Fake News

Fake News 

Onderwerp van Sheeba


Dit onderwerp is gesloten.
door de webmaster op 17 juni 2021 om 13:19:01

Terug naar de lijst
  1. Nep_indigo
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nep_indigo
    Ik zie hem niet
  2. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    quote:
    Dit schreef TanteLydia
    Is er nou wat veranderd
    Ik mis de helft van dit draadje
    Ben ook mijn eigen draadje kwijt


    Je eigen draadje: >>LINK<<

    De rest is inderdaad weg, zal wel Fake News tussen hebben gestaan Smile
  3. Jep
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jep
    quote:
    Dit schreef cool_lizz

    Nee zeker niet
    Ik ben opgelucht te merken dat de commissie nog niet is opgericht.
    Zou jij je ervoor lenen?





    Nee, heb ik al eerder gezegd.
    Wat betreft berichten en fake news etc hoop ik dat mensen zelf meer bronnen checken van berichten, alvorens iets zo voor waar aan te nemen.
    Ik heb een goede vriendin, die ik al 30 jaar ken, die inmiddels meent dat rond 2027 een nieuw soort mens de aarde zal komen bevolken (heeft ook nog een naam ) Voor of na de grote reset van Klaus Swaab. Welke concrete aanwijzingen ze heeft voor de komst van die nieuwe mens etc. is mij nog steeds onduidelijk.
    Ik vind het schokkend dat iemand dan ook zo ver kan veranderen dat zij de regering als gevaarlijk zien en menen als vrijheidsstrijders hier wat aan te doen (met gevolgen voor mensen die gewoon hun werk doen) En dat zijn er meer dan zij. Fake nieuws is niet ongevaarlijk, zie man in Belgie. zie bedreigingen van politici en virologen hier.

  4. Nep_indigo
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nep_indigo
    quote:
    Dit schreef Astrid


    Je eigen draadje: >>LINK<<

    De rest is inderdaad weg, zal wel Fake News tussen hebben gestaan Smile



    Waar vind je dat ?
  5. Nep_indigo
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nep_indigo
    Ik ben helemaal de weg kwijt
    Blijkbaar een afslag gemist
  6. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    quote:
    Dit schreef TanteLydia
    Ik ben helemaal de weg kwijt


    Je eigen draadje: >>LINK<<
  7. Nep_indigo
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nep_indigo
    Ik zie hem niet in overzicht. eigen klep staan
  8. Nep_indigo
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nep_indigo
    Oh ja ik zie hem sorry

    Dan is er iets met dit draadje
    Ik kan het niet meer goed volgen

  9. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz
    quote:
    Dit schreef Jep

    Nee, heb ik al eerder gezegd.
    Wat betreft berichten en fake news etc hoop ik dat mensen zelf meer bronnen checken van berichten, alvorens iets zo voor waar aan te nemen.
    Ik heb een goede vriendin, die ik al 30 jaar ken, die inmiddels meent dat rond 2027 een nieuw soort mens de aarde zal komen bevolken (heeft ook nog een naam ) Voor of na de grote reset van Klaus Swaab. Welke concrete aanwijzingen ze heeft voor de komst van die nieuwe mens etc. is mij nog steeds onduidelijk.
    Ik vind het schokkend dat iemand dan ook zo ver kan veranderen dat zij de regering als gevaarlijk zien en menen als vrijheidsstrijders hier wat aan te doen (met gevolgen voor mensen die gewoon hun werk doen) En dat zijn er meer dan zij. Fake nieuws is niet ongevaarlijk, zie man in Belgie. zie bedreigingen van politici en virologen hier.


    Dat is rot. Ik zie dat je nog niet zo lang lid bent. Je intentie zal vast heel goed zijn, maar je slaat wel een beetje door. We zijn jouw vriendin niet en dit is een site voor alleenstaande ouders die af en toe hun ei kwijt willen. Niks meer en niks minder.
    Opvoeden doe je maar bij je kinderen.
  10. Nep_indigo
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nep_indigo
    Ik heb wel een vermoeden wie Jep is
    Maar ik zeg het niet ben haar vorige nickname ook kwijt
  11. Nep_indigo
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nep_indigo
    Ja over fake gesproken
  12. Jep
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jep
    quote:
    Dit schreef cool_lizz

    Dat is rot. Ik zie dat je nog niet zo lang lid bent. Je intentie zal vast heel goed zijn, maar je slaat wel een beetje door. We zijn jouw vriendin niet en dit is een site voor alleenstaande ouders die af en toe hun ei kwijt willen. Niks meer en niks minder.
    Opvoeden doe je maar bij je kinderen.

    wat een onaardige reactie.
    ik geef mijn visie op fake nieuws en benoem t gevaar dat ik er bij zie. Dat is gewoon zoals ik t zie. Waarom het dan nodig te stellen dat ik door sla of op op wil l voeden begrijp ik even niet..
    ik moet even op mijn plaats worden gezet begrijp ik. Nodigt niet echt uit voor nieuwe leden om zich uit te spreken hier he. Jammer hoor.
    26 mei '21 - 01:01:30 / 26 mei '21 - 01:13:47
Terug naar de lijst