Vakantie zoon geweigerd

Vakantie zoon geweigerd 

Onderwerp van Aicha

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Aicha
    Just be

    Toon alleen de berichten van Aicha

    quote:
    Dit schreef Mikky


    Ik voel een uitje aankomen 🤗

    Verder denk ik dat dit de meest rustige weg is. Ik had zelf een wat 'bumpier ride' gekozen. Dat zegt overigens niks over goed of fout, maar iets over of je kiest voor rust of principes.. En dat is een persoonlijke keuze. Tis maar net wat bij je past.

    Ben blij dat zoon opgelucht is. Dat is heel wat waard. Op naar een betere ervaring!



    Ik zelf zou ook de andere weg gekozen hebben maar dit is de weg van zoon en daar heb ik mij bij neer te leggen...dit voelt goed voor hem en hij is tevreden....

    Na het gesprek lekker met een OAster op het terras gezeten...(nee niet in Hattem)..in Kampen.....zoon gaf aan dat fijn gevonden te hebben...nu is de druk en.spanning er af en kon hij sinds een paar weken weer ontspannen.

    Hij heeft trouwens dinsdag al weer een sollicitatiegesprek......
  2. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Aicha

    Hij heeft trouwens dinsdag al weer een sollicitatiegesprek......

    Yeah! Smile

    Toppertje die goser van jou
  3. Maira
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Maira
    quote:
    Dit schreef Aicha



    Ik zelf zou ook de andere weg gekozen hebben maar dit is de weg van zoon en daar heb ik mij bij neer te leggen...dit voelt goed voor hem en hij is tevreden....

    Na het gesprek lekker met een OAster op het terras gezeten...(nee niet in Hattem)..in Kampen.....zoon gaf aan dat fijn gevonden te hebben...nu is de druk en.spanning er af en kon hij sinds een paar weken weer ontspannen.

    Hij heeft trouwens dinsdag al weer een sollicitatiegesprek......


    Met een OA-ster in Kampen? ?? En ik was het niet. ..
    Heb ik nu iets gemist?
    Even serieus, fijn voor jullie dat het zo is gelopen en dat OA zoveel (praktische )steun geeft!
    Volgende keer drink ik een biertje meeSmile
  4. Aicha
    Just be

    Toon alleen de berichten van Aicha

    quote:
    Dit schreef Maira


    Met een OA-ster in Kampen? ?? En ik was het niet. ..
    Heb ik nu iets gemist?
    Even serieus, fijn voor jullie dat het zo is gelopen en dat OA zoveel (praktische )steun geeft!
    Volgende keer drink ik een biertje meeSmile


    Woon jij daar ook dan...nog een reden om een terrasje te pakken Smile
  5. jellehl
    Geregisseerd...

    Toon alleen de berichten van jellehl
    Zooitje woont ook in de buurt... maak er een uitje van! Smile
  6. Zooitje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Zooitje
    quote:
    Dit schreef jellehl
    Zooitje woont ook in de buurt... maak er een uitje van! Smile

    SmileSmile
  7. Aicha
    Just be

    Toon alleen de berichten van Aicha
  8. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef Aicha



    Ik zelf zou ook de andere weg gekozen hebben maar dit is de weg van zoon en daar heb ik mij bij neer te leggen...dit voelt goed voor hem en hij is tevreden....

    Na het gesprek lekker met een OAster op het terras gezeten...(nee niet in Hattem)..in Kampen.....zoon gaf aan dat fijn gevonden te hebben...nu is de druk en.spanning er af en kon hij sinds een paar weken weer ontspannen.

    Hij heeft trouwens dinsdag al weer een sollicitatiegesprek......


    ik heb 't allemaal wat van een afstand gevolgd; wanneer er zoveel kennis voor handen is heb ik me daar als leek niet mee te bemoeien.
    Ik hoop wel dat dit traject hem uiteindelijk rust geeft en dat hij straks weer een leuke baan heeft.
    En die jobcoach........... Smile
  9. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966
    Wat een vervelende situatie was dit voor jou en je zoon!
    Maar wat fijn dat dit met hulp van OA'ers zo opgelost is. Ook dat is OA!
  10. JolandAs
    Things keep changing.

    Toon alleen de berichten van JolandAs
    Ik duim voor hem dat hij dinsdag een goed gesprek heeft en wordt aangenomen voor na zijn vakantie.
  11. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva
    Had dit topic niet meer goed gevolgd...?.heerlijk dat het nu redelijk goed afgesloten isSmile

    Jammer van de jobcoachSmileSmile


    Helaas hier nu ook een minder exemplaar jobcoach, op zaterdagochtend stuurt deze mij een mail dat ons gesprek maandag niet doorgaat.
    Hoor ik daarna van zoon dat zoon vrijdagavond een app naar coach gestuurd heeft dat hij nog geen mail gezien had over het niet doorgaan van het gesprek a.s. maandag.....wie begeleid wie????


    Ik wens jullie een heerlijke vakantieSmile
    En hoop dat hij heel snel een betere werkplek heeft.
  12. jennie61
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van jennie61
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Jaaaaaaaaa goed plan, welk restaurant in Hattem is het.

    Ja dat zou ik ook wel willen weten.
    Ik woon in Hattem en ??n van mijn kinderen heeft ooit ook eens gedoe gehad met een restaurant tijdens een vakantiebaantje.
Terug naar de lijst