Parkeren Schiphol

Parkeren Schiphol 

Onderwerp van Pi

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef SFR


    Ik begrijp je. Jij wilt een reservering maken.
    De reserveringsmodule geeft inderdaad voor 2 uur parkeren het (maximale) dagtarief van ? 33,50 op.

    >>LINK<<

    Foutje in de online tool?

    Het is vakantietijd.. je zal niet de enige zijn die daar wil parkeren.. w?t doe je als die 'voordelige' parkeergarages vol zijn.. dan heb je plan B nodig. Duss.. kom je waarschijnlijk n?g wat eerder naar Schiphol en betaal je dus, ?ls je wel geluk hebt voor een voordelige parkeerplaats, ineens 180 minuten ipv 120... plus een extra kop koffie of thee om de wachttijd te overbruggen..

    W?t te doen bij eventuele vertraging? Tijd tikt door.. met de P&R bij Hoofddorp heb je een vast tarief voor 24 uur..Smile



    Denk dan ook dat ik lekker op tijd naar Hoofddorp zal gaan rijden!
  2. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje
    Afgelopen zondag zoon opgehaald en geparkeerd op P2. Toen ik aankwam was het vliegtuig al 20 minuten geland, maar moest toch nog wel een half uur wachten. Parkeerkosten 5 euro. Afgelopen januari toen ik hem naar Schiphol bracht, was ik 15 euro kwijt, omdat ik toen nog een tijdje bij hem gebleven was, vanwege vertraging. Afgelopen jaar 4x op Schiphol geparkeerd en nooit problemen met parkeren gehad. Altijd voldoende plek. Ik ben wel benieuwd hoe dit na oktober is want dan kan er niet meer geparkeerd worden in P2.
  3. Anoesjka
    Sja...

    Toon alleen de berichten van Anoesjka
    quote:
    Dit schreef SFR


    Kan je doen.. vraag is alleen of dat zo sociaal is voor de lokale gemeenschap welke op zaterdag ook graag hun plekje bij het huis willen hebben?


    Ik heb daar gewoond.
    Ik ken de voordelen en nadelen.
  4. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    Ik woon in Hoofddorp
    En ik adviseer vrienden en familie altijd om auto bij mij voor de deur te zetten. 5 min lopen naar de bus en 200 min later stap je uit

    Makkelijk en gratis
  5. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle
    quote:
    Dit schreef Anke
    5 min lopen naar de bus en 200 min later stap je uit



    200 minuten? Dat is best lang. Smile
  6. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    Sightseeing Noord Holland zit erbij Smile
  7. quote:
    Dit schreef Pi



    Als ik daar intik om 2 uur te parkeren kom ik toch uit op ?33,50. Smile

    Ben benieuwd waar je dan wat intikt. Hier valt niks in te tikken: >>LINK<<
    Je loopt zo naar de aankomsthal en bent zo weer terug.
  8. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef Marlies

    Ben benieuwd waar je dan wat intikt. Hier valt niks in te tikken: >>LINK<<
    Je loopt zo naar de aankomsthal en bent zo weer terug.



    Blijkbaar moet je meer betalen als je van te voren reserveert.

    Ik mag mijn reislustige dochter volgende week weer op het vliegtuig naar Madrid zetten en de week daarop weer ophalen. Dus dan kan ik alle twee de mogelijkheden uitproberen en de derde keer kiezen voor de optie die voor mij het prettigste was.
  9. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    optie 1: niet parkeren, maar in de buurt (hoofddorp, schiphol-oost, mcdonalds) wachten totdat je een seintje krijgt dat ze door de douane zijn, vervolgens direct doorrijden naar de arrivals. moeten ze je wel even doorgeven waar ze exact staan.
    moeten ze 5 min wachten, so what?

    optie 2: vraag ze de bus te nemen naar langparkeren, en ze daar oppikken. kost ze ook 5 min, bus is gratis.

    optie 3: laat ze de trein nemen......... en haal ze op een station in de buurt op, scheel jou reisteid en km's
  10. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Pi



    Blijkbaar moet je meer betalen als je van te voren reserveert.

    Vantevoren reserveren kan alleen per hele dag. En dat is dn idd 33.50.

    En als je dochter zonreislustig is, waarom reist ze dan niet op eigen gelegenheid van en naar Schiphol?
  11. quote:
    Dit schreef Tinus


    En als je dochter zonreislustig is, waarom reist ze dan niet op eigen gelegenheid van en naar Schiphol?

    Misschien wel omdat het leuk is je kind weg te brengen en op te halen? Smile
  12. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Marlies

    Misschien wel omdat het leuk is je kind weg te brengen en op te halen? Smile

    Dat kan -maar ik hoor grasg wat Pi zelf aangeeft.
Terug naar de lijst