Inenting HPV voor dochter van 13

Inenting HPV voor dochter van 13 

Onderwerp van drummer

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door drummer zelf op 14 oktober 2016 om 06:56:13

Terug naar de lijst
  1. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Salome



    Dit vind ik echt zo'n grote onzin. Jij denkt dat het zo werkt en dus moet je dochter die vaccinatie maar niet.
    Joh, gooi de hele medische wetenschap overboord en doe vooral wat je eigen hoofd zegt dat je moet doen.Smile

    Ik begrijp niet zo goed waarom van mensen die tegen vaccineren zijn altijd zo als belachelijk weg gezet moet worden. Het is dan jouw mening niet, maar dan kun je er toch nog wel respectvol mee omgaan? Door het af te doen als onzin en iemand een soort van voor gek te verklaren en te eindigen met zo'n smiley, gaat de lol van een eigen mening er wel af.
  2. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien
    quote:
    Dit schreef Salome




    Maar, serieus. We kunnen allemaal denken wat we willen maar verstand van zaken hebben we niet. Dan laat je je in het maken van een zo belangrijke keuze toch leiden door mensen die dat wel hebben? Het wordt nu gesteld alsof het nemem van een vaccinatie een soort Russische roulette is.
    Ik maak me echt kwaad over die verhalen op internet want dit richt schade aan.Smile


    Ik reageerde heel serieus. En hoeze Russische roulette? Ik geloof er echt in dat je nog steeds ziek kunt worden (of kanker kan krijgen) ook al ben je voor al die ziektes/kankersoorten gevaccineerd. Dit omdat Moeder Natuur nu eenmaal grillig is!
  3. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Ik begrijp niet zo goed waarom van mensen die tegen vaccineren zijn altijd zo als belachelijk weg gezet moet worden. Het is dan jouw mening niet, maar dan kun je er toch nog wel respectvol mee omgaan? Door het af te doen als onzin en iemand een soort van voor gek te verklaren en te eindigen met zo'n smiley, gaat de lol van een eigen mening er wel af.



    Eigen mening prima. Maar dit gaat over de gezondheid van onze kinderen. Waarbij ik ook geenszins pretendeer het te weten.
    Maar dingen zeggen als 'ik denk dat het zus en zo werkt in het menselijk lichaam en daarop baseer ik mijn keuze', daar word ik gewoon nijdig van. Want er zijn mensen die hier wel voor hebben doorgeleerd. Baseer je keuze dan tenminste op de kennis die zij hebben.
  4. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    quote:
    Dit schreef Jacquelien


    Ik reageerde heel serieus. En hoeze Russische roulette? Ik geloof er echt in dat je nog steeds ziek kunt worden (of kanker kan krijgen) ook al ben je voor al die ziektes/kankersoorten gevaccineerd. Dit omdat Moeder Natuur nu eenmaal grillig is!



    Dat ben ik met je eens. Helaas.
  5. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien
    quote:
    Dit schreef Salome



    Eigen mening prima. Baseer je keuze dan tenminste op de kennis die zij hebben.


    En wie zegt jou dat mensen dit niet doen?
  6. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien
    quote:
    Dit schreef Salome



    Dat ben ik met je eens. Helaas.


    En trws ook andersom: er worden heel veel mensen ook niet ziek of krijgen geen kanker terwijl ze niet gevaccineerd zijn. En mss maakt dat deze afweging wel zo moeilijk? Ik geloof erin dat heel veel ouders er flink over nagedacht hebben/ nagevraagd hebben/uitgezocht hebben, voordat ze hun beslissing genomen hebben.
  7. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    quote:
    Dit schreef Jacquelien


    En wie zegt jou dat mensen dit niet doen?



    Ik reageerde dus alleen schamper op de bijdrage van Robbyrood en dat is ook wat ik toelichtte.
    Dat je zo'n belangrijke keuze baseert op je eigen gedachten over hoe het werkt met kankercellen in je lichaam. Ja, daar word ik nijdig van.
  8. EDDEPED
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EDDEPED
    quote:
    Dit schreef Salome



    Eigen mening prima. Maar dit gaat over de gezondheid van onze kinderen. Waarbij ik ook geenszins pretendeer het te weten.
    Maar dingen zeggen als 'ik denk dat het zus en zo werkt in het menselijk lichaam en daarop baseer ik mijn keuze', daar word ik gewoon nijdig van. Want er zijn mensen die hier wel voor hebben doorgeleerd. Baseer je keuze dan tenminste op de kennis die zij hebben.

    Dat mensen hebben doorgeleerd wil nog niet zeggen dat zij de waarheid in pacht hebben!
  9. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Salome



    Eigen mening prima. Maar dit gaat over de gezondheid van onze kinderen. Waarbij ik ook geenszins pretendeer het te weten.
    Maar dingen zeggen als 'ik denk dat het zus en zo werkt in het menselijk lichaam en daarop baseer ik mijn keuze', daar word ik gewoon nijdig van. Want er zijn mensen die hier wel voor hebben doorgeleerd. Baseer je keuze dan tenminste op de kennis die zij hebben.

    Correctie: niet onze kinderen. Jij kiest voor de jouwe, Pietje voor de zijn en ik voor de mijne. En daar hebben wij allemaal geen donder over te zeggen bij elkaar, laat staan schamper of respectloos te reageren.

    En er zijn zat mensen die hebben door geleerd en nog steeds adviseren niet te vaccineren. Dus die vlieger gaat niet op.

    Onder aan de streep blijft: respecteer elkaars mening en inzichten. Ik vind het zo not done dat een afwijkende mening op dit gebied zo neer gesabeld kan worden, onder het mom van dommigheid of onzin of omdat jij er nijdig van wordt.
  10. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Correctie: niet onze kinderen. Jij kiest voor de jouwe, Pietje voor de zijn en ik voor de mijne. En daar hebben wij allemaal geen donder over te zeggen bij elkaar, laat staan schamper of respectloos te reageren.

    En er zijn zat mensen die hebben door geleerd en nog steeds adviseren niet te vaccineren. Dus die vlieger gaat niet op.

    Onder aan de streep blijft: respecteer elkaars mening en inzichten. Ik vind het zo not done dat een afwijkende mening op dit gebied zo neer gesabeld kan worden, onder het mom van dommigheid of onzin of omdat jij er nijdig van wordt.


    Mijn buurvrouw heeft een kindje dat hele middagen en nachten ligt te huilen. Mijn hart breekt als ik dat hoor, ik zou dat zelf zo anders doen. Het liefst teok ik haar zelf uit dat bedje en nam ik haar mee.
    In zoverre dus mijn bemoeienis met amdermans kinderen. Het doet mij wat als ouders andere keuzes maken dan ik. Maar ik heb er niks over te zeggen, het is haar baby en mijn moederhart draagt oordopjes.

    Of enten of niet verstandig is weet ik niet. Dat is dus ook niet waartegen ik ageer. Wat ik ellendig vind in dit opzicht is dat het ratio versus gut feelings lijkt te zijn. Daar heb ik moeite mee. Omdat het dus om kinderen gaat.
    Ik reageer dus niet op de afwijkende mening maar op de onderbouwing ervan. En om de hoaxes op internet.

    Zo en nu heb ik mezelf genoeg uitgelegd, ik val in herhaling.
  11. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Je argumenten kloppen gewoon niet. Geen enkele reden vergoelijkt respectloos reageren. Ook al vind jij dat jij daar wel reden toe hebt of dat jouw gevoel zo hard roept dat het wel oke is. Het is gewoon niet oke.

    Maar goed, genoeg gezegd.
    11 okt '16 - 08:29:58 / 11 okt '16 - 08:41:56
  12. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    quote:
    Dit schreef Salome

    Want er zijn mensen die hier wel voor hebben doorgeleerd. Baseer je keuze dan tenminste op de kennis die zij hebben.


    En ook dit is niet ' de' waarheid. Kijk naar Softenon, kijk naar DES.
    Alle kennis die we hebben is de kennis van het nu. En als we kijken naar de medische wetenschap, dan is die kennis heel vaak geconcentreerd op alleen dat 'deel' dat onderzocht wordt.
    De reguliere geneeskunde is nog niet zo bezig me het holistische gebeuren.

    En dat vind ik dus het meest lastige van deze hele problematiek:
    - de ' momentopname' van de kennis
    - de niet-holistische benadering
    - ik die uberhaupt geen medische kennis heb maar wel ervaren heb dat een niet-holistische benadering nauwelijks voor ' verlichting/genezing' zorgt
    - het gaat over je kind

    Ik snap zowel mensen die laten vaccineren als mensen die dat niet doen
Terug naar de lijst