Vakantie zoon geweigerd

Vakantie zoon geweigerd 

Onderwerp van Aicha

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik lees al een tijdje mee. Ik word zo ontzettend boos elke keer als ik weer wat lees. Wat een kut bedrijf zeg om over die coach maar niet te spreken...

    Sterkte in je strijd en ook voor je zoon. Smile
  2. Aicha
    Just be

    Toon alleen de berichten van Aicha

    Goed...wij zijn bij de advocaat geweest.....kort gezegd....zoon stond zwak in zijn rechten omdat veel dingen over de vakantie mondeling was gedaan dus dan krijg je een ja en nee spel...zeker met 2 eigenaren....ze was niet te spreken over hun agressieve manier van schrijven.....zoon wilde graag dat de ontbinding van het contract wel door ging maar dan ge?nitieerd vanuit bedrijf en niet zoals ze nu hadden beschreven vanuit hem.....dit ivm ww rechten en derg. Ze is gelijk gaan bellen en is in overleg gegaan met de eigenaar....hij was in het begin van het gesprek behoorlijk agressief naar advocaat waardoor zij bijna het gesprek afkapte...later trok hij bij.....uitslag...ontslag met wederzijds goedkeuren ingezet vanuit bedrijf..
    Enige voorwaarde was dat zoon alle dagen direct opnam dus hij hoeft de komende dagen niet meer aan de slag.Hij krijgt van advocaat via de mail de uiteindelijke verbeterde ontslagbrief.

    Het gesprek van 11 uur hoeft natuurlijk niet door te gaan hierdoor en dat gaf een zucht van verlichting bij zoon...

    Ja de jobcoach...dat gaat nog wel een staartje krijgen want dit is geen ondersteuning genoeg voor zoon maar nu alles opzij en lekker aan de voorpret voor de vakantie gaan beginnen..
  3. quote:
    Dit schreef Aicha
    Goed...wij zijn bij de advocaat geweest.....kort gezegd....zoon stond zwak in zijn rechten omdat veel dingen over de vakantie mondeling was gedaan dus dan krijg je een ja en nee spel...zeker met 2 eigenaren....ze was niet te spreken over hun agressieve manier van schrijven.....zoon wilde graag dat de ontbinding van het contract wel door ging maar dan ge?nitieerd vanuit bedrijf en niet zoals ze nu hadden beschreven vanuit hem.....dit ivm ww rechten en derg. Ze is gelijk gaan bellen en is in overleg gegaan met de eigenaar....hij was in het begin van het gesprek behoorlijk agressief naar advocaat waardoor zij bijna het gesprek afkapte...later trok hij bij.....uitslag...ontslag met wederzijds goedkeuren ingezet vanuit bedrijf..
    Enige voorwaarde was dat zoon alle dagen direct opnam dus hij hoeft de komende dagen niet meer aan de slag.Hij krijgt van advocaat via de mail de uiteindelijke verbeterde ontslagbrief.

    Het gesprek van 11 uur hoeft natuurlijk niet door te gaan hierdoor en dat gaf een zucht van verlichting bij zoon...

    Ja de jobcoach...dat gaat nog wel een staartje krijgen want dit is geen ondersteuning genoeg voor zoon maar nu alles opzij en lekker aan de voorpret voor de vakantie gaan beginnen..



    Dit klinkt als goed nieuws na alle bagger....maar ik ben geen expert!

    Wat pittig dit.....maar onwijs goed gedaan.....op naar een welverdiende vakantie....ook voor moedersSmile
  4. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    Goed zo...probeer de voorpret snel op te pakken en geniet straks in Sziget! Smile

    De jobcoach-ellende komt later wel
  5. jellehl
    Geregisseerd...

    Toon alleen de berichten van jellehl
    Na alles wat ik gelezen heb.. denk ik dat jullie advocaat een verstandige weg is ingeslagen.. sterkte met de laatste eindjes en ik hoop dat je zoon vrede heeft met deze afloop.
  6. jennie61
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van jennie61
    Misschien moet je gewoon blij zijn dat hij daar weg is want een baan waarbij je al twee jaar geen vakantie hebt gekregen is uitbuiting.
  7. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    Dat lijkt een goede oplossing, beter om daar niet meer te werken denk ik. Fijne vakantievpoorpret!

    Ik heb de naam van het bedrijf gemist geloof ik.
    Ik zou daar wel eens mondeling wat willen bestellen.
    en daarna zeggen dat dat toch niet de bedoeling is.......
    dat ze het in hun r**t kunnen steken...
  8. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef hanss51
    Dat lijkt een goede oplossing, beter om daar niet meer te werken denk ik. Fijne vakantievpoorpret!

    Ik heb de naam van het bedrijf gemist geloof ik.
    Ik zou daar wel eens mondeling wat willen bestellen.
    en daarna zeggen dat dat toch niet de bedoeling is.......
    dat ze het in hun r**t kunnen steken...


    Hans, toch! Smile
  9. JolandAs
    Things keep changing.

    Toon alleen de berichten van JolandAs
    Goed opgelost. Fijn zo'n advocaat.
    Je zoon vindt wel een andere, betere baan met zijn instelling.
    Geniet van de vakantie.
  10. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    quote:
    Dit schreef hanss51
    Dat lijkt een goede oplossing, beter om daar niet meer te werken denk ik. Fijne vakantievpoorpret!

    Ik heb de naam van het bedrijf gemist geloof ik.
    Ik zou daar wel eens mondeling wat willen bestellen.
    en daarna zeggen dat dat toch niet de bedoeling is.......
    dat ze het in hun r**t kunnen steken...



    Eerst vragen waar *naam zoon* is. "Ik zie hem nou al twee jaar onafgebroken, en nu opeens niet meer!"Smile

    Maar even serieus. Fijn, zo'n advocaat! En nu lekker vakantie vieren, en na de vakantie op zoek naar nieuw werk. Wat volgens mij geen probleem is, ze staan te springen om mensen!
  11. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    quote:
    Dit schreef hanss51
    Dat lijkt een goede oplossing, beter om daar niet meer te werken denk ik. Fijne vakantievpoorpret!

    Ik heb de naam van het bedrijf gemist geloof ik.
    Ik zou daar wel eens mondeling wat willen bestellen.
    en daarna zeggen dat dat toch niet de bedoeling is.......
    dat ze het in hun r**t kunnen steken...


    Ik voel een uitje aankomen 🤗

    Verder denk ik dat dit de meest rustige weg is. Ik had zelf een wat 'bumpier ride' gekozen. Dat zegt overigens niks over goed of fout, maar iets over of je kiest voor rust of principes.. En dat is een persoonlijke keuze. Tis maar net wat bij je past.

    Ben blij dat zoon opgelucht is. Dat is heel wat waard. Op naar een betere ervaring!
  12. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef hanss51
    Dat lijkt een goede oplossing, beter om daar niet meer te werken denk ik. Fijne vakantievpoorpret!

    Ik heb de naam van het bedrijf gemist geloof ik.
    Ik zou daar wel eens mondeling wat willen bestellen.
    en daarna zeggen dat dat toch niet de bedoeling is.......
    dat ze het in hun r**t kunnen steken...


    Jaaaaaaaaa goed plan, welk restaurant in Hattem is het.
Terug naar de lijst