Parkeren Schiphol

Parkeren Schiphol 

Onderwerp van Pi

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. heleni
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van heleni
    Niet reserveren, zeker niet te vroeg heengaan, wel rwkening houden met lange wandeling van parkeergarage naar haalplek.

    Ik heb nog nooit meegemaakt dat er geen plek was
    !
  2. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef koen
    optie 1: niet parkeren, maar in de buurt (hoofddorp, schiphol-oost, mcdonalds) wachten totdat je een seintje krijgt dat ze door de douane zijn, vervolgens direct doorrijden naar de arrivals. moeten ze je wel even doorgeven waar ze exact staan.
    moeten ze 5 min wachten, so what?

    optie 2: vraag ze de bus te nemen naar langparkeren, en ze daar oppikken. kost ze ook 5 min, bus is gratis.

    optie 3: laat ze de trein nemen......... en haal ze op een station in de buurt op, scheel jou reisteid en km's


    Mijn dochter van 15 vliegt voor de eerste keer alleen. Dan sta ik toch liever op tijd klaar voor haar.
  3. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef Tinus

    Vantevoren reserveren kan alleen per hele dag. En dat is dn idd 33.50.

    En als je dochter zonreislustig is, waarom reist ze dan niet op eigen gelegenheid van en naar Schiphol?



    Omdat ze pas 15 is en dit jaar voor het eerst alleen reist dit jaar.
  4. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Pi



    Omdat ze pas 15 is en dit jaar voor het eerst alleen reist dit jaar.

    In dat geval zou ik voor KISS gaan (keep it smooth and simple): Of parkeer gewoon op Schiphol, of (je woont blijkbaar bij Breda) neem de rechtstreekse trein vansf Breda die er maar 50 minuten over doet.
  5. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef Tinus

    In dat geval zou ik voor KISS gaan (keep it smooth and simple): Of parkeer gewoon op Schiphol, of (je woont blijkbaar bij Breda) neem de rechtstreekse trein vansf Breda die er maar 50 minuten over doet.


    Met de trein vanaf Breda is heen en terug samen ook ?60,60 en dan moet ik ook nog eerst naar Breda en terug vanuit Breda zien te komen. Dat is helaasgeen betere oplossing. Maar bedankt voor het meedenken.
  6. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    Gewoon wat Anoesjka schrijft parkeren in Hoofddorp en verder met de bus.
    Woon zelf ook in Hoofddorp wat pas echt strorend is zijn auto's die dagen of weken een plek bezet houden, die paar "uurtjes" dat jij er staat is te verwaarlozen en anders P+R bij station Hoofddorp.
    Bijtijds gaan kan je nog lekker een kop koffie drinken op Schiphol ook Smile
  7. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef Caroline


    120 minuten is 10,90. Smile


    Terminal Parking

    Als je langer dan 30 minuten wilt parkeren

    Neem je tijd voor een goed weerzien of afscheid. Vanaf Schiphol Terminal Parking (P1 en P2) loop je in 2 minuten naar de vertrek- of aankomsthal. Volg op Schiphol de borden Parkeren Schiphol Centrum en kies garage P1 of P2.

    Alle tijd voor ophalen of wegbrengen
    Parkeren in P1 of P2, vlak bij Vertrek en Aankomst
    Ceintuurbaan Zuid, Schiphol, Haarlemmermeer

    ? 1 per 11 minuten


    Van deze maak ik ook gebruik, is echt geen ? 33 wanneer je iemand ophaalt.
  8. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef Rene_63
    Gewoon wat Anoesjka schrijft parkeren in Hoofddorp en verder met de bus.
    Woon zelf ook in Hoofddorp wat pas echt strorend is zijn auto's die dagen of weken een plek bezet houden, die paar "uurtjes" dat jij er staat is te verwaarlozen en anders P+R bij station Hoofddorp.
    Bijtijds gaan kan je nog lekker een kop koffie drinken op Schiphol ook Smile


    Ik ga dit zaterdag inderdaad gewoon doen en dan lekker op tijd. Ze landt dan als het goed is om 19:35 uur.
  9. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef Carla-S


    Van deze maak ik ook gebruik, is echt geen ? 33 wanneer je iemand ophaalt.



    Dit ga ik dinsdag doen, want dan vertrekt haar vliegtuig al om 7:00 uur.
  10. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Tinus

    (..)neem de rechtstreekse trein vansf Breda die er maar 50 minuten over doet.


    Als de ICD rijdt en niet overvol is tussen R'dam en Schiphol..
  11. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Pi



    Omdat ze pas 15 is en dit jaar voor het eerst alleen reist dit jaar.


    Begrijpelijk, al is het na zaterdag niet de eerste keer meer natuurlijk.

    Hoe reist zij in Madrid? In gezelschap of ook alleen?

    ~~~~~

    Maar goed, Schiphol mag nog wel ff naar die reserveringstool kijken.. want dat je slechts voor 24 uur kan (moet) reserveren wordt niet expliciet vermeld. Het zou ook niet moeten kunnen om dan voor slechts 2 uur een plek te reserveren.. na het kiezen van een startdatum en tijd zou direct de eindtijd en datum 24 uur verder getoomd moeten worden.

    Zal je dan ook je reservering vooraf moeten betalen?
  12. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef SFR




    Zal je dan ook je reservering vooraf moeten betalen?
    ]
    Ja.

    Ik heb dat -heel poenig- namelijk in juni een keer gedaan, toen ik ??n dag op-en-neer moest, en met het eerste vliegtuig vertrok.
Terug naar de lijst