Vegetarische recepten zonder zuivel, suiker, ei, tomaat, spinazie, pasta en aardappel :-)

Vegetarische recepten zonder zuivel, suiker, ei, tomaat, spinazie, pasta en aardappel :-) 

Onderwerp van Anke

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke

    Ik denk zelf dat ze zo hoog scoort op intoleranties omdat haar weerstand door die schimmel zo enorm laag is.. Maar goed, ik ben een helemaal niks.
    En Mikky - gevogelte mag ze ook niet.
  2. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    quote:
    Dit schreef Anke
    Ik denk zelf dat ze zo hoog scoort op intoleranties omdat haar weerstand door die schimmel zo enorm laag is.. Maar goed, ik ben een helemaal niks.
    En Mikky - gevogelte mag ze ook niet.

    Oke ;-)

    Dan ff denken..
  3. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Anke
    Ik denk zelf dat ze zo hoog scoort op intoleranties omdat haar weerstand door die schimmel zo enorm laag is..

    Ik neem aan dat ze dan inmiddels ook fluconazol of itraconazol krijgt?
  4. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    Als je de verschillende sites met koolhydraatarme di?ten afstruint, dan kom je al veel gerechten tegen die ze wel gewoon mag. Melk kun je vervangen voor soyamelk, suikers mogen niet een een dergelijk dieet evenals pasta en aardappels (rijk aan koolhydraten namelijk). Ei ga je wel vaak tegenkomen, maar langs die recepten moet je dan maar even heen lezen. Tomaten kun je uit veel gerechten gewoon schrappen.

    Mogen vleesvervangers wel? Niet die op basis van zuivel waarschijnlijk, maar wel degene die op basis van soja, tah?, temp? en tofu?
  5. Avalon
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Avalon
    Ik heb het boekje: Vechten met gerechten van Titi Koolsbergen en janneke Vreugdenhill.
    Gaat om candida en ME
    Ik kan wel wat gerechten inscannen als je dat wil.
    Dat moet dan donderdag even op mijn werk
  6. Avalon
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Avalon
    quote:
    Dit schreef Avalon

    Ik kan wel wat gerechten inscannen als je dat wil.
    Nou ja, de recepten danSmile
  7. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke

    quote:
    Dit schreef Avalon
    Nou ja, de recepten danSmile



    Superfijn!
  8. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke

    quote:
    Dit schreef Suzette
    Als je de verschillende sites met koolhydraatarme di?ten afstruint, dan kom je al veel gerechten tegen die ze wel gewoon mag. Melk kun je vervangen voor soyamelk, suikers mogen niet een een dergelijk dieet evenals pasta en aardappels (rijk aan koolhydraten namelijk). Ei ga je wel vaak tegenkomen, maar langs die recepten moet je dan maar even heen lezen. Tomaten kun je uit veel gerechten gewoon schrappen.

    Mogen vleesvervangers wel? Niet die op basis van zuivel waarschijnlijk, maar wel degene die op basis van soja, tah?, temp? en tofu?



    Ja dat laatste mag!
  9. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke

    quote:
    Dit schreef Tinus

    Ik neem aan dat ze dan inmiddels ook fluconazol of itraconazol krijgt?


    Moet ik thuis ff kijken wat ze heeft gekregen!
  10. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    SmileRaar zo'n dieet om een schimmel. Ik lees iets dat je bij een bioresonantie-mevrouw geweest bent.
  11. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke

    Je kunt heel veel met voeding... En alles wat je met voeding kunt oplossen waarvoor dus geen medicatie nodig is - met de juiste voedingsmiddelen, vind ik winst. Het is toch eigenlijk gek dat als je je keukenkastjes induikt en je op potjes en doosjes kijkt, werkelijk overal suiker in zit? (om maar wat te noemen)
    We blijven echt wel nadenken hoor - haar anticonceptiepil is ook niet goed voor haar lichaam, haar longmedicijnen ook niet, maar duhuh, het alternatief is nog minder fijn
    Ze is al jarenlang futloos, heeft echt een weerstand van frut, iedere verkoudheid, iedere griep, ieder ook maar iets en ze valt om. Longartsen vinden niets, de huisarts vindt verder niks.. laat ons dit maar ff doen.


    Tinus, ze heeft wel iets gekregen voor de afbraak van lactose maar niet iets tegen die schimmel - en daar ga ik wel naar vragen want als ik het zo lees, is dat middel dat jij noemt een enorme schimmel-killer.
    Thanks!
  12. Avalon
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Avalon
    Ik scan donderdag wel wat in.
    Zuurdesembrood vind ik zelf niet lekker en speltbrood ook niet.
    Roggebrood is me te zwaar als ik dat altijd zou eten.
    Dat kun je afwisselen met zuurdesem knackebrot en er is nog een type knackebrot die alleen op basis van roggemeel is. (weet niet meer precies welke)

    Is de moeite waard om die voeding aan te pakken. Je gaat je echt wel beter voelen is mijn ervaring. Ik ben alleen zo ń verdomde slappelingSmile Je moet het echt volhouden.
Terug naar de lijst