Inenting HPV voor dochter van 13

Inenting HPV voor dochter van 13 

Onderwerp van drummer

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door drummer zelf op 14 oktober 2016 om 06:56:13

Terug naar de lijst
  1. Inge
    a little crazy

    Toon alleen de berichten van Inge
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Nou?


    nul, er is nog nooit iemand gestorven waarvan is bewezen dat het door de hpv vaccinatie kwam.
  2. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef Inge


    nul, er is nog nooit iemand gestorven waarvan is bewezen dat het door de hpv vaccinatie kwam.

    +1
  3. Inge
    a little crazy

    Toon alleen de berichten van Inge
    quote:
    Dit schreef Salome



    Er zijn zo ontzettend veel zaken waaraan de klachten die jij noemt worden opgehangen. Gedurende lange tijd was het amalgaam, toen was het Lyme, nu zijn het de entingen.
    Ik denk, maar dat is dus gewoon mijn boerenverstand, dat we alles bij elkaar best veel rotzooi binnenkrijgen, of we nou willen of niet. Wat we de hele dag inademen is ook niet fijn. Prima dat we kritisch zijn, maar als heel internet opeens vol staat met zoiets, dan word ik dus omgekeerd argwanend. Die meneer die een aantal jaren geleden beweerde dat BMR autisme veroorzaakt, heeft zoveel schade aangericht. Smile En nog steeds kom je verhalen tegen op het net van mensen die zeggen dat het zo is, w?nt die ene arts heeft dat aangetoond (not).
    En de bijsluiters van alle vaccins zijn gewoon bij het RIVM na te lezen hoor, ook in lekenversie.


    plus 1
  4. heleni
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van heleni
    mijn advies is wel doen!
    Ik denk dat de voordelen vd vaccinatie groter zjjn dan de nadelen.
  5. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Inge


    nul, er is nog nooit iemand gestorven waarvan is bewezen dat het door de hpv vaccinatie kwam.

    Waarom stel je de vraag dan?
  6. Inge
    a little crazy

    Toon alleen de berichten van Inge
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Waarom stel je de vraag dan?

    Om jou een reden te geven om te katten natuurlijk
  7. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Inge

    Om jou een reden te geven om te katten natuurlijk

    Wat een treurige reactie Smile
  8. Inge
    a little crazy

    Toon alleen de berichten van Inge
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Wat een treurige reactie Smile

    Whatever....
  9. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Inge

    Whatever....

    Smile
  10. Inge
    a little crazy

    Toon alleen de berichten van Inge
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Smile

    Op bladzijde 1 liep je al te katten over of ik mijn stiefdochter hierin mijn mening en advies zou mogen geven. Ook daar kwamen het ontbreken van ernstige bijwerkingen al ter sprake. En doodgaan vind ik een zeer ernstige bijwerking.
    Dat je hier op een retorische vraag nu weer ingaat kan ik dan niet anders interpreteren dan dat je of heel dom bent of om de een of andere reden zin hebt om op mij te katten. Ik schatte je niet dom in dus....... fijne dag verder
  11. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Inge

    Op bladzijde 1 liep je al te katten over of ik mijn stiefdochter hierin mijn mening en advies zou mogen geven. Ook daar kwamen het ontbreken van ernstige bijwerkingen al ter sprake. En doodgaan vind ik een zeer ernstige bijwerking.
    Dat je hier op een retorische vraag nu weer ingaat kan ik dan niet anders interpreteren dan dat je of heel dom bent of om de een of andere reden zin hebt om op mij te katten. Ik schatte je niet dom in dus....... fijne dag verder

    Oke... Blijkbaar een gevoelige snaar geraakt. Excuses en jij ook een hele fijne dag.

    Groetjes van een hele domme vrouw. Blijkbaar. Smile
  12. Inge
    a little crazy

    Toon alleen de berichten van Inge
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Oke... Blijkbaar een gevoelige snaar geraakt. Excuses en jij ook een hele fijne dag.

    Groetjes van een hele domme vrouw. Blijkbaar. Smile

    Excuus geaccepteerd
Terug naar de lijst