peu de nerveus van de energie app. 

Onderwerp van robinet

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
  2. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Bedankt. Ik had deze eerder voorbij zien komen. Gas verbruik ik niet veel. Tot 1 oktober mag ik 763 kuub verbruiken. Met een zachte winter verbruik ik dat op een heel jaar nog niet. Electriciteit gaat lastiger worden. Zonnepanelen zitten in uitzoek, dus dat gaat ook goed komen
  3. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Het wordt nog gekker.
    Vanwege het prijsplafond kon mijn maand bedrag naar €84,--
    De variabele tarieven bij vattenfall gaan per april met de helft naar beneden.
    Vorige week 9 zonnepanelen geplaatst.
    En nu kan mijn maandbedrag volgens de energie app naar €13,--
    Dat doe ik dus niet. Het jammere is dat in de app. niet de tarieven van het prijsplafond staan. Ik laat het maar staan op €84,--
  4. Bericht van Singa is op 10-03-2023 om 07:27:38 uur verwijderd door Singa.

    Reden: twice

     
  5. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    Maf gebeuren hè..

    En hopen op zonnetje dan! Kom maar door☀️

    Het goede nieuws is geloof ik dat het hele prijsplafond ons (belastingbetalers) weinig gaat kosten. Althans naar verwachting..
  6. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    quote:
    Dit schreef robinet
    Het wordt nog gekker.
    Vanwege het prijsplafond kon mijn maand bedrag naar €84,--
    De variabele tarieven bij vattenfall gaan per april met de helft naar beneden.
    Vorige week 9 zonnepanelen geplaatst.
    En nu kan mijn maandbedrag volgens de energie app naar €13,--
    Dat doe ik dus niet. Het jammere is dat in de app. niet de tarieven van het prijsplafond staan. Ik laat het maar staan op €84,--


    Wanneer krijg jij altijd je jaarafrekening?


  7. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    quote:
    Dit schreef robinet
    Het wordt nog gekker.
    Vanwege het prijsplafond kon mijn maand bedrag naar €84,--
    De variabele tarieven bij vattenfall gaan per april met de helft naar beneden.
    Vorige week 9 zonnepanelen geplaatst.
    En nu kan mijn maandbedrag volgens de energie app naar €13,--
    Dat doe ik dus niet. Het jammere is dat in de app. niet de tarieven van het prijsplafond staan. Ik laat het maar staan op €84,--


    De bedragen gaan op en neer.

    Ik betaal wat ik nu betaal, ga niet minder of meer betalen. Ik betaal 100 euro en advies nu is 108,00 voor de komende 6 maanden tot de jaarafrekening.


  8. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef Astrid


    Wanneer krijg jij altijd je jaarafrekening?




    in oktober. Dus zo wie zo te ver weg. Vattenfall heeft het deze maand zelf verlaagd naar €84,-- het verschil tussen €150 en €84 = €76,-- die spaar ik zelf op.
  9. Fri1974
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Fri1974
    Mij hebben ze bijgesteld naar 100 euro. Ik zat tijdens de afrekening op 133 euro. Nieuwe advies werd 294 euro, waarvan ik minimaal 188 euro in kon stellen. Dat heb ik gedaan, omdat ik met de nieuwe tarieven en mijn huidige verbruik (en een beetje extra voor de zekerheid), uit zou komen met dat bedrag. De bedoeling was om met elje wijziging weer opnieuw te rekenen en bij te stellen. 294 euro is voor mij te veel. En nu..met het plafond en alles kreeg ik het advies om naar 100 euro te gaan. Dat doe ik niet. Ik laat het staan en hoop in september een leuk bedrag te krijfen. Daar gaan we dan een weekendje van weg.
  10. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Nou bij energiedirect niet hoor

    Ik betaal € 200 per maand

    Verhoog je termijnbedrag
    Ons advies is om je termijnbedrag te verhogen naar € 327. Pas je het bedrag niet aan? Dan betaal je waarschijnlijk € 635 bij op je jaarrekening.

    In januari zat ik met mijn gas verbruik op 149
    En in februari op 118


    We gaan het zien doe zo zuinig mogelijk maar ga niet met 16gr in huis in de kou zitten.
    En € 327 kan ik echt niet betalen € 200 is al fors.
  11. zonlicht
    ben hier sinds april 2000

    Toon alleen de berichten van zonlicht
    Merkwaardig !

    Vattenfall

    Stel je vraag via e-mail

    Stuur een e-mail naar vattenfall@vattenfall.nl. Je ontvangt binnen 5 werkdagen een reactie van ons. Sneller antwoord nodig? Neem dan contact met ons op via WhatsApp.

    Gisteren e-mail verstuurd en ontving diverse keren het bericht:

    Verzenden van het bericht is mislukt.
    Er is een fout opgetreden bij het verzenden van e-mail. De mailserver antwoordde:
    invalid address 'vattenfall@vattenfall.nl.'.
    Controleer de berichtontvanger ‘vattenfall@vattenfall.nl.’ en probeer het opnieuw.
  12. Capibara
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Capibara
    quote:
    Dit schreef zonlicht
    Merkwaardig !

    Vattenfall

    Stel je vraag via e-mail

    Stuur een e-mail naar vattenfall@vattenfall.nl. Je ontvangt binnen 5 werkdagen een reactie van ons. Sneller antwoord nodig? Neem dan contact met ons op via WhatsApp.

    Gisteren e-mail verstuurd en ontving diverse keren het bericht:

    Verzenden van het bericht is mislukt.
    Er is een fout opgetreden bij het verzenden van e-mail. De mailserver antwoordde:
    invalid address 'vattenfall@vattenfall.nl.'.
    Controleer de berichtontvanger ‘vattenfall@vattenfall.nl.’ en probeer het opnieuw.


    Je hebt er een extra punt achter staan. Achter NL. Die moet je weghalen en opnieuw proberen


    Jij hebt: vattenfall@vattenfall.nl.
    Moet zijn: vattenfall@vattenval.nl
Terug naar de lijst