Zwartboek

Zwartboek 

Onderwerp van Miquel69


Dit onderwerp is gesloten.
door de webmaster op 17 mei 2015 om 08:54:17

Terug naar de lijst
  1. Miquel69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Miquel69

    quote:
    Dit schreef bart


    Ik vind het maar moeilijk. Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet wilt dat iedereen op je reageert. Sommigen zijn erg irritant (nee niet jij Gast, ik bedoel anderen) en sommigen hebben ook het doel om zoveel mogelijk irritatie op te wekken.

    Maar het nadeel is natuurlijk dat je dan alleen mensen toe kunt laten die het met je eens zijn. Dan is een draadje niet meer nodig, dan kun je volstaan met alleen het eerste bericht.

    Vandaar dat de EigenKlep er op een goed moment gekomen is. Dan kun je de mensen uitsluiten die je willen treiteren, maar blijft het beperkt tot 1 rubriek.

    Er is heel even ge?xperimenteerd met een zwartboek zoals je omschrijft. Maar dat werd direct opgepikt als mogelijkheid om nog eens extra te treiteren. Er werd bijvoorbeeld een draadje geopend met de titel "Wat vind je van Miquel69". Of: schrijf iets vervelends over Zwembandje. Waarbij iedereen kan reageren behalve het onderwerp. Ik ben er toen meteen weer mee gestopt. Wetende dat dat niet de oplossing zou zijn.

    De Eigenklep werkt goed wat dat betreft. grote voordeel is, dat je zo een hele rubriek uit kunt zetten.

    En misschien is er nog iets nieuws te verzinnen, want je punt is helemaal duidelijk. Mensen vergeten soms dat ze niet ho?ven te reageren. Dat is de zwakte maar ook de kracht van het medium.


    Hoi Bart,

    ten eerste heel erg bedankt voor je reactie. Ik stel het bijzonder op prijs.
    Ik schrijf dit even voordat ik alle verdere reacties heb gelezen, om het even helder te houden.
    Wat je omschrijft als reden om er niet aan te beginnen, of om het in ieder geval niet weer in te voeren, kan ik me goed voorstellen en het is inderdaad waarschijnlijk zo dat het ook negatieve gevolgen zal hebben. Hoewel ik persoonlijk niet van plan was mijn zwartboek vol te zetten met mensen die mij niet naar de mond praten. Maar goed iedereen zal met een dergelijke mogelijkheid anders omgaan.
    Daarbij blijk je het al eens geprobeerd te hebben en werkte het niet naar behoren, wie ben ik dan om te zeggen om het nog eens te proberen?
    Misschien is het een idee dat de misbruikknop wat meer indruk zou maken? Ik bedoel dat het gebruik van de misbruikknop bv ook een signaal aan de schrijver van de reactie waarbij de misbruikknop is gebruikt wordt verzonden? Een standaard bericht zoals bv: TS heeft aangegeven je opmerking niet te waarderen? Ik gooi maar even een balletje op.....
    Verder nogmaals bedankt voor je reactie, nu alle reacties daarna maar eens lezen Smile
  2. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    Vlgns mij krijg je bericht als er voor jou op de misbruikknop is gedrukt toch?

    Probeer eens; druk voor dit bericht eens op de misbruikknop.. dan zal ik ff melden of ik bericht krijg.. je hebt dan tevens een primeur; ik ben nog nooit gemisbruikknopt
  3. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    quote:
    Dit schreef Mikky
    Vlgns mij krijg je bericht als er voor jou op de misbruikknop is gedrukt toch?

    Probeer eens; druk voor dit bericht eens op de misbruikknop.. dan zal ik ff melden of ik bericht krijg.. je hebt dan tevens een primeur; ik ben nog nooit gemisbruikknopt

    Gedaan Smile
  4. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    quote:
    Dit schreef Loeki

    Gedaan Smile


    Geen bericht.. als je het niet erbij zegt, heb ik geen idee dat ik ben gemisbruikknopt dus..

    Mooi! Dan etter ik nog ff door! ;-)
  5. Mark-met-een-K
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mark-met-een-K
    quote:
    Dit schreef Mikky


    Geen bericht.. als je het niet erbij zegt, heb ik geen idee dat ik ben gemisbruikknopt dus..

    Mooi! Dan etter ik nog ff door! ;-)



    Dus dan weet je dus ook niet dat je nog nooit bent gemisbruikknoptSmile
  6. quote:
    Dit schreef Mark68



    Dus dan weet je dus ook niet dat je nog nooit bent gemisbruikknoptSmile

    Hij is weer scherp
  7. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    quote:
    Dit schreef Mark68



    Dus dan weet je dus ook niet dat je nog nooit bent gemisbruikknoptSmile


    Wauw... Deze is echt confronterend.. Smile
  8. Zwembandje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zwembandje
    quote:
    Dit schreef Mark68



    Dus dan weet je dus ook niet dat je nog nooit bent gemisbruikknoptSmile

    Er is een klein legertje wat misbruikknopmisbruikend over OA trekt.
    Wanneer je lang genoeg lid bent en minimaal een halve mening hebt dan is de kans dat je niet gemisbruikknopt bent gewoon verrotte klein.
    Ja, het is blijkbaar zoiets als wat voorspel (of seks in zijn geheel) soms voor vrouwen is, het is voorbij voor je d'r erg in hebt en soms merk je d'r nauwelijks iets van.
    In ieder geval krijg je in dat soort gevallen nauwelijks echt de tijd om van die waardering van je statement te genieten.
    Tenzij er natuurlijk heel veel misbruikende misbruikknoppers zijn, dan wordt je draadje natuurlijk gesloten.
    Hoe het precies voelt om gemisgebruikknopt te zijn weet ik dus zelf ook niet.
  9. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Hed
    Wel een goed voorbeeld eigenlijk, dit draadje.......Hoe je een serieus topic helemaal om zeep helpt.......... En dan nog wel door onze eigenste Bart!! :D :D

    Smile
  10. Angelie67
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Angelie67
    quote:
    Dit schreef Zwembandje


    Ja, het is blijkbaar zoiets als wat voorspel (of seks in zijn geheel) soms voor vrouwen is, het is voorbij voor je d'r erg in hebt en soms merk je d'r nauwelijks iets van.
    .

    Smile
  11. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Mikky
    Vlgns mij krijg je bericht als er voor jou op de misbruikknop is gedrukt toch?
    volgens mij krijg je er geen bericht van.
  12. Miquel69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Miquel69

    quote:
    Dit schreef scar
    volgens mij krijg je er geen bericht van.


    Klopt, alleen de beheerder krijgt een melding.
Terug naar de lijst