ziektekostenverzekering

ziektekostenverzekering 

Onderwerp van Schanulleke

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel
    quote:
    Dit schreef robinet
    Volgens Wilna Wind (zorgexpert, directeur van Nationale Pati?nten consumenten Federatie) is dit een makkelijke en goede vergelijkingssite >>LINK<< Ook ik ga er eens voor zitten

    Done

    Maar uiteindelijk kom je weer bij die vergelijkingssites uit waarbij ze ook al aangeven dat die helemaal niet onafhankelijk zijn

    Independer bijv. Is niet independent !!!

    Ik ga bij Menzis weg. Is helemaal niet menselijk.

    Ik hoor aldoor dat ONVZ zo goed is.
  2. Bindi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Bindi
    Ik zit bij CZ, ook niet echt leuk meer Smile
    vanwege mn leeftijd heb ik een extra tandartsverzekering,
    want je weet maar nooit, maar vergoedt geen 100%
    Ik moet 15 euro meer eigen risico betalen en 6 euro meer premie,
    21 euro meer, pffffftttttttttttttt Smile
  3. Edith64
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Edith64
    quote:
    Dit schreef lida
    Ander Zorg (staat niet in het lijstje van de zorgverzekering vergelijking site) biedt al een polis voor 66 euro.
    Is er hier iemand bekend met deze zorgverzekering en zo ja is deze zorgverzekering ook goed?

    Ik zit daar maar goed dan moet je heel gezond zijn en niet veel zorg nodig hebben want dan zit je wel aan de 800 eigen risico, durf je dat te doen
  4. Bericht van lida is op 07-07-2015 om 22:46:38 uur verwijderd door lida.

    Reden: verwijderen

     
  5. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    Ik ben zelf erg tevreden over de Hema.

    Goede orthodontieverzekering, lage premie, geen vergoedingen voor niet-reguliere behandelingen (wil ik niet aan meebetalen), 10% korting bij de winkel, heldere website en in 2015 kunnen de kinderen onbeperkt gratis naar Walibi en Dolfinarium.
  6. quote:
    Dit schreef indigo
    Ik ben zelf erg tevreden over de Hema.

    Goede orthodontieverzekering, lage premie, geen vergoedingen voor niet-reguliere behandelingen (wil ik niet aan meebetalen), 10% korting bij de winkel, heldere website en in 2015 kunnen de kinderen onbeperkt gratis naar Walibi en Dolfinarium.


    Ik heb ook de HEMA verzekering en ben ook erg tevreden, maar dat van Walibi en dolfinarium had ik even gemist. Ga ik even induiken.
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef frida_m


    Ik heb ook de HEMA verzekering en ben ook erg tevreden, maar dat van Walibi en dolfinarium had ik even gemist. Ga ik even induiken.

    Kwam ik ook tegen, maar nergens hoe of wat. Vind ik wel erg interessant!
  8. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    De Hema waar ik nu bij zit, schroeft de premie met 17 euro omhoog.... 10% korting blijft wel.


    De basispremie is 8 euro omhoog gegaan uiteindelijk, naar 97,-
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef indigo


    De basispremie is 8 euro omhoog gegaan uiteindelijk.

    Ja klopt, met pakket wat ik erbij heb is het 15 euro. Oh en ik heb dat Walibi/Dolfinarium ook gevonden in de voorwaarden:
    zorgpas
    Net als in 2014 krijgt u aankomend jaar met uw zorgpas weer het hele jaar 10% korting op bijna alles van HEMA! U ontvangt in januari uw nieuwe zorgpas. Tot die tijd kunt u met uw huidige zorgpas gebruikmaken van de 10% korting. Ook voor de kinderen hebben we in 2015 iets leuks bedacht. Met hun zorgpas krijgen kinderen in 2015 onbeperkt gratis entree voor Walibi Holland en Dolfinarium. De entree is gratis bij 1 betalende volwassene en op vertoon van de zorgpas in combinatie met een geldig ID.

    Is het nou per kind 1 betalende volwassene???
    20 nov '14 - 08:26:08 / 20 nov '14 - 08:41:35
  10. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Kwam ik ook tegen, maar nergens hoe of wat. Vind ik wel erg interessant!


    Kinderen onder de 18 met zorgpas onbeperkt gratis, met een betalende volwassene.
  11. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Ja klopt, met pakket wat ik erbij heb is het 17 euro. Oh en ik heb dat Walibi/Dolfinarium ook gevonden in de voorwaarden:
    zorgpas
    Net als in 2014 krijgt u aankomend jaar met uw zorgpas weer het hele jaar 10% korting op bijna alles van HEMA! U ontvangt in januari uw nieuwe zorgpas. Tot die tijd kunt u met uw huidige zorgpas gebruikmaken van de 10% korting. Ook voor de kinderen hebben we in 2015 iets leuks bedacht. Met hun zorgpas krijgen kinderen in 2015 onbeperkt gratis entree voor Walibi Holland en Dolfinarium. De entree is gratis bij 1 betalende volwassene en op vertoon van de zorgpas in combinatie met een geldig ID.

    Is het nou per kind 1 betalende volwassene???


    hmmm. Staat er niet erg duidelijk, even navragen.
  12. Anthea
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anthea
    Ik wil bekijken wat de allerbeste verzekering voor tandzorg is,
    zonder dat er keuring vereist is.
    Verder geen speciale eisen maar de tandzorg is belangrijk want ik heb veel kosten elk jaar.
Terug naar de lijst