Inenting HPV voor dochter van 13

Inenting HPV voor dochter van 13 

Onderwerp van drummer

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door drummer zelf op 14 oktober 2016 om 06:56:13

Terug naar de lijst
  1. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Inge

    Excuus geaccepteerd

    En dan nu klaar met alle drama en terug on topic.
  2. Gelukkig is het over en weer duidelijk , wees verstandig en ga terug naar de vraag die ik had gesteld.
    Jullie zijn duidelijk in het antwoord en wees in de toekomst wat milder in de antwoorden die je hier post..Smile
  3. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    Dochter is niet ge?nt.
    Er was destijds veel onrust en onduidelijkheid over de vaccinatie.

    Mijn dochter is zelf gaan zoeken op internet. Daarbij heeft ze verschillende sites geraadpleegd en hebben we het besproken.
    We hebben uiteindelijk gekozen voor niet enten.
  4. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    quote:
    Dit schreef Cato
    Dochter is niet ge?nt.
    Er was destijds veel onrust en onduidelijkheid over de vaccinatie.

    Mijn dochter is zelf gaan zoeken op internet. Daarbij heeft ze verschillende sites geraadpleegd en hebben we het besproken.
    We hebben uiteindelijk gekozen voor niet enten.



    Sta je daar met bovenstaande informatie nog steeds achter?
  5. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Salome



    Sta je daar met bovenstaande informatie nog steeds achter?

    Ik wel. Maar wellicht spreek ik voor mijn beurt.
  6. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien
    Lastig lastig. Doen wat goed voor jou voelt is zooo persoonlijk.

    Dochter hier niet ingeeint. Na alle voor en tegens, heel veel gelezen is er geen totale overtuiging om het wel of juist niet te doen.
    Het bevolkingsonderzoek blijft bestaan. Een goede check lijkt mij.
  7. robbyrood
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van robbyrood
    Geeft die vaccinatie ook niet een gevoel van "schijnveiligheid"??
    Ik ben van mening dat iedereen kankercellen in zijn lichaam heeft en die komen tot groei of niet.
    Denk niet dat die vaccinatie dit soort cellen tegenhoudt.
    Daarom heb ik het liever niet bij mijn dochters maar ja , wat mijn ex doet...ze kent mijn standpunt maar ja om me gewoon dwars te zitten he..
    Volgens mij is de controle en ook verbeterde controle methodes meer geruststellend dan maar weer een injectie erin die weer een aanslag is op het immumsysteem.
    En volgens mij zijn er al wel doden door gevallen , niet in Nederland maar wel in de US.
    Uitstrijkje en andere nieuwe methodes hebben echt mijn voorkeur.
    Of komt er straks ook een injectie voor borstkanker?
    Waarvan men zegt dat BMHK en Borstkanker gelinkt zijn aan elkaar...
  8. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    Wat een opluchting zou dat zijn- als er een inenting tegen borstkanker zou zijn
  9. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    quote:
    Dit schreef robbyrood
    Geeft die vaccinatie ook niet een gevoel van "schijnveiligheid"??
    Ik ben van mening dat iedereen kankercellen in zijn lichaam heeft en die komen tot groei of niet.
    Denk niet dat die vaccinatie dit soort cellen tegenhoudt.
    Daarom heb ik het liever niet bij mijn dochters maar ja , wat mijn ex doet...ze kent mijn standpunt maar ja om me gewoon dwars te zitten he..
    Volgens mij is de controle en ook verbeterde controle methodes meer geruststellend dan maar weer een injectie erin die weer een aanslag is op het immumsysteem.
    En volgens mij zijn er al wel doden door gevallen , niet in Nederland maar wel in de US.
    Uitstrijkje en andere nieuwe methodes hebben echt mijn voorkeur.
    Of komt er straks ook een injectie voor borstkanker?
    Waarvan men zegt dat BMHK en Borstkanker gelinkt zijn aan elkaar...



    Dit vind ik echt zo'n grote onzin. Jij denkt dat het zo werkt en dus moet je dochter die vaccinatie maar niet.
    Joh, gooi de hele medische wetenschap overboord en doe vooral wat je eigen hoofd zegt dat je moet doen.Smile
  10. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien
    Ik geloof er niet in dat we ziektes en kanker helemaal kunnen stoppen dmv vaccinaties. Altijd komt er wel weer een nieuwe ziekte of kankersoort bij.
    Ik zeg hiermee niet dat ik tegen vaccineren ben maar enig eigen denken en je eigen keuzes hierin maken ipv 'het rijksinentingsprogramma' klakkeloos volgen, vind ik goed.
  11. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    Baarmoederhalskanker is een kanker veroorzaakt door een virus. Dat is niet te vergelijken met borst- of andere kankers.

    Door te vaccineren ontlast je een immuunsysteem juist, omdat je lijf niet hoeft te dealen met een actief virus.
  12. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    quote:
    Dit schreef Jacquelien
    Ik geloof er niet in dat we ziektes en kanker helemaal kunnen stoppen dmv vaccinaties. Altijd komt er wel weer een nieuwe ziekte of kankersoort bij.
    Ik zeg hiermee niet dat ik tegen vaccineren ben maar enig eigen denken en je eigen keuzes hierin maken ipv 'het rijksinentingsprogramma' klakkeloos volgen, vind ik goed.




    Maar, serieus. We kunnen allemaal denken wat we willen maar verstand van zaken hebben we niet. Dan laat je je in het maken van een zo belangrijke keuze toch leiden door mensen die dat wel hebben? Het wordt nu gesteld alsof het nemem van een vaccinatie een soort Russische roulette is.
    Ik maak me echt kwaad over die verhalen op internet want dit richt schade aan.Smile
Terug naar de lijst