Opgelost 🙏- Tuin - issue met buren  

Onderwerp van Carlita

BEHEERD DOOR:
indigo

Dit onderwerp is gesloten.
door Carlita zelf op 28 april 2021 om 22:52:16

Terug naar de lijst
  1. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Maar je hebt nu wel duidelijkheid! Goed gedaan.



    Dat vind ik ook, en ook, je moet gewoon op het ergste voorbereid zijn. En dat was je. Dan kan het alleen nog maar meevallen, en dat deed het dus ook.

    Je hoeft niks te evalueren, niks te leren dit was de juiste gang van handelen. Alle opties overdenken.
    En dat nivea heb ik helemaal niks mee. Je vult niks in voor een ander je overweegt alle mogelijke scenario's. Ik vind trouwens als dit het was ( omvallen van die schutting) dat ze wel even naar jou hadden mogen komen gisteravond.
  2. josien1
    A happy girl

    Toon alleen de berichten van josien1
    Gelukkig maar. Ik heb eens meegemaakt dat mijn buurvrouw, waar ik heel goed contact mee had, de planken van haar kant van onze schutting, die we samen gezet hadden. eraf schroefde toen ze ging verhuizen. Met deze buurvrouw had ik goed contact. Dus ik heb gevraagd waarom ze dat gedaan hadden. Van haar geen antwoord, maar wel van haar vriend bij wie ze in trok. Dat de nieuwe bewoner niets over wilde nemen en dat hij daarom de schuttingplanken in zijn vuurkorf ging verbranden en dat ihij eigenlijk ook de helft van de palen uit de grond had willen trekken maar dat mijn vertrekkend buurvrouw hem daarbij tegen gehouden had.....

    Her kwam goed. Ik kreeg nieuwe echt leuke buren en zij hebben er al snel nieuwe planken tegen aan gezet.

    Ik vraag me wel eens af of de vertrekkende buurvrouw gelukkig met deze man geworden is. ..
    25 feb '21 - 17:51:58 / 25 feb '21 - 20:47:29
  3. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita

    quote:
    Dit schreef josien1
    Gelukkig maar. Ik heb eens meegemaakt dat mijn buurvrouw, waar ik heel goed contact mee had, de planken van haar kant van onze schutting, die we samen gezet hadden. eraf schroefde toen ze ging verhuizen. Met deze buurvrouw had ik goed contact. Dus ik heb gevraagd waarom ze dat gedaan hadden. Van haar geen antwoord, maar wel van haar vriend bij wie ze in trok. Dat de nieuwe bewoner niets over wilde nemen en dat hij daarom de schuttingplanken in zijn vuurkorf ging verbranden en dat ik hij eigenlijk ook de helft van de palen uit de grond had willen trekken maar dat mijn vertrekkend buurvrouw hem daarbij tegen gehouden had.....

    Her kwam goed. Ik kreeg nieuwe echt leuke buren en zij hebben er al snel nieuwe planken tegen aan gezet.

    Ik vraag me wel eens af of de vertrekkende buurvrouw gelukkig met deze man geworden is. ..


    Bizar 😳
  4. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_
    quote:
    Dit schreef josien1
    Dat de nieuwe bewoner niets over wilde nemen en dat hij daarom de schuttingplanken in zijn vuurkorf ging verbranden en dat ik hij eigenlijk ook de helft van de palen uit de grond had willen trekken maar dat mijn vertrekkend buurvrouw hem daarbij tegen gehouden had.....


    Smile
  5. Dive
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dive
    Fijn dat het opgelost is!
    Zou wat voor mij geweest zijnSmile
    Fijne dagen in het klooster!
  6. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Fijn Smile

    Wens je veel rust toe in het klooster.
  7. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita

    quote:
    Dit schreef Dive
    Fijn dat het opgelost is!
    Zou wat voor mij geweest zijnSmile
    Fijne dagen in het klooster!


    Haha , t was een klooster is inmiddels omgebouwd tot B & B...
    Gister was ik nog maar de enige gast op de gastvrouw...
    M'n haakwerk ligt klaar..kleurboek leesboek...Zen...
  8. Dive
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dive
    quote:
    Dit schreef Carlita


    Haha , t was een klooster is inmiddels omgebouwd tot B & B...
    Gister was ik nog maar de enige gast op de gastvrouw...
    M'n haakwerk ligt klaar..kleurboek leesboek...Zen...

    Lekker!
    Kleurboek graag in draadje “ Eigen kunst” in de kunstklepSmile
  9. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita

    Ah.

    Komt goed!
  10. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita

    Laatste wat ik nog hier over wil vertellen...

    Buurvrouw had het over 'onze' schutting 🤭 ( terwijl ik achter bedenk, t is bevestigd aan 'hun' muur...

    Ik heb jarenlang zoveel drama gehad met m'n buren (niet alleen drama hoor).

    Maar ik woon op een ingewikkeld stukje grind. De vorige buren...woonden er allemaal al jaren en in het verleden zijn er onderling allemaal afspraken gemaakt met elkaar, deels omdat dit ook door familie banden was onstaan...,ruilverkaveling ook nog...

    Zo had iedere zijn verwachting, eis ...zo ging t vroeger ook...dat hebben we toen met' tante Bep' afgesproken...

    Tel daarbij dat iedereen van een tegeltuin hield....🥴 van de boeren botte antwoorden was...Zo deden we het vroeger ook.

    Zie daar maar eens een weg in te vinden als jezelf van t poldermodel bent (en probeert te begrijpen wat hun beweegt, waarom ze zo reageren als ze doen)

    Kortom t is een zegen dat ik 3 nieuwe buren heb...alle oude banden, verwachtingen met vroeger zijn verbroken. En ze willen (net als mij) een groene tuin 🙏🙏🙏🍀 hergebruik van materiaal...

    Buurtjes kwamen gister samen de grondboor terug brengen die ik hen had geleend voor de nieuwe palen zetten.

    Ze had het herstellen vd schutting eerder willen vertellen aan mij maar ik was in gesprek net m n vriendin...dus echt alleen goede bedoelingen...
    Tegelijkertijd bracht Buurvrouw wen handje steentjes mee dat haar zoon op marktplaats had gezet ( had ze speciaal opgehaald voor mij)...zoo lief...
    Eind goed al goed...en de schutting staat weer.

    Nu rust en op naar het klooster...is echt zooo mooi !!! (Op de foto's

    Dank jullie wel allemaal voor alle waarrdevolle reacties (en pb'tjes)...

    Fijn weekend!
  11. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita

    Cadeautje voor mezelf 7,50 euro via Facebook marktplaats 😍
    Plaatje
  12. Karin67
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Karin67
    Fijn dat t zo gelopen is!💐
Terug naar de lijst