fiets

fiets 

Onderwerp van 00h

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Wim
    Abonnee sinds 12.01.2008

    Toon alleen de berichten van Wim
    Je draadje doet mij denken aan een oud draadje.

    Smile
    Plaatje
  2. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h


    Ja best wel veel Wim!



    quote:
    Dit schreef Agnes


    Die fiets ziet er gaaf uit en het klinkt verder allemaal wel goed! Ook een naafriem?


    De Giant Daily Tour E+ 1 Belt-Drive 2022 Dames is dé e-bike uit de Daily Tour E+ lijn van Giant. Deze e-bike heeft alles wat u nodigt heeft. De luxe 8 versnellingsnaaf van Shimano zorgen ervoor dat u moeiteloos schakelt en altijd het juiste verzet heeft. En dankzij de onderhoudsarme riemaandrijving is het schoonmaken van uw ketting na een lange fietstocht verleden tijd. Omdat de riem tot wel 4 keer langer mee gaat dan een ketting maakt het deze e-bike ook nog eens de duurzaamste keuze.
    De Daily Tour E+ lijn van Giant is, zoals de naam misschien al doet vermoeden, perfect voor de dagelijkse toertochten. Mede omdat deze e-bikes standaard geleverd worden met een grote accucapaciteit hoeft u ook niet meer te vrezen voor een lege accu op die langere vakantietocht. Uiteraard is deze e-bike voorzien van de nodige componenten die dat soort ritten nóg een stukje plezieriger zullen maken. Denk bijvoorbeeld aan de brede banden, veringen, rechte zithouding en de zeer stabiele weglegging. Aan alles is gedacht om van die fietstocht een feestje te maken. Steeds weer opnieuw.
    Giant e-bikes en hun onovertroffen rijprestaties
    De SincDrive Core motor die de Giant e-bikes hun onovertroffen rijprestaties biedt, is speciaal voor Giant ontwikkeld. Giant en Yamaha hebben de handen jaren geleden ineen geslagen en hebben een exclusieve samenwerking. Hierdoor zijn er maar weinig fietsen met een Yamaha motor én bovendien rijden ze heel anders. Yamaha levert maatwerk aan Giant, waardoor ieder type fiets een optimale motor krijgt. Zo zijn hun fietsen voorzien van handige snufjes zoals de smart ondersteuningstand of het geïntegreerde display in het stuur bij de luxere modellen. Ook zijn deze e-bikes te verbinden met een handige app. Op deze manier heeft u altijd inzicht op uw reisinformatie en kunt ook nog eens uw navigatie laten weergeven op het display. Heerlijk toch?



    lees ik er over.
  3. Agnes
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Agnes
    quote:
    Dit schreef 00h

    Ja best wel veel Wim!





    De Giant Daily Tour E+ 1 Belt-Drive 2022 Dames is dé e-bike uit de Daily Tour E+ lijn van Giant. Deze e-bike heeft alles wat u nodigt heeft. De luxe 8 versnellingsnaaf van Shimano zorgen ervoor dat u moeiteloos schakelt en altijd het juiste verzet heeft. En dankzij de onderhoudsarme riemaandrijving is het schoonmaken van uw ketting na een lange fietstocht verleden tijd. Omdat de riem tot wel 4 keer langer mee gaat dan een ketting maakt het deze e-bike ook nog eens de duurzaamste keuze.
    De Daily Tour E+ lijn van Giant is, zoals de naam misschien al doet vermoeden, perfect voor de dagelijkse toertochten. Mede omdat deze e-bikes standaard geleverd worden met een grote accucapaciteit hoeft u ook niet meer te vrezen voor een lege accu op die langere vakantietocht. Uiteraard is deze e-bike voorzien van de nodige componenten die dat soort ritten nóg een stukje plezieriger zullen maken. Denk bijvoorbeeld aan de brede banden, veringen, rechte zithouding en de zeer stabiele weglegging. Aan alles is gedacht om van die fietstocht een feestje te maken. Steeds weer opnieuw.
    Giant e-bikes en hun onovertroffen rijprestaties
    De SincDrive Core motor die de Giant e-bikes hun onovertroffen rijprestaties biedt, is speciaal voor Giant ontwikkeld. Giant en Yamaha hebben de handen jaren geleden ineen geslagen en hebben een exclusieve samenwerking. Hierdoor zijn er maar weinig fietsen met een Yamaha motor én bovendien rijden ze heel anders. Yamaha levert maatwerk aan Giant, waardoor ieder type fiets een optimale motor krijgt. Zo zijn hun fietsen voorzien van handige snufjes zoals de smart ondersteuningstand of het geïntegreerde display in het stuur bij de luxere modellen. Ook zijn deze e-bikes te verbinden met een handige app. Op deze manier heeft u altijd inzicht op uw reisinformatie en kunt ook nog eens uw navigatie laten weergeven op het display. Heerlijk toch?



    lees ik er over.


    Als ik het zo lees, lijkt het mij een erg goede fiets en Giant staat ook goed bekend. Nu nog erop fietsen. Als ie lekker fietst, zou ik hem nemen.
  4. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva
    quote:
    Dit schreef Astrid


    Mooie fiets.

    Mijn Qwic fiets ziet er ongeveer hetzelfde uit.

    Mijn qwic van 2 jaar oud....
    Toen ik hem kocht werd mij al verteld dat er moeilijk aan onderdelen te komen was..... ach nieuwe fiets, wat maakt dat uit, dacht ik.
    Maar helaas, na een vreemde lekke achterband, een vreemd probleem.
    8 weken op nieuw achterwiel gewacht. Werd niet meer geleverd, zei qwic. Fietsenzaak is super! Dus nieuwe naaf besteld en zij alle spaken zelf overgezet.
    Qwic probeerde onder mijn verlengde garantie uit te komen van 5 jaar. Fietsenzaak is goed.
    Maar helaas.... is het probleem nog niet opgelost.
    Ook al heeft het mij gelukkig nog geen cent extra gekost.

    Dus mijn volgende fiets..... is zeker geen qwic
    Wel bij deze fietsenzaak.
  5. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    Fijn, jullie reacties, ik weet er nog zo weinig van...
    K trapte me lens, maar je moet de fiets ook de gelegenheid geven het werk voor je te laten doen. K moet wat inhouden...
    Die fiets van gister leek zich wat meer aan te passen aan mijn drang hard te trappen. Vond ik fijner.

    Vanmorgen 7 uur over de A1.
    T display zei 8 uur Smile, k belde al om te zeggen dat ik te laat zou komen.
    Directeur kreeg beroerte, dacht weer n zieke...
    Plaatje
  6. Sonja14
    Gewoon of toch niet?

    Toon alleen de berichten van Sonja14
    Het is inderdaad even wennen aan de fiets.
    Let er op dat de motor aanstaat.
    Ik fiets altijd op ecostand. Ik hou er ook van om zelf te trappen. Mijn motor gaat pas werken als ik zelf ook trap. Dat vind ik zelf wel fijn.
    Mijn dochter heeft een fiets waarvan de motor al zelf begint, ik had toen minder controle over de fiets. Schoot bijv. vooruit terwijl ik eigenlijk zelf nog stilstond of even rustig moest fietsen omdat ik dan tussen veel fietsen in stond.
    Dat vond ik niet fijn, terwijl mijn dochter mijn fiets niet fijn vond.
    Ik heb trouwens een batavus met middenmotor.
  7. Wim
    Abonnee sinds 12.01.2008

    Toon alleen de berichten van Wim
    Dat je van dit draadje zin hebt om (weer) te gaan fietsen met een lekker zonnetje erbij. Bijgaande foto is een foto van 1 maand geleden (toen de zon voor 't laatst een keer scheen in 🇳🇱 Smile).

    'k Heb mijn e-fiets nu ruim 3 jaar, een Cannondale met middenmotor en de fiets bevalt nog steeds heel goed.
    Plaatje
  8. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    Ik rij al vijf jaar met groot plezier op een tweedehands electrische fiets van het merk Kalkhoff, gekocht voor 1350 euro bij een fietsenwinkel.
    Héérlijke fiets, aangeschaft voor woon-werkritje van 15 km, dat hiermee ongeveer 45 minuten kost. (Inmiddels werk ik al sinds Corona thuis, overigens)

    De fiets is ondertussen 7 jaar oud, en batterij is nog steeds uitstekend.
    Plaatje
  9. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva
    Toevsl bestaat nietSmile

    Dit is nu mijn leenfiets terwijl ze mijn fiets nu zeeeeer goed gaan o derzoeken wat het probleem is


    Enne ik vind deze giant veel te veeel ondersteunen, ook in eco
    Plaatje
  10. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    quote:
    Dit schreef malva

    Mijn qwic van 2 jaar oud....
    Toen ik hem kocht werd mij al verteld dat er moeilijk aan onderdelen te komen was..... ach nieuwe fiets, wat maakt dat uit, dacht ik.
    Maar helaas, na een vreemde lekke achterband, een vreemd probleem.
    8 weken op nieuw achterwiel gewacht. Werd niet meer geleverd, zei qwic. Fietsenzaak is super! Dus nieuwe naaf besteld en zij alle spaken zelf overgezet.
    Qwic probeerde onder mijn verlengde garantie uit te komen van 5 jaar. Fietsenzaak is goed.
    Maar helaas.... is het probleem nog niet opgelost.
    Ook al heeft het mij gelukkig nog geen cent extra gekost.

    Dus mijn volgende fiets..... is zeker geen qwic
    Wel bij deze fietsenzaak.


    Ojee 😱 Ik heb er gelukkig nog niks mee.
    Fietsenwinkel waar ik hem heb gekocht bestaat zeker al 40 jaar en geeft over het algemeen ook goede service.
  11. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    quote:
    Dit schreef Agnes


    Als ik het zo lees, lijkt het mij een erg goede fiets en Giant staat ook goed bekend. Nu nog erop fietsen. Als ie lekker fietst, zou ik hem nemen.


    Ik had een Giant met 2 accu's van mijn moeder. Hele fijne fiets vond ik het. Weggegeven omdat de accu's slecht werden.

    Achteraf had ik gewoon 2 nieuwe accu's moeten kopen.
  12. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    Livorno Graphite MDS Comfort Unisex


    daar ga ik zo op fietsen
    een stuk goedkoper
    1400,-
Terug naar de lijst