Opgelost 🙏- Tuin - issue met buren  

Onderwerp van Carlita

BEHEERD DOOR:
indigo

Dit onderwerp is gesloten.
door Carlita zelf op 28 april 2021 om 22:52:16

Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef maartje


    Ze hadden dat ding niet zonder overleg weg mogen halen.

    Dat is zeker waar.
  2. gadis
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van gadis
    Had heeeeel de nacht niet kunnen slapen uit woede.
  3. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef gadis
    Had heeeeel de nacht niet kunnen slapen uit woede.


    Smile Zo zou het bij mij ook gaan.SmileSmile
  4. Bericht van Malero is op 25-02-2021 om 08:44:19 uur verwijderd door Malero.

    Reden: Foutje

     
  5. meeuw
    druk met leven

    Toon alleen de berichten van meeuw
    quote:
    Dit schreef Inge65
    Morgen even vragen. Ik neem aan dat de schutting van jullie beiden was?


    Dat is ook mijn vraag. Staat hij op de (kadastrale) erfgrens? Zo niet, maar staat hij op hun helft, dan mogen ze ermee doen wat ze willen.

    Voordat je ziedend naar hun toe gaat, is het belangrijk dat je je even inleest wat je rechten/plichten zijn en wat hun rechten/plichten zijn.

    Het is absoluut niet netjes wat ze gedaan hebben.
  6. Evelyne1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Evelyne1
    Ooit meegemaakt met de heg. Een paar kale plukjes heg stonden er nog. Ik heb er meteen wat van gezegd: "Zeg wat hebben jullie met onze heg gedaan? "Wat zijn dit voor een vage plukjes schaamhaar! "Kunnen jullie dat niet ff zeggen van te voren? Een beetje overleg had ik wel leuk gevonden!"
    Mijn ex stond er bij en keek er naar ...Dat ik dat zomaar zo op die manier zeiSmile
    Buurtjes wisten niet zo goed of ze nou moesten lachen of niet, maar hebben excuus aangeboden en daarna zijn ze echt vaker met mij gaan overleggen.
    Ik moet er trouwens nog om lachen. Dat waren ze geen van allen gewend dat ik zo uit de hoek kan komen😅
  7. Maxime1969
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Maxime1969
    Ik heb n hondje....wanneer de buren de schutting weghalen heeft mijn hondje ineens een hele grote tuin Smile
    Ik denk dat mijn buren de schutting dus wel laten staan Smile


    conclusie: neem n hondje Smile
  8. Evelyne1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Evelyne1
    Ik denk dat Malero gelijk heeft: Het is niet leuk, maar misschien loopt de communicatie beter als je rustig blijft en even aankijkt wat het gaat worden. Wellicht geven ze je zeggenschap over wat het nu gaat worden en wordt het tovh iets naar beider wens.
    Lastig he.Smile
  9. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Maxime1969
    Ik heb n hondje....wanneer de buren de schutting weghalen heeft mijn hondje ineens een hele grote tuin Smile
    Ik denk dat mijn buren de schutting dus wel laten staan Smile


    conclusie: neem n hondje Smile



    Niet eens een hondje maar een hele grote hond, of nog beter een heel roedel :)



    Ik zou ook balen overigens maar wel rustig het gesprek aan gaan.
  10. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    quote:
    Dit schreef Evelyne1
    Ik denk dat Malero gelijk heeft: Het is niet leuk, maar misschien loopt de communicatie beter als je rustig blijft en even aankijkt wat het gaat worden. Wellicht geven ze je zeggenschap over wat het nu gaat worden en wordt het tovh iets naar beider wens.
    Lastig he.Smile



    Maar wel aanspreken. Je kan het niet negeren. wat komt er voor terug en wanneer?
  11. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_
    quote:
    Dit schreef gadis
    Had heeeeel de nacht niet kunnen slapen uit woede.

    Ik zou 's nachts wel 10 keer het gesprek met die buren voeren. In mijn hoofd 😕
  12. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita

    quote:
    Dit schreef Sanni66
    Je snapt de mensen toch niet. Zoiets zeg je toch even tegen de buren. Ik was gelijk gaan vragen denk ik Smile


    Mocht niet van m'n dochter 😏, ze is best verstandig
Terug naar de lijst