar een tikkie minder vet, dan ben ik al hartstikke blij!!
  6. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef loezepoes


    Ik doe er ook alles in, ik ga echt geen pannen met de hand afwassen.
    ook vazen worden blinkens schoon, roosters van de afzuigkap gaan erin...



    Ik heb speciale Sorbo-vaatdoekjes die ook is afwasmachine kunnen (stond op de gebruiksaanwijzing), en ik doe ook altijd de afwasborstel (ja, voor tussendoor een dingetje nog steeds handig!) erbij in, zodat die ook weer blinkend schoon is.
    Tandenbortstels heb ik er ook weleens ingezet, die worden er ook weer brandschoon van.

    En regelmatig gooi ik er vaatwasreiniger in om de machine weer helemaal te reinigen (draaien zonder vaat) zodat ie weer lekker fris ruikt.

    De goedkoopste manier om de vaat te draaien is inderdaad vaatwaspoeder en vaatwaszout en glansmiddel.
    En volgens mijn witgoedman het beste voor de machine om het apart te doen i.p.v. all-in-tabletten.
    Voor het gemak koop ik ook weleens tabletten (al was het alleen maar om het geknoei te voorkomen als de kinderen een keer de machine aan willen zetten), ze zijn goedkoop bij Aldi en Lidl, maar de A-merken zijn regelmatig wel ergens in de aanbieding.
  7. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes
    quote:
    Dit schreef twelve


    Ik heb speciale Sorbo-vaatdoekjes die ook is afwasmachine kunnen (stond op de gebruiksaanwijzing), en ik doe ook altijd de afwasborstel (ja, voor tussendoor een dingetje nog steeds handig!) erbij in, zodat die ook weer blinkend schoon is.
    Tandenbortstels heb ik er ook weleens ingezet, die worden er ook weer brandschoon van.

    En regelmatig gooi ik er vaatwasreiniger in om de machine weer helemaal te reinigen (draaien zonder vaat) zodat ie weer lekker fris ruikt.

    De goedkoopste manier om de vaat te draaien is inderdaad vaatwaspoeder en vaatwaszout en glansmiddel.
    En volgens mijn witgoedman het beste voor de machine om het apart te doen i.p.v. all-in-tabletten.
    Voor het gemak koop ik ook weleens tabletten (al was het alleen maar om het geknoei te voorkomen als de kinderen een keer de machine aan willen zetten), ze zijn goedkoop bij Aldi en Lidl, maar de A-merken zijn regelmatig wel ergens in de aanbieding.

    Precies hetzelfde als ik doe, behalve dat ik er geen doekjes indoe.
    Ik heb altijd de tabs van de Lidl en ook gewoon goedkoop zout en glansspoelmiddel
  8. En jaaaa, hij staat er, mijn AEG!!!! Smile

    Ik zag dat bij de AH de Sun in de aanbieding was, en die heb ik meteen gekocht...

    Heerlijk!!! Alle vette pannen erin, het rekje van het gasfornuis waar de pannen op rusten ook, en nog een heleboel onwaarschijnlijk vette spullen, en dat wordt allemaal schoongemaakt terwijl ik allerlei leukere dingen aan het doen ben.. SmileSmileSmile
  9. Het leven kan zo leuk zijnSmile..


    Veel plezier.
  10. quote:
    Dit schreef gerrr
    Het leven kan zo leuk zijnSmile..


    Veel plezier.



    Dankjewel Gerrr!

    Ik zit nu op de bank, en de AEG wast de avondvaat schoon...

    Ik geniet....geloof me: ik heb in tijden niet zo genoten.. :)
  11. leaving
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van leaving
    quote:
    Dit schreef haya
    Yihaaaaa!!!!

    Vanaf volgende week staat deze dame niet meer te soppen achter het aanrecht.
    Bij de Mediamarkt was de AEG Favorit 45000WO afgeprijsd naar 349 euro.
    Ik heb flink gegoogled en vergeleken, en de AEG komt overal erg positief uit de bus.
    Dus dat wordt um. Okay...35 euro bezorgkosten erbij, maar ik vind het wel best.

    Volgende week zaterdag wordt de vaatwasser gebracht en zondag komt mijn klusjesman om een toevoer en afvoer aan te leggen en de machine aan te sluiten.
    Ik ben helemaal blij... :)



    Ik hoop voor je dat hij t langer houdt dan de mijne, vond vd t papier terug, hij is net 3 jr jong......en heeft de geest gegeven.

    Hier nog steeds met de hand en moet zeggen, doorgaans veel gezelligheid tijdens de afwas, daar waar ze anders na t eten snel de eigen gang weer gingen.

    Maar Haya, veel plezier ervan.
  12. quote:
    Dit schreef marion_5



    Ik hoop voor je dat hij t langer houdt dan de mijne, vond vd t papier terug, hij is net 3 jr jong......en heeft de geest gegeven.

    Hier nog steeds met de hand en moet zeggen, doorgaans veel gezelligheid tijdens de afwas, daar waar ze anders na t eten snel de eigen gang weer gingen.

    Maar Haya, veel plezier ervan.


    Dat is toch vreselijk zonde Marion!
    Ik hoop dat hij het hier veel langer vol gaat houden...
Terug naar de lijst