Vakantie zoon geweigerd

Vakantie zoon geweigerd 

Onderwerp van Aicha

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Mikky

    Wel Nederlands blijven praten hoor.. die vakbondsmensen ook altijd met hun termen.. 🙄


    Gelukkig ben jij er ook nog Smile
  2. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    quote:
    Dit schreef Darlette
    ja, je hebt kans dat hij de wajong niet meer krijgt van het UWV

    Het kan naast elkaar bestaan.

    Maar hiermee bezig zij is allemaal niet stap 1.

    Stap 1 Schriftelijk protesteren (zie mijn tekst)
    Stap 2 Documenteren
    Stap 3 Jurist zoeken

    Daarna weer verder..
  3. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    quote:
    Dit schreef Darlette
    Kan hij dan wel op vakantie want daar ging het om

    Datum en plaats

    Geachte heer/mevrouw,

    'Ik protesteer tegen de inhoud van uw mail (datum invullen).. en uw app (datum invullen)..

    Ik hou mij beschikbaar voor werkzaamheden conform mijn arbeidsovereenkomst van (datum invullen)

    Die vakantie is aangevraagd en niet afgewezen..dus daar ga je dan niet nog een aanvraag voor doen. Die is feitelijk (stilzwijgend) toegekend.

    Je kunt het er nog inzetten hoor. Maar feitelijk overbodig. En mss zelfs olie op het vuur.

    Enniewee, die zin zou dan luiden:
    'Ten overvloede wijs ik u op het feit dat ik van (datum) tot en met (datum) op vakantie ben. Deze is aangevraagd op (datum) en accoord bevonden"
  4. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    quote:
    Dit schreef Batavus
    Is mailen voldoende?

    Moet er ook niet voor de zekerheid een aangetekende brief de deur uit?

    Ja.. dat staat er ook :-)
  5. Aicha
    Just be

    Toon alleen de berichten van Aicha

    Zo blij dat ik vlak voor het willen gaan slapen toch nog even op OA kijk, Mikky, wat fijn, heel erg bedankt. Mailtje is de deur uitgegaan. Morgen verder nu eerst even de hoofdjes laten rusten.
  6. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    Succes!
  7. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Aicha
    Zo blij dat ik vlak voor het willen gaan slapen toch nog even op OA kijk, Mikky, wat fijn, heel erg bedankt. Mailtje is de deur uitgegaan. Morgen verder nu eerst even de hoofdjes laten rusten.

    Succes Aicha! Dit soort dingen gaat meestal niet in je kouwe kleren zitten.

    Goed dat zoon het er niet bij laat zitten. Hedtig ook voor hem denk ik.
  8. Kilroco
    Going home

    Toon alleen de berichten van Kilroco
    Heel veel succes. Je zoon en jij kunnen het! En hulp kun je altijd (hier) vragen. Alle beetjes helpen blijkt maar uit dit draadje!
  9. jellehl
    Geregisseerd...

    Toon alleen de berichten van jellehl
    Hoe is het vervolg inmiddels?
  10. Aicha
    Just be

    Toon alleen de berichten van Aicha

    quote:
    Dit schreef jellehl
    Hoe is het vervolg inmiddels?


    Niet al te best op het moment.

    Zoon is gisteravond terug naar Hattem gegaan en is per telefoon lastig gevallen, tenminste zo heeft hij het ervaren, constant een appje met dat hij dus weigert te komen. Uiteindelijk heeft hij helaas daar dus een appje op terug gestuurd met inderdaad.

    In de nacht is hij onrustig geworden en kon niet slapen door de stress, is een stukje gaan lopen en heeft met zijn linkervuist op een verkeersbord ingeslagen waar nu een flinke deuk inzit. Zoon is iemand die nooit laat zien dat hij boos is en deze uitbarst van hemzelf heeft hem laten schrikken, hierdoor heeft hij zich opgesloten op zijn kamertje en was niet meer te bereiken via app of telefoon.

    Na een aantal appjes van mijn kant en telefoontjes die niet werden beantwoord, ben ik er maar heen gereden( Wijchen- Hattem) en ben met de sleutel naar binnen gegaan, hij lag verstopt onder de deken in de hoop dat ik hem niet zou zien. Voor bijna niemand te begrijpen maar wel als je pdd-nos hebt, struisvogelpolitiek.

    Het was op dat moment niet mogelijk om hem mee te krijgen nog naar het juridisch loket in Zwolle, ik heb samen met hem de brief die Mikky zo aardig had gemaakt, toch nog uitgeprint en aangetekend verstuurd, Zoon is uiteindelijk na veel ja en nee bij mij in de auto gestapt en ik heb hem mee naar Wijchen genomen. Morgen is nl het juridisch loket hier in Nijmegen geopend en heeft hij zelf een vaste vrije dag. Ik ben er van overtuigd dat ik hem morgen wel mee krijg.

    Dit is natuurlijk allemaal niet handig van zoon geweest en misschien ook wel schadelijk voor zijn inbreng in het gebeuren.
    Ik maak mij nu meer zorgen over wat dit doet met zoon dan de afhandeling. Zoon is niet goed in uiten van emotie's, dat hij boos is geworden is uitzonderlijk.
    Hij zit nu naast mij op de bank serie te kijken maar die stoere knul is even weet een klein mannetje, ook in zijn houding, schouders hangen en hij kijkt triest. Hij snapt niet dat iemand het 1 zegt in de gesprekken en dan zo het andere doet. Hij is geschrokken van de manier waarop hij aangesproken is in de appjes.
  11. jellehl
    Geregisseerd...

    Toon alleen de berichten van jellehl
    quote:
    Dit schreef Aicha

    ..
    Ik maak mij nu meer zorgen over wat dit doet met zoon dan de afhandeling. .


    Blijf dicht bij hem!
  12. jellehl
    Geregisseerd...

    Toon alleen de berichten van jellehl
    Over vervolgstappen kunnen we samen nadenken..
Terug naar de lijst