Welk fototoestel?

Welk fototoestel? 

Onderwerp van Bloem

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Is dit een camera waarmee je op de 'ouderwetse' manier zoekt? Ik bedoel, door je oog tegen het toestel aan te houden ipv via schermpje? Pfff, nou ja, hoop dat je snapt wat ik bedoel Smile


    Het kan allebei.
    In principe via een kantelbaar schermpje, maar als je je oog tegen de zoeker drukt schakelt het schermpje uit.
    Veel toestellen hebben die dubbele functie niet, die hebben het een of het ander.
    Dit vind ik veel praktischer, zeker met veel of weinig licht.
  2. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef Tuwa
    Mijn ervaring met die grote elektronica-zaken is dat de verkopers nergens verstand van hebben, ook niet als er iets aan mankeert.


    Klopt die ervaring heb ik ook maar bij Kamera-Express staan over het algemeen wel mensen die er verstand van hebben.
  3. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef Rene_63


    Klopt die ervaring heb ik ook maar bij Kamera-Express staan over het algemeen wel mensen die er verstand van hebben.


    ik ken ze niet, dus dat kan best.
  4. josien1
    A happy girl

    Toon alleen de berichten van josien1
    Cameranu in Urk, maar dat is een beetje ver bij jou vandaan. Een megagrote fotowinkel, alles op voorraad en te proberen. Medewerkers die er veel verstand van hebben. Je kunt er bijvoorbeeld ook lenzen laten reinigen.

    Qua merken: Sony is goed maar veel te dure lezen. Nikon of Canon beide prima. Volgens zoon Nikon iets beter voor foto's, maar wil je er ook wat mee filmen, dan schijnt Canon weer beter te zijn. Hij is zelf onlangs van Nikon naar Canon overgestapt i.v.m. zijn opleiding volgend jaar. School voorziet in Canon lenzen. Niet omdat Nikon niet voldeed.
  5. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel
    quote:
    Dit schreef Rene_63


    Klopt die ervaring heb ik ook maar bij Kamera-Express staan over het algemeen wel mensen die er verstand van hebben.

    Er zit een winkel in Den Haag. Voorheen foto Konijnenberg alwaar ik mijn camera heb gekocht destijds. Goede ervaringen mee...
  6. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    Ik heb een toestel te leen van een OA-er. Een Canon met verschillende lenzen, zonder gebruiksaanwijzing Smile Dus we gaan maar eens wat proberen Smile
  7. sanny
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van sanny
    Gebruiksaanwijzigingen zijn online prima te vindenSmile
  8. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Ik heb een toestel te leen van een OA-er. Een Canon met verschillende lenzen, zonder gebruiksaanwijzing Smile Dus we gaan maar eens wat proberen Smile


    Wat lief van die OA-er!
  9. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    quote:
    Dit schreef sanny
    Gebruiksaanwijzigingen zijn online prima te vindenSmile

    Ja dat bedacht ik me ook. Ik ga eens Googlen. Dank!
  10. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    Ben lekker aan het rommelen. Het zal technisch wel van geen kant kloppen allemaal, maar ik vind het nu al leuk Smile
    Plaatje
  11. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Ben lekker aan het rommelen. Het zal technisch wel van geen kant kloppen allemaal, maar ik vind het nu al leuk Smile


    Waarom? Mooie foto toch? Smile
    Het gaat er alleen maar om of jij er mee kunt doen wat je wilt (met de camera) en of jij het mooi vindt.
    De rest telt niet!
  12. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Ben lekker aan het rommelen. Het zal technisch wel van geen kant kloppen allemaal, maar ik vind het nu al leuk Smile


    Super dat je op deze manier kan ontdekken of het wat voor je is.
    Wees wel gewaarschuwd het kan verslavend worden als je de smaak te pakken hebt Smile
Terug naar de lijst