Zwartboek

Zwartboek 

Onderwerp van Miquel69


Dit onderwerp is gesloten.
door de webmaster op 17 mei 2015 om 08:54:17

Terug naar de lijst
    Bericht van geest is op 17-05-2015 om 08:53:46 uur verwijderd door Bart - webmaster OuderAlleen.

    Reden: Totaal ongepast.

     
  1. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    quote:
    Dit schreef Linda
    Ik zet Erwin1 in mijn zwartboek voordat de boel weer ontspoord. Erwin1 van de vadermaffia gefeliciteerd . En ga gauw dood.


    Wens je nu serieus iemand dood?
  2. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    Verdorie, heb ik een avonddienst en mis ik alle ellende. Maar om iemand dood te wensen?
  3. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    quote:
    Dit schreef indigo


    Wens je nu serieus iemand dood?



    Ja
  4. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    quote:
    Dit schreef Linda



    Ja


    Absurd.
  5. Lisenna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Lisenna
    quote:
    Dit schreef Linda



    Ja


    Als de sodemieter weghalen Linda, je zit op een forum voor alleenstaande ouders, niet doen!.
  6. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    quote:


    Misschien zegt dit wel alles over de Nederlandse mannen Erwin....


    O ja vast ook wel. Vraag ik me dan weer af hoe ze zo zijn geworden.

    Uit onderzoek onder allerlei vrouwen van de wereld is gebleken dat de Nederlandse vrouw een buitengewoon saaie tante is, eigenlijk wel de saaiste van ze allemaal. Veel verder dan te kleine borsten en te dikke dijen komt die Nederlandse vrouw vaak niet. Nou dan krijg je vanzelf dito kerels. Wat opviel in datzelfde onderzoek was de bijna calvinistische terughoudendheid van die Nederlandse vrouwen. De inmiddels vermaarde sitting duck.

    De enigen die zich daar nog enigszins in onderscheiden van de grauwe massa vind je in de groep hoogopgeleide vrouwen. Maar ja die schamen zich dan vaak weer voor hun te dikke, boeren en scheten latende ouders, in hun campingsmokings.

    Om het allemaal nog eens na te lezen kan ik het boekje: 'Droom en drift' uitermate aanraden.

    Dat die Nederlandse mannen het gevolg zijn en niet de oorzaak kun je hier nalezen. (Hoe komt het dat het feminisme juist in Nederland mannen zo grondig van hun mannelijkheid heeft beroofd)

    >>LINK<<

    Dus krijg je Nederlandse mannen (het gevolg van de overge?mancipeerde sitting ducks) die eerst voor je koken en met je eten, dan afwassen en dan als ze na veel aandringen aanstalten maken om seks met je te hebben je voor de penetratie eerst nog vragen of je het wel zeker weet.
  7. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    Een doodswens gaat echt te ver, Linda
  8. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    Dat staat in de link door Erwin aangeraden droom en drift
  9. Lisenna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Lisenna
    Haal je het nog weg Linda?
  10. Miquel69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Miquel69

    En dan ben ik gek dat ik 'sommige' mensen het liefst uit mijn draadjes zou willen weren?
    Ok, ik ben ook niet altijd even netjes, maar sommige grenzen ga ik zelfs niet over, en dan in een draadje van iemand anders omdat je uit een vorig draadje geweerd bent......
    Schiet mij maar lek!
  11. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    Linda, het sarcasme druipt van het hele stuk af. Het cynisme druipt van zijn antwoorden af. Is volgens mij niet serieus.
Terug naar de lijst