Zwartboek

Zwartboek 

Onderwerp van Miquel69


Dit onderwerp is gesloten.
door de webmaster op 17 mei 2015 om 08:54:17

Terug naar de lijst
  1. Miquel69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Miquel69

    quote:
    Dit schreef Mariska2


    Hoezo "weer" en hoezo "aan sommige mensen"? Je hebt ons allemaal veel verdriet gewenst en de heleboel bij elkaar gevloekt. Dezelfde mensen die jou de afgelopen maanden ontzettend gesteund hebben in al jouw draadjes, keer op keer.

    Ik had jou hoog zitten, tot vorige week.


    Ik heb een aantal keer mijn excuus gemaakt voor mijn uitlatingen, naar mensen die het goed bedoelde. En wanneer nodig zou ik dat zo weer doen. Ik hoop natuurlijk dat dat niet nodig is.
    In het geval van vorige week was mijn 'boodschap' gericht aan mensen die het zeker niet goed bedoelde, in mijn ogen. Nu kan ik grof zijn, maar dat waren anderen ook zeker naar mij. Die mensen wenste ik toen hetzelfde verdriet als wat ik toen had. Mijn bewoording 'allemaal' was absoluut slecht gekozen, daarvoor dan mijn excuus.
    Maar zeker niet aan 'sommige' mensen die hier alleen maar hun eigen frustraties op anderen willen botvieren, en zeker niet aan 'sommige' mensen die hier graag alleen maar de knuppel in het hoenderhok willen gooien.
    Als ik jou persoonlijk geraakt heb, dan is mijn excuus oprecht en gemeend.... wat je daar mee wil of kan is aan jou. Ik heb jou nog steeds hoog zitten....
  2. Agnes
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Agnes
    Ik ook, maar het staat er nog steeds!

    Anderen verdriet toewensen en dood wensen: dit soort dingen gaat wat mij betreft alle grenzen voorbij en ik zou graag zien dat dit soort dingen heel snel verwijderd wordt.
    Denk a.j.b. toch eerst eens na voordat je iets verstuurt!
    Zou jij zoiets willen lezen als het over jou gaat?
  3. quote:
    Dit schreef Miquel69


    Ik heb een aantal keer mijn excuus gemaakt voor mijn uitlatingen, naar mensen die het goed bedoelde. En wanneer nodig zou ik dat zo weer doen. Ik hoop natuurlijk dat dat niet nodig is.
    In het geval van vorige week was mijn 'boodschap' gericht aan mensen die het zeker niet goed bedoelde, in mijn ogen. Nu kan ik grof zijn, maar dat waren anderen ook zeker naar mij. Die mensen wenste ik toen hetzelfde verdriet als wat ik toen had. Mijn bewoording 'allemaal' was absoluut slecht gekozen, daarvoor dan mijn excuus.
    Maar zeker niet aan 'sommige' mensen die hier alleen maar hun eigen frustraties op anderen willen botvieren, en zeker niet aan 'sommige' mensen die hier graag alleen maar de knuppel in het hoenderhok willen gooien.
    Als ik jou persoonlijk geraakt heb, dan is mijn excuus oprecht en gemeend.... wat je daar mee wil of kan is aan jou. Ik heb jou nog steeds hoog zitten....

    laat de ouwe koeien in de sloot miquel. niet blijven verantwoorden en excuseren. is geweest, klaar!
  4. Miquel69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Miquel69

    quote:
    Dit schreef Eddeped

    laat de ouwe koeien in de sloot miquel. niet blijven verantwoorden en excuseren. is geweest, klaar!


    Nee Ed, soms moet je dingen die je gezegd hebt (en ik heb het gezegd) nuanceren, en dat had ik niet gedaan. Dit is wel een goede gelegenheid om ?n mijn punt te maken (qua draadje) en om mijn uitspraak waar ik me best voor schaam, te nuanceren. Is voor mij geen oude koe.
  5. Lisenna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Lisenna
    Ik heb een hoop verdriet doordat er veel mensen zijn dood gegaan dit jaar en kanker hebben, ook mijn ex laat mij barsten met onze zoon. Op mijn werk heb ik ook doodsbedreigingen gehad vorige week.
    Het zal toch niet wezen dat ik in mijn vrije tijd waarin ik ook nog andere probeer te helpen dit ook nog moet lezen? Ook al was het blijkbaar niet voor mij bedoeld........
    Voor mij was het de eerste keer dat ik je excuses hoorde M, daarvoor dank en aanvaard. Maar echt niet meer doen!
    17 mei '15 - 00:21:17 / 17 mei '15 - 00:33:43
  6. Annyone
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annyone
    quote:
    Dit schreef Miquel69


    Ik heb een aantal keer mijn excuus gemaakt voor mijn uitlatingen, naar mensen die het goed bedoelde. En wanneer nodig zou ik dat zo weer doen. Ik hoop natuurlijk dat dat niet nodig is..

    Weet je Miguel.. Ik heb het gevoel dat jij wel leert van dingen die worden gezegd.. Dat doe je heel goed.

    In een ander draadje gooide je mij ??n en ander naar de kop... Omdat ik misschien niet reageerde zoals jij dat wilde.
    Ik heb ook alleen maar goede bedoelingen, ook naar jou toe,

    Ha, ik denk zomaar dat je mij wel eens in je zwartboek zou kunnen hebben gezet, omdat jij mijn reactie niet "leuk" vond.
    Dan zou ik (als jouw verzoek in het eerste bericht zou worden opgevolgd) hier nu ook niet kunnen reageren.
    Is dat wat je wilt?
    Volgens mij niet ...
    Je bent veel sterker dan je denkt, juist omdat je je eigen zwaktes herkent, en er over durft te praten...
  7. Annyone
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annyone
    quote:
    Dit schreef Miquel69


    Nee Ed, soms moet je dingen die je gezegd hebt (en ik heb het gezegd) nuanceren, en dat had ik niet gedaan. Dit is wel een goede gelegenheid om ?n mijn punt te maken (qua draadje) en om mijn uitspraak waar ik me best voor schaam, te nuanceren. Is voor mij geen oude koe.

    Je bent goed bezig, man!
  8. Miquel69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Miquel69

    quote:
    Dit schreef Annyone

    Weet je Miguel.. Ik heb het gevoel dat jij wel leert van dingen die worden gezegd.. Dat doe je heel goed.

    In een ander draadje gooide je mij ??n en ander naar de kop... Omdat ik misschien niet reageerde zoals jij dat wilde.
    Ik heb ook alleen maar goede bedoelingen, ook naar jou toe,

    Ha, ik denk zomaar dat je mij wel eens in je zwartboek zou kunnen hebben gezet, omdat jij mijn reactie niet "leuk" vond.
    Dan zou ik (als jouw verzoek in het eerste bericht zou worden opgevolgd) hier nu ook niet kunnen reageren.
    Is dat wat je wilt?
    Volgens mij niet ...
    Je bent veel sterker dan je denkt, juist omdat je je eigen zwaktes herkent, en er over durft te praten...



    Er staat nog steeds niemand in mijn zwartboek, en dat wil ik graag zo houden. Ik kan fel zijn, ik kan boos zijn, ik kan zelfs gemeen zijn..... dat ben ik allemaal ook. Maar ik schaam me niet voor wie ik ben. (behalve dan als falende ex en falende vader maar daarom zit ik ook hier) Maar ik zit hier zeker niet om mensen te kwetsen... en mocht ik dat onverhoopt toch doen, dan ben ik de enige die daar zijn verantwoordelijkheid in kan nemen. En ook d?n heb ik een grote mond.
  9. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    quote:
    Dit schreef Miquel69


    Ik heb een aantal keer mijn excuus gemaakt voor mijn uitlatingen, naar mensen die het goed bedoelde. En wanneer nodig zou ik dat zo weer doen. Ik hoop natuurlijk dat dat niet nodig is.
    In het geval van vorige week was mijn 'boodschap' gericht aan mensen die het zeker niet goed bedoelde, in mijn ogen. Nu kan ik grof zijn, maar dat waren anderen ook zeker naar mij. Die mensen wenste ik toen hetzelfde verdriet als wat ik toen had. Mijn bewoording 'allemaal' was absoluut slecht gekozen, daarvoor dan mijn excuus.
    Maar zeker niet aan 'sommige' mensen die hier alleen maar hun eigen frustraties op anderen willen botvieren, en zeker niet aan 'sommige' mensen die hier graag alleen maar de knuppel in het hoenderhok willen gooien.
    Als ik jou persoonlijk geraakt heb, dan is mijn excuus oprecht en gemeend.... wat je daar mee wil of kan is aan jou. Ik heb jou nog steeds hoog zitten....


    Het raakte mij toen inderdaad. Ik zag ook wel dat er een paar mensen bij zaten die ook grof tegen jou waren, jammer dat dat af en toe zo gaat, maar er zijn een aantal manieren om op zo iets te reageren. Je adviseert Linda nu zelf om iets dat haar raakt te negeren ... tja Smile

    Kort door de bocht zijn we (bijna) allemaal wel eens, ik heb ook moeten leren te negeren maar ook om mezelf in te houden en niet te laten provoceren. Dat is niet altijd even makkelijk, vooral niet als je een slechte dag hebt of heel slecht in je vel zit, maar het gaat me steeds beter af en jou hopelijk ook Smile

    Maarreh ... excuus geaccepteerd Smile
  10. Miquel69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Miquel69

    quote:
    Dit schreef Mariska2

    Je adviseert Linda nu zelf om iets dat haar raakt te negeren ... tja Smile
    Smile


    Ik probeer wel te leren hier, dat gaat met vallen en opstaan...... en uiteindelijk hoop je weer gewoon 'te staan'......
  11. Annyone
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annyone
    quote:
    Dit schreef Miquel69

    Er staat nog steeds niemand in mijn zwartboek, en dat wil ik graag zo houden. Ik kan fel zijn, ik kan boos zijn, ik kan zelfs gemeen zijn..... dat ben ik allemaal ook. Maar ik schaam me niet voor wie ik ben. (behalve dan als falende ex en falende vader maar daarom zit ik ook hier) Maar ik zit hier zeker niet om mensen te kwetsen... en mocht ik dat onverhoopt toch doen, dan ben ik de enige die daar zijn verantwoordelijkheid in kan nemen. En ook d?n heb ik een grote mond.

    En dit herken ik heel goed.... Helaas (dat gevoel van falen)
    Wat ik aan jou zo sterk vind is dat je gewoon toe durft te geven dat je fouten maakt en dat je hulp zoekt.
    Keep up the good work, man Smile
  12. Miquel69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Miquel69

    quote:
    Dit schreef Lisenna
    Ik heb een hoop verdriet doordat er veel mensen zijn dood gegaan dit jaar en kanker hebben, ook mijn ex laat mij barsten met onze zoon. Op mijn werk heb ik ook doodsbedreigingen gehad vorige week.
    Het zal toch niet wezen dat ik in mijn vrije tijd waarin ik ook nog andere probeer te helpen dit ook nog moet lezen? Ook al was het blijkbaar niet voor mij bedoeld........
    Voor mij was het de eerste keer dat ik je excuses hoorde M, daarvoor dank en aanvaard. Maar echt niet meer doen!


    Ik ben door mijn 'algemene' uitspraak over de schreef gegaan. Het laatste wat ik wil is mensen die het goed bedoelen een sneer geven. Hoewel ik er wel bij blijf dat er ook mensen zijn hier die wel een sneer verdienen, maar het is misschien niet aan mij die uit te delen.
    Het is zeker niet mijn bedoeling jou vrije avond met gal te vullen!
    Ik vind het fijn dat je er bent, ook al lees ik je niet echt vaak maar dat zal liggen aan de fases waar we beide in zitten.
Terug naar de lijst