Fake News

Fake News 

Onderwerp van Sheeba


Dit onderwerp is gesloten.
door de webmaster op 17 juni 2021 om 13:19:01

Terug naar de lijst
  1. marieke1971
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marieke1971
    Ik ben het met mijn voorgangers eens, géén betutteling.

    Wat ik dan niet kan rijmen is je twijfel om het kampeerweekend wel door te laten gaan terwijl jij net zoals de meeste kampeerders weet dat die anderhalve meter echt bullshit is dan.
    Ga jij er staan om dat in de gaten te houden?
    Spreek jij iedereen er op aan als ze na een paar borrels het niet meer zo zuiver zien?

    Hier een commissie willen en wel kamperen? Beetje dubbele boodschap @Bart en valt me eerlijk gezegd wel tegen
  2. Eric1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Eric1
    quote:
    Dit schreef TanteLydia
    Weet niet



    Ook Loesje heeft de wijsheid niet in pacht.
  3. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    Lees inderdaad dat kamperen mogelijk doorgang vindt Smile bijzonder in deze tijd.

    Stel dat de ouders wel afstand nemen, kan mij niet voorstellen met een paar borrels op en OAers die tent/caravans met elkaar delen, maar goed. Dan heb je nog de kinderen, die kunnen zorgen voor kruisbesmettingen. Die gaan echt niet spelen, voetballen etc op 1 1,5 meter.

    Van mij mogen jullie kamperen, veel plezier met elkaar! Maar het klopt niet met hoe je erin staat.
  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Jullie halen toch echt dingen door elkaar, dus mogelijk is nog steeds niet duidelijk wat ik nu eigenlijk bedoel...

    Het gaat over fake news. Nepnieuws. Sites die willens en wetens ons proberen te beïnvloeden door ongefundeerde denkbeelden als waarheden en feiten te presenteren.

    Of ik wel of niet een kampeerweekend organiseer heeft daar niet zoveel mee te maken.

  5. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba

    quote:
    Dit schreef bart


    Het gaat over fake news. Nepnieuws. Sites die willens en wetens ons proberen te beïnvloeden door ongefundeerde denkbeelden als waarheden en feiten te presenteren.





    Maak een duidelijke disclaimer of zoiets
    Hup klaarSmile



  6. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef bart
    Jullie halen toch echt dingen door elkaar, dus mogelijk is nog steeds niet duidelijk wat ik nu eigenlijk bedoel...

    Het gaat over fake news. Nepnieuws. Sites die willens en wetens ons proberen te beïnvloeden door ongefundeerde denkbeelden als waarheden en feiten te presenteren.

    Of ik wel of niet een kampeerweekend organiseer heeft daar niet zoveel mee te maken.


    Dat komt omdat je dit in je oproep schrijft:

    Kort samengevat:
    - ja , het corona-virus is levensgevaarlijk en we moeten er alles aan doen om het in te dammen
    - ja het is een goed idee om je te laten vaccineren als je de kans krijgt


    Maar zet een disclaimer op de site en klaar.
  7. ingrid001
    de zon schijnt, heerlijk!

    Toon alleen de berichten van ingrid001
    quote:
    Dit schreef Inge65

    Dat komt omdat je dit in je oproep schrijft:

    Kort samengevat:
    - ja , het corona-virus is levensgevaarlijk en we moeten er alles aan doen om het in te dammen
    - ja het is een goed idee om je te laten vaccineren als je de kans krijgt


    Maar zet een disclaimer op de site en klaar.


    +1 en gelijk de lopende 3 draadjes dicht.
  8. quote:
    Dit schreef bart
    Het gaat over fake news. Nepnieuws. Sites die willens en wetens ons proberen te beïnvloeden door ongefundeerde denkbeelden als waarheden en feiten te presenteren.

    Maar Bart, er wordt hier inderdaad wel eens een link met overduidelijk nepnieuws geplaatst. Ik heb echter nog niet één keer gemerkt dat een oa-lid daardoor van mening veranderde. Nergens heb ik een discussie zien omslaan in een fakers volgende massa.
    En ja, ook hier zitten leden die anti coronamaatregelen en faliekant tegen vaccineren zijn, maar die gaan echt geen ander standpunt innemen zonder die (enkele) linken.
    "Wij" raken blijkbaar niet zo snel beïnvloed.

    Ik snap echt wel dat je nepnieuws wil weren, maar soms is de grens tussen waarheid en fake flinterdun.
  9. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Sheeba


    Maak een duidelijke disclaimer of zoiets
    Hup klaarSmile




    Dat stopt de beïnvloeding zelf niet; je ontloopt als webmaster hoogstens formele aansprakelijkheid.
    Ik heb sterk de indruk dat Bart zich oprecht druk maakt over de beïnvloeding, niet over juridisch gedoe.
  10. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    k
    quote:
    Dit schreef Tinus

    Dat stopt de beïnvloeding zelf niet; je ontloopt als webmaster hoogstens formele aansprakelijkheid.
    Ik heb sterk de indruk dat Bart zich oprecht druk maakt over de beïnvloeding, niet over juridisch gedoe.



    Al jouw posts hebben mijn mening ook niet veranderd... Smile
  11. quote:
    Dit schreef Inge65
    k


    Al jouw posts hebben mijn mening ook niet veranderd... Smile

    De mijne ook niet, maar ik lees ze wel met oprechte belangstelling.
  12. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Marlies

    De mijne ook niet, maar ik lees ze wel met oprechte belangstelling.

    Ja, ik ook.

    Was een plagerijtje.
Terug naar de lijst