Zwartboek

Zwartboek 

Onderwerp van Miquel69


Dit onderwerp is gesloten.
door de webmaster op 17 mei 2015 om 08:54:17

Terug naar de lijst
  1. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    quote:
    Dit schreef Caroline
    Linda, het sarcasme druipt van het hele stuk af. Het cynisme druipt van zijn antwoorden af. Is volgens mij niet serieus.



    Ik neem dat wel heel serieus
  2. Miquel69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Miquel69

    quote:
    Dit schreef Caroline
    Linda, het sarcasme druipt van het hele stuk af. Het cynisme druipt van zijn antwoorden af. Is volgens mij niet serieus.


    Was 'negeren' niet het toverwoord? Landi?
  3. Lisenna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Lisenna
    quote:
    Dit schreef Miquel69
    En dan ben ik gek dat ik 'sommige' mensen het liefst uit mijn draadjes zou willen weren?
    Ok, ik ben ook niet altijd even netjes, maar sommige grenzen ga ik zelfs niet over, en dan in een draadje van iemand anders omdat je uit een vorig draadje geweerd bent......
    Schiet mij maar lek!


    Weet je, ik ben al heel lang lid maar de laatste tijd lijken de grenzen echt verdwenen te zijn, de een wenst iedereen veel verdriet toe en ik lees nu gewoon een soort doodsbedreiging. Je zal hier net lid zijn en ''gewoon'' vragen hebben over je scheiding of over je verdriet. Schandalig, jullie moesten je schamen!
  4. Miquel69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Miquel69

    quote:
    Dit schreef Lisenna


    Weet je ik ben al heel lang lid maar de laatste tijd lijken de grenzen echt verdwenen te zijn, de een wenst iedereen veel verdriet en ik lees nu gewoon een soort doodsbedreiging. Je zal hier net lid zijn en ''gewoon'' vragen hebben over je scheiding of over je verdriet. Schandalig, jullie moesten je schamen!


    En dat doe ik ook.....
  5. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    quote:
    Dit schreef Miquel69


    En dat doe ik ook.....


    Gisteren zei je nog wat anders
  6. Miquel69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Miquel69

    quote:
    Dit schreef Mariska2


    Gisteren zei je nog wat anders


    Nee, ik heb gezegd dat ik niet (weer) publiekelijk mijn excuus ga maken aan sommige mensen tenzij anderen dat ook zouden doen, dat ik mij schaam voor mijn uitspraken is wat anders.
  7. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    quote:
    Dit schreef Miquel69


    Nee, ik heb gezegd dat ik niet (weer) publiekelijk mijn excuus ga maken aan sommige mensen tenzij anderen dat ook zouden doen, dat ik mij schaam voor mijn uitspraken is wat anders.


    Hoezo "weer" en hoezo "aan sommige mensen"? Je hebt ons allemaal veel verdriet gewenst en de heleboel bij elkaar gevloekt. Dezelfde mensen die jou de afgelopen maanden ontzettend gesteund hebben in al jouw draadjes, keer op keer.

    Ik had jou hoog zitten, tot vorige week.
  8. Annyone
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annyone
    quote:
    Dit schreef Linda
    Ik zet Erwin1 in mijn zwartboek voordat de boel weer ontspoord. Erwin1 van de vadermaffia gefeliciteerd . En ga gauw dood.

    Wil je dat we op de misbruikknop drukken?
  9. Lisenna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Lisenna
    quote:
    Dit schreef Annyone

    Wil je dat we op de misbruikknop drukken?


    Heb ik al gedaan....
  10. Annyone
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annyone
    quote:
    Dit schreef Lisenna


    Weet je, ik ben al heel lang lid maar de laatste tijd lijken de grenzen echt verdwenen te zijn, de een wenst iedereen veel verdriet toe en ik lees nu gewoon een soort doodsbedreiging. Je zal hier net lid zijn en ''gewoon'' vragen hebben over je scheiding of over je verdriet. Schandalig, jullie moesten je schamen!

    Helemaal met je eens.
  11. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    quote:
    Dit schreef Lisenna


    Heb ik al gedaan....


    Ik ook
  12. Annyone
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annyone
    quote:
    Dit schreef Lisenna


    Heb ik al gedaan....

    Ik ook
Terug naar de lijst