Parkeren Schiphol

Parkeren Schiphol 

Onderwerp van Pi

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    ^^ toevallig ook nog 'getest' of je geld terug kreeg indien je de 24 uur niet geheel volmaakt? Smile
  2. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef SFR


    Begrijpelijk, al is het na zaterdag niet de eerste keer meer natuurlijk.

    Hoe reist zij in Madrid? In gezelschap of ook alleen?

    ~~~~~




    Ze komt zaterdag terug van Summerschool. Daar is ze vorig jaar ook geweest en daar heeft ze toen een meisje leren kennen en contact mee gehouden. Dinsdag gaat ze op uitnodiging in haar eentje een week naar dit meisje in Madrid.
  3. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Oh leuk, dus die vriendin staat wel op de airport haar op te wachten, denk.
  4. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef SFR
    Oh leuk, dus die vriendin staat wel op de airport haar op te wachten, denk.


    Ja, ze wordt door de ouders van dat meisje opgehaald op het vliegveld in Madrid en een week later ook weer netjes naar het vliegveld gebracht.
  5. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Smile

    Ja, dan 'moet' jij het hier ook wel zo netjes doen. Komt anders een beetje nonchalant over, denk ik.
  6. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef SFR
    Smile

    Ja, dan 'moet' jij het hier ook wel zo netjes doen. Komt anders een beetje nonchalant over, denk ik.



    Dat wil ik zelf ook heel graag! Ben trots dat ze dit allemaal onderneemt en we appen en bellen ook, maar mis haar wel. Ze is eerst 2 weken bij haar vader geweest. Die heeft haar naar Engeland gebracht en daar is ze dan ook weer 2 weken geweest.
  7. heleni
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van heleni
    quote:
    Dit schreef Pi



    Dat wil ik zelf ook heel graag! Ben trots dat ze dit allemaal onderneemt en we appen en bellen ook, maar mis haar wel. Ze is eerst 2 weken bij haar vader geweest. Die heeft haar naar Engeland gebracht en daar is ze dan ook weer 2 weken geweest.


    Ja, logisch dat je ze op gaat halen.
    Laat je ons weten hoe het gegaan is, ook met parkeren
  8. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef heleni


    Ja, logisch dat je ze op gaat halen.
    Laat je ons weten hoe het gegaan is, ook met parkeren


    Ik heb gisteren de auto in Hoofddorp bij P&R geparkeerd en ben daarna met de trein naar Schiphol gegaan en weer terug. Dit ging prima. Meer dan de helft van de treinen reden niet, waardoor het wel wat langer op de trein wachten was.
  9. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
  10. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Voor twee uur parkeren ben je hoogstens 12 euro kwijt. Dan ga je toch niet moeilijk doen en de auto in Hoofddorp neerzetten en een retour en enkele reis per trein betalen. Wellicht net zo duur en een hoop gedoe.
  11. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef wendy72
    Voor twee uur parkeren ben je hoogstens 12 euro kwijt. Dan ga je toch niet moeilijk doen en de auto in Hoofddorp neerzetten en een retour en enkele reis per trein betalen. Wellicht net zo duur en een hoop gedoe.

    Ik snap er ook helemaal niets van. Smile
  12. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    Het duurde uiteindelijk ook veel langer dan 2 uur. Ik was er iets vroeger, omdat je nooit weet wat je onderweg tegen kan komen. Toen ze geland was moest ze nog een uur op haar koffer wachten. Vervolgens hadden we ondertussen behoorlijk honger gekregen en nog wat gegeten op Schiphol.
    Was nu sowieso minder geld kwijt en het kostte ook maar weinig moeite op deze manier.
Terug naar de lijst