Parkeren Schiphol

Parkeren Schiphol 

Onderwerp van Pi

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Ik ben altijd meer van de makkelijke weg. Gewoon daar parkeren waar je zijn moet.Smile
  2. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef wendy72
    Voor twee uur parkeren ben je hoogstens 12 euro kwijt. Dan ga je toch niet moeilijk doen en de auto in Hoofddorp neerzetten en een retour en enkele reis per trein betalen. Wellicht net zo duur en een hoop gedoe.

    Ik zou ook voor KISS zijn gegaan.
  3. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef wendy72
    Voor twee uur parkeren ben je hoogstens 12 euro kwijt. Dan ga je toch niet moeilijk doen en de auto in Hoofddorp neerzetten en een retour en enkele reis per trein betalen. Wellicht net zo duur en een hoop gedoe.

    Ik snap het ook niet helemaal geloof ik. Wat een gedoe om een paar euro Smile
  4. Bericht van Caroline is op 13-08-2017 om 21:50:00 uur verwijderd door Caroline.

    Reden: Nee, ik doe het niet.

     
  5. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Hm, kennelijk is er onduidelijkheid in dit draadje.. ??

    Op pagina 3 valt te lezen dat de 'geen gedoe, daar waar je moet wezen' parkeeroptie a.s. dinsdag wordt beproeft. Smile

    Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.. en kennelijk heeft de TS'ster die 'luxe' om er meerdere uit te proberen. Smile
  6. AnnePA
    Hoog en Laag blij!

    Toon alleen de berichten van AnnePA
    Nieuw Vennep bij winkelcentrum De Harmonie, komt dezelfde snelbus langs als in Hoofddorp, maar parkeren is gratis!
  7. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef SFR
    Hm, kennelijk is er onduidelijkheid in dit draadje.. ??

    Op pagina 3 valt te lezen dat de 'geen gedoe, daar waar je moet wezen' parkeeroptie a.s. dinsdag wordt beproeft. Smile

    Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.. en kennelijk heeft de TS'ster die 'luxe' om er meerdere uit te proberen. Smile


    Ik heb de optie "Schiphol" nu ook geprobeerd. Dat was achteraf inderdaad goedkoper.
    Vond zelf parkeren in Hoofddorp toch prettiger. Dus nogmaals bedankt voor deze tip!
  8. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Fijn! Kind weer veilig thuis dus?
  9. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Pi


    (..) Dinsdag gaat ze op uitnodiging in haar eentje een week naar dit meisje in Madrid.
  10. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef SFR

    O, weggebracht. Smile
  11. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    In wijk in nieuw sloten. En daar de bus nemen
  12. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Solar
    In wijk in nieuw sloten. En daar de bus nemen

    Tegen. Ik woonde daar. Werd gek van alle Schipholbezoekers. Smile
Terug naar de lijst