Vakantie zoon geweigerd

Vakantie zoon geweigerd 

Onderwerp van Aicha

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. jellehl
    Geregisseerd...

    Toon alleen de berichten van jellehl
    quote:
    Dit schreef Batavus


    Wat een smerige werkgever!


    Ja ja... maar dit soort overwegingen helpt zo weinig in een casus als deze..
  2. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef jellehl


    Ja ja... maar dit soort overwegingen helpt zo weinig in een casus als deze..


    Plus al de subsidies en dergelijke die zo'n werkgever opstrijkt voor het in dienst nemen van een Wajonger, misschien zelfs loondispensatie. Ik vind het echt schandalig!
  3. jellehl
    Geregisseerd...

    Toon alleen de berichten van jellehl
    quote:
    Dit schreef Piep

    ... Ik vind het echt schandalig!


    Eens..


    en nu het joch verder helpen!
  4. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    Oke. Praktisch dan..

    Nu een mail sturen met deze tekst:


    Datum en plaats

    Geachte heer/mevrouw,

    'Ik protesteer tegen de inhoud van uw mail (datum invullen).. en uw app (datum invullen)..

    Ik hou mij beschikbaar voor werkzaamheden conform mijn arbeidsovereenkomst van (datum invullen)

    Op (datum) zal ik mij wenden tot mijn rechtsbijstand. Voor dit bezoek neem ik (aantal) vrije uren op.

    Groet,

    Naam zoon



    Deze stuurt hij vanavond nog per mail en morgen aangetekend per post na.

    Deze is belangrijk omdat verweren in deze belangrijk is voor behoud van evt WW. (voor de meelezers: bij ontslag wegens bedrijfseconomische redenen is dat niet noodzakelijk)

    Alle mail en apps bewaart hij. Hij schrijft op op welke datum hij met wie gesproken heeft en maakt voor eigen dossier een samenvatting van die gesprekken.

    En dan als de sodemieter jurische hulp voor een inhoudelijk uitgebreider verweer inschakelen.

    Dit wordt een nasty traject.. maar laat maar gebeuren. Deze werkgever klinkt emotioneel en wordt niet gehinderd door enige kennis. Dat is zoons sterkste wapen.

    Ondertussen zou ik er wel vanuit gaan dat dit minstens uit gaat draaien op een 'onverenigbaarheid van karakters' en dus een ontbinding. Niet onwaarschijnlijk met wat leuke centen voor zoon. Ondertussen verder solliciteren is dus zo gek nog niet.
  5. Darlette
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Darlette
    Hij werkt bij een restaurant in Hattem, hier werkt hij met behoud van Wajong
  6. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    quote:
    Dit schreef Darlette
    Hij werkt bij een restaurant in Hattem, hier werkt hij met behoud van Wajong

    Na evt ontslag kan er sprake zijn van WW. Dat wordt dan verrekend met elkaar.

    Nu eerst 'pro forma' te protesteren is altijd het beste om te doen.. dan 'koop' je tijd om met een jurist de boel goed uit te zoeken.
  7. Darlette
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Darlette
    ja, je hebt kans dat hij de wajong niet meer krijgt van het UWV
  8. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Darlette
    ja, je hebt kans dat hij de wajong niet meer krijgt van het UWV


    Nee hoor
  9. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    quote:
    Dit schreef jellehl



    Elke uitkering kent een verdiscontering van andere inkomsten.

    Wel Nederlands blijven praten hoor.. die vakbondsmensen ook altijd met hun termen.. 🙄
  10. Darlette
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Darlette
    Kan hij dan wel op vakantie want daar ging het om

    Datum en plaats

    Geachte heer/mevrouw,

    'Ik protesteer tegen de inhoud van uw mail (datum invullen).. en uw app (datum invullen)..

    Ik hou mij beschikbaar voor werkzaamheden conform mijn arbeidsovereenkomst van (datum invullen)
  11. Batavus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Batavus
    Is mailen voldoende?

    Moet er ook niet voor de zekerheid een aangetekende brief de deur uit?
  12. Darlette
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Darlette
    Deze stuurt hij vanavond nog per mail en morgen aangetekend per post na.
Terug naar de lijst