Inenting HPV voor dochter van 13

Inenting HPV voor dochter van 13 

Onderwerp van drummer

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door drummer zelf op 14 oktober 2016 om 06:56:13

Terug naar de lijst
  1. EDDEPED
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EDDEPED
  2. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    quote:
    Dit schreef EDDEPED
    >>LINK<<


    Onbegonnen werk om alle onwaarheden uit die link te benoemen.

    Feit is dat baarmoederhalskanker veroorzaakt wordt door hpv. Een hele hardnekkige en agressieve kanker, als je de pech hebt dat jouw lijf niet in staat was de infectie op te ruimen, of als je niet op tijd ingrijpt bij onrustige cellen.

    Doodsoorzaak nr 2 bij vrouwen wereldwijd.
  3. EDDEPED
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EDDEPED
    quote:
    Dit schreef indigo


    Onbegonnen werk om alle onwaarheden uit die link te benoemen.

    Feit is dat baarmoederhalskanker veroorzaakt wordt door hpv. Een hele hardnekkige en agressieve kanker, als je de pech hebt dat jouw lijf niet in staat was de infectie op te ruimen, of als je niet op tijd ingrijpt bij onrustige cellen.

    Doodsoorzaak nr 2 bij vrouwen wereldwijd.

    hoezo onbegonnen werk, het kunnen er maar maximaal 30 onwaarheden zijn.
  4. Dion
    Scribo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Dion
    quote:
    Dit schreef indigo
    Doodsoorzaak nr 2 bij vrouwen wereldwijd.


    In Nederland niet, hoor.
    In 2011 189 sterfgevallen. Dat zijn er nog steeds te veel, maar slechts een fractie van bv het aantal vrouwen dat jaarlijks aan borstkanker overlijdt.
    Dat zijn er ruim 3.000.
    In totaal overlijden er elk jaar zo'n 70.000 vrouwen.
    Kanker en hart- en vaatziekten zijn de grootste doodsoorzaken.
    >>LINK<<
  5. Inge
    a little crazy

    Toon alleen de berichten van Inge
    quote:
    Dit schreef Dion


    In Nederland niet, hoor.
    In 2011 189 sterfgevallen.

    En hoeveel sterfgevallen waren er wereldwijd door het vaccin??
  6. In mijn omgeving helaas wel complicaties na HPV injecties. Uitte zich in vermoeidheid, pijn en nog meer onverklaarbare dingen. Niet alleen na HPV injecties kunnen er complicaties optreden. Ook de "standaard" inentingen geven risico"s. Lees de bijsluiter maar over de inenting stoffen. Ik denk dat het goed is zorgvuldig in te enten en hier kritisch naar te kijken.
    Je kan eens kijken op vaccinatieraad.nl
  7. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef Mabi
    In mijn omgeving helaas wel complicaties na HPV injecties. Uitte zich in vermoeidheid, pijn en nog meer onverklaarbare dingen. Niet alleen na HPV injecties kunnen er complicaties optreden. Ook de "standaard" inentingen geven risico"s. Lees de bijsluiter maar over de inenting stoffen. Ik denk dat het goed is zorgvuldig in te enten en hier kritisch naar te kijken.
    Je kan eens kijken op vaccinatieraad.nl


    Wat voor onverklaarbare dingen?

    Het begint op een hoax te lijken, de verhalen die de ronde doen

    Ik snap de mensen niet die volkomen argeloos hun kinderen het reguliere vaccinatie programma lieten doorlopen. En dan met deze HPV inenting gaan zoeken naar redenen om het niet te doen.

    Ondertussen heb ik een dochter van bijna 13 die slechte raadgevers om zich heen heeft en dus niet van plan is om zich te laten inenten volgend jaar.

    Heeft iemand een link met voor een leek leesbare informatie? Feiten? En dan geen kwakzalverige wij worden wakker etc
  8. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Inge

    En hoeveel sterfgevallen waren er wereldwijd door het vaccin??

    Nou?
  9. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    quote:
    Dit schreef Dion


    In Nederland niet, hoor.
    In 2011 189 sterfgevallen. Dat zijn er nog steeds te veel, maar slechts een fractie van bv het aantal vrouwen dat jaarlijks aan borstkanker overlijdt.
    Dat zijn er ruim 3.000.
    In totaal overlijden er elk jaar zo'n 70.000 vrouwen.
    Kanker en hart- en vaatziekten zijn de grootste doodsoorzaken.
    >>LINK<<


    Ziektelast uit zich niet alleen in sterfgevallen.

    Vanaf een jaar of dertig kampen enorm veel vrouwen met slechte uitslagen na uitstrijkjes met pijnlijke behandelingen, moeilijke keuzes en onzekerheid dientengevolge.
  10. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef drummer
    Ik zou graag jullie mening willen weten over de HPV inenting baarmoederhalskanker?
    Ik ben hevig aan het twijfelen om de enting niet te laten doen, wat vinden jullie < risicofactor of niet>,,,


    Ik ben voor.
    Heb aan den lijve ondervonden wat het is om cellen te hebben die het voorstadium van baarmoederhalskanker zijn
    en dat is gedurende lange tijd geen pretje.

    Mijn dochters zijn beiden gevaccineerd.
    Dat wilden ze zelf ook.
    Geen klachten na de vaccinaties gehad.
  11. quote:
    Dit schreef Dianaa


    Wat voor onverklaarbare dingen?

    Het begint op een hoax te lijken, de verhalen die de ronde doen

    Ik snap de mensen niet die volkomen argeloos hun kinderen het reguliere vaccinatie programma lieten doorlopen. En dan met deze HPV inenting gaan zoeken naar redenen om het niet te doen.

    Ondertussen heb ik een dochter van bijna 13 die slechte raadgevers om zich heen heeft en dus niet van plan is om zich te laten inenten volgend jaar.

    Heeft iemand een link met voor een leek leesbare informatie? Feiten? En dan geen kwakzalverige wij worden wakker etc


    Onverklaarbare dingen= verschijnselen die lijken op griep maar dat niet is. Duizelig. lusteloosheid, vermoeid, slecht slapen .
    Ik denk niet dat het een hoax is. Ik ben altijd al voor kritisch vaccineren geweest. Onze jongste is niet hier geboren. In het land van herkomst heeft hij wat inentingen gehad. Documentatie is daarvan niet betrouwbaar. De huisarts vond een bloedonderzoek naar zijn ent waarden flauwekul. Kon gewoon hier in Nederland de hele zooi herhalen. Beter 2 keer want dan zou het beter werken. Dat laatste is flauwekul anders zouden we ieder kind de dubbele waarden geven. Hij is dus wel getest op zijn ent waarden en aan de hand daarvan kritisch bij ge?nt.

    Wat betreft ouders die al jaren hun kind argeloos hebben laten vaccineren. Er komt steeds meer duidelijkheid over de inhoud van de ent vloeistoffen en wat dat kan doen. Ik kan me dan voorstellen dat je dan verder kijkt en nu niet meer argeloos de inentingen doet. Niet ieder kind reageert hier op maar een aantal wel. Hetzelfde met voeding ook daar komen steeds meer dingen naar voren wat wel of niet goed is. Steeds meer mensen gaan etiketten van voeding lezen. (bijsluiters van vaccins zien we als ouders niet) Met voedsel worden we dus blijkbaar ook steeds kritischer.

    Jammer dat je dochter nu zo negatief be?nvloed word. Het is belangrijk dat ze zelf weloverwogen keuzes kan maken hierin waarin jij haar kan steunen.
  12. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    quote:
    Dit schreef Mabi


    Onverklaarbare dingen= verschijnselen die lijken op griep maar dat niet is. Duizelig. lusteloosheid, vermoeid, slecht slapen .
    Ik denk niet dat het een hoax is. Ik ben altijd al voor kritisch vaccineren geweest. Onze jongste is niet hier geboren. In het land van herkomst heeft hij wat inentingen gehad. Documentatie is daarvan niet betrouwbaar. De huisarts vond een bloedonderzoek naar zijn ent waarden flauwekul. Kon gewoon hier in Nederland de hele zooi herhalen. Beter 2 keer want dan zou het beter werken. Dat laatste is flauwekul anders zouden we ieder kind de dubbele waarden geven. Hij is dus wel getest op zijn ent waarden en aan de hand daarvan kritisch bij ge?nt.

    Wat betreft ouders die al jaren hun kind argeloos hebben laten vaccineren. Er komt steeds meer duidelijkheid over de inhoud van de ent vloeistoffen en wat dat kan doen. Ik kan me dan voorstellen dat je dan verder kijkt en nu niet meer argeloos de inentingen doet. Niet ieder kind reageert hier op maar een aantal wel. Hetzelfde met voeding ook daar komen steeds meer dingen naar voren wat wel of niet goed is. Steeds meer mensen gaan etiketten van voeding lezen. (bijsluiters van vaccins zien we als ouders niet) Met voedsel worden we dus blijkbaar ook steeds kritischer.

    Jammer dat je dochter nu zo negatief be?nvloed word. Het is belangrijk dat ze zelf weloverwogen keuzes kan maken hierin waarin jij haar kan steunen.



    Er zijn zo ontzettend veel zaken waaraan de klachten die jij noemt worden opgehangen. Gedurende lange tijd was het amalgaam, toen was het Lyme, nu zijn het de entingen.
    Ik denk, maar dat is dus gewoon mijn boerenverstand, dat we alles bij elkaar best veel rotzooi binnenkrijgen, of we nou willen of niet. Wat we de hele dag inademen is ook niet fijn. Prima dat we kritisch zijn, maar als heel internet opeens vol staat met zoiets, dan word ik dus omgekeerd argwanend. Die meneer die een aantal jaren geleden beweerde dat BMR autisme veroorzaakt, heeft zoveel schade aangericht. Smile En nog steeds kom je verhalen tegen op het net van mensen die zeggen dat het zo is, w?nt die ene arts heeft dat aangetoond (not).
    En de bijsluiters van alle vaccins zijn gewoon bij het RIVM na te lezen hoor, ook in lekenversie.
Terug naar de lijst